Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja idd, ben erg benieuwd. (serieus)
Je ziet wel eens vaker dit soort fysieken, ben serieus erg nieuwschierig als dit ECHT droog komt te staan, hoe dat eruit gaat zien.
Hoop dat het hem lukt die 5% te halen
---------- Post toegevoegd Wed 26 Sep 2012 om 11:10 ----------
Ja idd, ben erg benieuwd. (serieus)
Je ziet wel eens vaker dit soort fysieken, ben serieus erg nieuwschierig als dit ECHT droog komt te staan, hoe dat eruit gaat zien.
Hoop dat het hem lukt die 5% te halen
---------- Post toegevoegd Wed 26 Sep 2012 om 11:10 ----------
Speciaal voor jou:
(nothing special)
Vrouwen of heren?

Alleen die dame met roze topje die achteraan staat vind ik goeie massa hebben.
De rest is imo niet interessant.
Mijn vriendin staat overigens het hele jaar door op bijna wedstrijd vet%
Haar buik"vet" meet 2mm met huidplooi meter, alleen jammer genoeg mist ze nog net iets massa om echt te winnen denk ik. (bikini)

Tweede poseerles zal rond november zijn als ik harry goed verstaan heb.
Update.
Bedoeling was 1% per week zakken maar vorige week was ik in een week 2,4% gezakt.Echt foto update doe ik niet meer ik wil commentaar van de jury en een beetje als verassing aankomen.Mensen zonder inzicht zullen zeggen die jong bij de poseer les die kan nooit hoog komen.Mensen die het inzicht wel hebben die zien dat er echt een nog pak spieren onder zit en die komt nu steeds meer naar buiten verander met de dag.Aders standaard op de onderarm en schouders tijdens trainen ook op de borst en zelfs al op bovenbenen en kuiten dus niks te klage.
wie ben jij nu dan op de foto?Tweede poseerles zal rond november zijn als ik harry goed verstaan heb.
Update.
Bedoeling was 1% per week zakken maar vorige week was ik in een week 2,4% gezakt.Echt foto update doe ik niet meer ik wil commentaar van de jury en een beetje als verassing aankomen.Mensen zonder inzicht zullen zeggen die jong bij de poseer les die kan nooit hoog komen.Mensen die het inzicht wel hebben die zien dat er echt een nog pak spieren onder zit en die komt nu steeds meer naar buiten verander met de dag.Aders standaard op de onderarm en schouders tijdens trainen ook op de borst en zelfs al op bovenbenen en kuiten dus niks te klage.