XXL Nutrition

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
:wanker:

Is jesse nou die bro met zwarte boxer links?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.682
Ja idd, ben erg benieuwd. (serieus)
Je ziet wel eens vaker dit soort fysieken, ben serieus erg nieuwschierig als dit ECHT droog komt te staan, hoe dat eruit gaat zien.
Hoop dat het hem lukt die 5% te halen

---------- Post toegevoegd Wed 26 Sep 2012 om 11:10 ----------

Ik ben ook zeer benieuwt wat er onderuit komt uiteindelijk.Marvin heeft hele verwachtingen ervan en ik zelf ook.Massa genoeg alleen borst is inderdaad minder.

---------- Post toegevoegd Wed 26 Sep 2012 om 11:40 ----------

Yep dat ben ik.Lekker ontspanne

Ja idd, ben erg benieuwd. (serieus)
Je ziet wel eens vaker dit soort fysieken, ben serieus erg nieuwschierig als dit ECHT droog komt te staan, hoe dat eruit gaat zien.
Hoop dat het hem lukt die 5% te halen

---------- Post toegevoegd Wed 26 Sep 2012 om 11:10 ----------

Speciaal voor jou:

(nothing special)

Die middelste chick is echt +2

zitte flinke tette tusse

Alleen die dame met roze topje die achteraan staat vind ik goeie massa hebben.
De rest is imo niet interessant.

Mijn vriendin staat overigens het hele jaar door op bijna wedstrijd vet%, veeeeel leaner dan dat zwikkie daar.
Haar buik"vet" meet 2mm met huidplooi meter, alleen jammer genoeg mist ze nog net iets massa om echt te winnen denk ik. (bikini)

Alleen die dame met roze topje die achteraan staat vind ik goeie massa hebben.
De rest is imo niet interessant.

Mijn vriendin staat overigens het hele jaar door op bijna wedstrijd vet%
Haar buik"vet" meet 2mm met huidplooi meter, alleen jammer genoeg mist ze nog net iets massa om echt te winnen denk ik. (bikini)

................................

:cool::D

Even een benen foto van hoe het er nu bij staat. Dieet is nog goed te doen, rond 4000kcal en lekker veel carbs nog :D. 97 kg momenteel...

httlbb.jpg

4k holy shit

• #1.692
Momenteel rond de 9% een pak vet en vocht kwijt.

Iig op de foto geen 11%

• #1.694
Dat was van een tijdje terug denk op die foto rond de 13-14 heel veel meer was het niet.
Woog daar ook nog heel wat kilotjes zwaarder.Dieet en cardio doen hun werk zeer goed.Het vet lijkt wel weg te smelten.

13/14 zou ik nog wel kunnen geloven inderdaad, geef is een update kerel. Zeer benieuwd naar 9%

Weet iemand misschien iets over een tweede poseerles?

• #1.697
Tweede poseerles zal rond november zijn als ik harry goed verstaan heb.

Update.

Bedoeling was 1% per week zakken maar vorige week was ik in een week 2,4% gezakt.Echt foto update doe ik niet meer ik wil commentaar van de jury en een beetje als verassing aankomen.Mensen zonder inzicht zullen zeggen die jong bij de poseer les die kan nooit hoog komen.Mensen die het inzicht wel hebben die zien dat er echt een nog pak spieren onder zit en die komt nu steeds meer naar buiten verander met de dag.Aders standaard op de onderarm en schouders tijdens trainen ook op de borst en zelfs al op bovenbenen en kuiten dus niks te klage.

Neem aan dat je wel stukje onder de 100 zit? ;)

Update.

Bedoeling was 1% per week zakken maar vorige week was ik in een week 2,4% gezakt.Echt foto update doe ik niet meer ik wil commentaar van de jury en een beetje als verassing aankomen.Mensen zonder inzicht zullen zeggen die jong bij de poseer les die kan nooit hoog komen.Mensen die het inzicht wel hebben die zien dat er echt een nog pak spieren onder zit en die komt nu steeds meer naar buiten verander met de dag.Aders standaard op de onderarm en schouders tijdens trainen ook op de borst en zelfs al op bovenbenen en kuiten dus niks te klage.

Je was toch bij Harry en René van t weekend? Wat zeiden die?

Update.

wie ben jij nu dan op de foto?

Terug
Naar boven