Sawsbuck
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 262
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
He thnks maar dat moest ook weg dat vet en vocht was te veel. We hebben ook in de carbs gesneden en het smolt gewoon weg vrijdag weer een meting dan weet ik waar ik op sta in procenten. En heupen klopt die zijn niet smal taille wel dus geeft een rare x vorm. Maar mag iig niet klagen gaat vooralsnog snel
Goed gezien!, alles begint beter door te komen. als ik goed licht heb zal ik ook even nieuwe foto's maken word jaloers van die foto's van rope![]()
06.00 6eitjes alleen eiwit 1 banaan
10.00 200gram rijst 150gram kip
12.00 200 gr rijst 150gr kip
16.00 150gr kip
18.00 200gr vis
20.00 150gr vis
22.00 6 eitjes alleen eiwit
24.00 150gram vis
Supps 12 amino's 6 BCAA's 1 multi vit 1 vic1000 3 omega 3-6-9 10gr glutamine mede mogelijk gemaakt door B&F
Dus je eet niet bv kip met broccoli 's avonds?Ja overdag onbeperkt komkommer eten. Zijn er om de honger te stillen
. Het mag wel word zelfs aangeraden. Ik kan heel goed low carb leven.
Aha! Knap dat je dat weet te combineren. Maar naarmate die ouder wordt kan je vast langer blijven snurken (= nog wat extra gains wellicht)Ik ben elke dag om 5 uur wakker. Dat is het leuke aan een kleintje van bijna 2 jaar die is om 6 wakker. En ik doe dan vast de huiskamer opruimen en die dingen wat eten en dan werken.