XXL Nutrition

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
Tweede poseerles zal rond november zijn als ik harry goed verstaan heb.

Update.

Bedoeling was 1% per week zakken maar vorige week was ik in een week 2,4% gezakt.Echt foto update doe ik niet meer ik wil commentaar van de jury en een beetje als verassing aankomen.Mensen zonder inzicht zullen zeggen die jong bij de poseer les die kan nooit hoog komen.Mensen die het inzicht wel hebben die zien dat er echt een nog pak spieren onder zit en die komt nu steeds meer naar buiten verander met de dag.Aders standaard op de onderarm en schouders tijdens trainen ook op de borst en zelfs al op bovenbenen en kuiten dus niks te klage.

ooit gedaan dan??

---------- Post toegevoegd Wed 26 Sep 2012 om 18:00 ----------

Even een benen foto van hoe het er nu bij staat. Dieet is nog goed te doen, rond 4000kcal en lekker veel carbs nog :D. 97 kg momenteel...

httlbb.jpg

goeie poten

2de plaats NK YBF 2007 Junioren Fitness
3de plaats NK YBF 2008 Junioren Superbody
1ste plaats Artemis cup 2009 Junioren Athletic
mag je dan nog meedoen met de flexcup???

Momenteel rond de 9% een pak vet en vocht kwijt.
had er overheen gelezen
maar ik zie er 2 met een zwarte boxer links
de eerste of de 2e?

ooit gedaan dan??

goeie poten

vind van niet, dit is gewoon niet eerlijk meer :P

Tweede poseerles zal rond november zijn als ik harry goed verstaan heb.

Update.

Bedoeling was 1% per week zakken maar vorige week was ik in een week 2,4% gezakt.Echt foto update doe ik niet meer ik wil commentaar van de jury en een beetje als verassing aankomen.Mensen zonder inzicht zullen zeggen die jong bij de poseer les die kan nooit hoog komen.Mensen die het inzicht wel hebben die zien dat er echt een nog pak spieren onder zit en die komt nu steeds meer naar buiten verander met de dag.Aders standaard op de onderarm en schouders tijdens trainen ook op de borst en zelfs al op bovenbenen en kuiten dus niks te klage.

Serieus, boeit me geen ene ruk hoe je erbij staat, maar kun je potverdomme eens aan je interpunctie werken?

hier meer foto's van de poseer lessen
[Link niet meer beschikbaar]

• Like
Waarderingen: cura
Hangt hier ook op het forum rond op het forum. En deze foto geeft niet goed weer hoe hij echt uit ziet. Hij is een stuk droger (nu al helemaal) en groter in mijn ogen. PM gestuurd naar hem, misschien reageert hij hier nog.

Heb hem daar irl gezien en vond het een beste buffel en de massa mooi verdeeld ook

ooit gedaan dan??

goeie poten

Ja hoor, heb het ook aangegeven bij inschrijving. Moest even een recente foto sturen en mag gewoon meedoen ;). Ben naturel en niet overdreven huge :p lopen ongetwijfeld grotere jongens rond...

11goydl.jpg

sbr8uu.jpg

Zo nog wat foto's die ik gevonden heb

Dikke chest man!!, en jesse ook beest natuurlijk

Dafuq, die chest!!

meme-arcoiris.jpg

Goeie fysiek!
Slechte camera!

Jammer dat die knul geen knappe buikspieren heeft. (die ene van die 4 fotos die hierboven staan)

Terug
Naar boven