AndroidHealthClinic

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
Klopt daarom geen woorden meer tot er een pic op staat

Had je dat GVD maar eerder gedaan!

Jezus kerel wat ben jij irritant zeg, jij weet het gewoon te presteren om dit hele topic te vernken.
Ik heb echt mijn lul uit de broek gelachen toen ik die foto's van jou zag waar je met die bb op staat.
En laten we het maar niet hebben over al die AAS leugens van je.

Ik vind jou een schande voor deze sport met al je praatjes.

Zeker droog al tymen, misschien te droog voor 11 weeks out?
Hang zelf nog een beetje rond de 11/12 procent. at 92 kg
Vorig jaar woog ik 88/89 zelfde vet. Ben dus wel iets vooruitgegaan hopelijk.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.303
Had je dat GVD maar eerder gedaan!

Jezus kerel wat ben jij irritant zeg, jij weet het gewoon te presteren om dit hele topic te vernken.
Ik heb echt mijn lul uit de broek gelachen toen ik die foto's van jou zag waar je met die bb op staat.
En laten we het maar niet hebben over al die AAS leugens van je.

Ik vind jou een schande voor deze sport met al je praatjes.

Wat jij vind breng je maar de politie ;):D.En dit topic is niet door mij verdoet maar opgezet door mij.En dat kleine lulletje van je zal wel even duren voor je die uit je broek kan lachen.En ik hoe niet te liegen heb je last van roid rage ?.En dan daarbij doe anders zelf mee met de Flex cup je hebt super statts zo te zien:D

thanx voor al het positieve commentaar :D

Zeker droog al tymen, misschien te droog voor 11 weeks out?
Hang zelf nog een beetje rond de 11/12 procent. at 92 kg
Vorig jaar woog ik 88/89 zelfde vet. Ben dus wel iets vooruitgegaan hopelijk.

mwah, kan ik 2 weekjes van te voren nog evt bij eten. we zullen zien :)

Leuk om te zien hoeveel mensen zich aan het voorbereiden zijn, werkt zeker motiverend.
Denk dat ik door dit topic en ook het niveau een beetje te zien via de poseerlessen enzo volgend jaar wel mee wil doen,
ook al om het meegemaakt te hebben :).

Nog veel succes allemaal, zal het topic volgen.

Wat jij vind breng je maar de politie ;):D.En dit topic is niet door mij verdoet maar opgezet door mij.En dat kleine lulletje van je zal wel even duren voor je die uit je broek kan lachen.En ik hoe niet te liegen heb je last van roid rage ?.En dan daarbij doe anders zelf mee met de Flex cup je hebt super statts zo te zien:D
:popcorn:

Als je wat beter had gelezen op je zelfgemaakte topic had je geweten dat ik af moet haken i.v.m. een blessure.
En wat betreft mijn super stats, die zijn geheel naturel behaald en daar heb ik geen rotzooi voor nodig gehad.

Ik ben benieuwd wat jij ervan gaat bakken op dat podium:rolleyes:

vraagje aan jesse, (no offence)

mijn begeleider is zelf pieter, hij heeft een beetje dezelfde style als marvin (traint imo ook vaak samen). kort trainen, redelijk veel carbs en veel cardio. maar een of andere manier heb ik 't idee dat je niet 100% bent met je voedingschema's aan de hand van de foto, tuurlijk kan het vertekenen maargoed..

je houd je 99% aan het voedingschema?

de overall van vorig jaar deed toch weer mee?

waarom doe jij niet mee mack?

Als je wint, je klasse of overall mag je nbiet meer meedoen, tenzij je overall of klasse winnaar was in de D klasse, dan mag je de C mee doen.

Als je wint, je klasse of overall mag je nbiet meer meedoen, tenzij je overall of klasse winnaar was in de D klasse, dan mag je de C mee doen.

dus als je -90 wint mag je niet mee doen met +90 jaar erna?

---------- Post toegevoegd Mon 17 Sep 2012 om 09:03 ----------

waarom doe jij niet mee mack?

Daar zijn mijn stats nog niet naar;)
Straks cutten en kijken wat er overblijft, zie volgend jaar wel ff.
En jij dan?
Jij bent al goed droog ja

No offence Jesse maar je vp is nog hoger dan dat van mij, ik ben nu des te meer benieuwd in welke shape je gaat komen, succes iig

Okay snap je wel...ben op dieet hè haha!
Toch is het bijna niet in te schatten wat er van je overblijft na een voorbereiding, blijft lastig!
Aan je foto te zien heb je zat in je, ben wel benieuwd naar je hele body!

Ik zal je pm je wel ff een pic. Moet alleen ff zoeken want staan er geloof ik niet veel op m'n tablet.

dus als je -90 wint mag je niet mee doen met +90 jaar erna?

Als je een c klasse wint dan krijg je de status B en dus mag je niet meer op een C wedstrijd staan of je moet een aantal jaar geen wedstrijden doen. Dan is het nog de vraag of je weer de C mag doen, wanneer je 8 jaar alleen maar aan de ijzers hebt gehangen. Wanneer je 8 jaar niet hebt getraind en je besluit weer te starten dan zal je niveau niet verbeterd zijn. Tegenwoordig zul je onder deze omstandigheden je niveau moeten laten zien aan de bond om hun goedkeuring te krijgen. Ben je te goed, ook al heb je jaren niets gedraaid, dan zul je geen C klasse mogen doen maar gewoon een B moeten draaien.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.317
vraagje aan jesse, (no offence)

mijn begeleider is zelf pieter, hij heeft een beetje dezelfde style als marvin (traint imo ook vaak samen). kort trainen, redelijk veel carbs en veel cardio. maar een of andere manier heb ik 't idee dat je niet 100% bent met je voedingschema's aan de hand van de foto, tuurlijk kan het vertekenen maargoed..

je houd je 99% aan het voedingschema?

Ik houd me 1000% aan wat marvin zegt.En we zijn ook echt pas gaan dieten 12 weken voor de wedstrijd en het gaat super hard.Mijn vp daalt bijna met de dag lijkt het wel ;)

Ik houd me 1000% aan wat marvin zegt.En we zijn ook echt pas gaan dieten 12 weken voor de wedstrijd en het gaat super hard.Mijn vp daalt bijna met de dag lijkt het wel ;)

Ja zo hard gaat t altijd op t begin. Eerste 3 a 4 procent hoef je niets voor te doen, alleen dieet.
Daarna wordt t cardio opschroeven en red je het tot de 7 a 8%bf zonder teveel problemen.
En dan.... moet truckendoos open trekken :D

Ben benieuwd naar de foto's van beest Jesse!

---------- Post toegevoegd Mon 17 Sep 2012 om 17:26 ----------

Ik weet niet of deze foto geplaatst was van de poseer les maar vond het wel een vette foto.

Ik ben die kale links naast Tank Daan haha

Ben benieuwd naar de foto's van beest Jesse!

---------- Post toegevoegd Mon 17 Sep 2012 om 17:26 ----------

Ik weet niet of deze foto geplaatst was van de poseer les maar vond het wel een vette foto.

Ik ben die kale links naast Tank Daan haha

Grote benen man!
En idd, het is goed dat Daan niet vooraan staat met die mega rug, want dan hadden we de rest al helemaal niet meer kunnen zien :D

Terug
Naar boven