Fitness Seller

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
Ik ben zo buff dat de foto omver is gevallen door mijn gewicht.

even srs, tapatalk zet steeds mijn foto's zijlings, iemand een idee hoe dit komt?

uploadfromtaptalk1348492382719.jpg

niet killy pesten

Voor het totaal plaatje hier dan ook maar mijn beentjes.
Mijn benen zijn een van mijn mindere punten maarja ik ben nog junior dus ik heb nog alle tijd :P

14szm6o.jpg

Voor het totaal plaatje hier dan ook maar mijn beentjes.
Mijn benen zijn een van mijn mindere punten maarja ik ben nog junior dus ik heb nog alle tijd :P

14szm6o.jpg

'ik ben nog junioren', voor een paar maanden het ouwe lul :p

Ziet er niet slecht uit.
Geen wow benen maar ze verzieken het totaal plaatje niet toch?

killy hou je mond is

lekkere beentjes hoor Touw! (nohomo)
met je rebound ff smolov pakken en hoppa, monster poten :D

'ik ben nog junioren', voor een paar maanden het ouwe lul :p

Ziet er niet slecht uit.
Geen wow benen maar ze verzieken het totaal plaatje niet toch?

Heb je je benen onthaard?.

Vanavond ga ik benen trainen zal ik ook een benen pic posten?:P haha

Heb je je benen onthaard?.

Vanavond ga ik benen trainen zal ik ook een benen pic posten?:P haha

Ik weet niet waarom je mij quote (neem aan je dat je het tegen rope hebt), maar heb ik wel gedaan ja :D.

Kan je trouwens niet beter voor de training een foto maken? Erna is het toch een definitie loze zak bloed door de pomp? tenzij je heel droog staat.

Ik weet niet waarom je mij quote (neem aan je dat je het tegen rope hebt), maar heb ik wel gedaan ja :D.

Kan je trouwens niet beter voor de training een foto maken? Erna is het toch een definitie loze zak bloed door de pomp? tenzij je heel droog staat.

Ow lol ja ik had rope moeten citeren, ik zal voor en na ff een foto maken dan kan ik het verschil zien.

Benen ontharen is alpha!

Ow lol ja ik had rope moeten citeren, ik zal voor en na ff een foto maken dan kan ik het verschil zien.

Benen ontharen is alpha!

Heb vorige week ook mijn armen geschoren, ziet er net als bij benen dan gelijk een stuk beter uit.

Wel lijk je wel ineens 2tinten lichter, dus moet ik nu wel onder de zonnebank :D

Heb vorige week ook mijn armen geschoren, ziet er net als bij benen dan gelijk een stuk beter uit.

Wel lijk je wel ineens 2tinten lichter, dus moet ik nu wel onder de zonnebank :D

Ik had men benen onthaard met poolse ontharingscreme van de action, t*ring dat spul is echt zwaar chemisch! (maar het haar was wel weg)

Terug
Naar boven