Fitness Seller

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
Laat wel je haar weer groeien man...

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.964
Goede benen lijntjes erop

wij gaan kijken dit jaar.
en volgend jaar doen we beide mee.
ik bikini (hopelijk ;)) en mijn man bb.
ik doe mee voor de challange en het podium dat weet ik nog niet hoor:D

Goeie benen Jemer, laat hams eens zien..

Goeie benen Jemer, laat Wanda Fles eens zien..
:P

updated:

frontdubbel_zpse21e6b22.jpg

Lekker gip! Je armen meer sluiten, komt het nog beter uit!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.971
Inderdaad wat Daan en je benen mag geen licht tussendoor komen dit is de Roelly stand en maakt je benen dun. Buik aan spannen niet vacuum

Inderdaad wat Daan en je benen mag geen licht tussendoor komen dit is de Roelly stand en maakt je benen dun. Buik aan spannen niet vacuum

Klopt...uitblazen bij deze pose, toon je je buikspieren...

---------- Post toegevoegd Fri 5 Oct 2012 om 19:12 ----------

10q028k.jpg

Veins komen lekker door, zelf op benen/kuiten nu.

ik heb nog helemaal geen aders op me benen. wel vollop op me chest, arms, forearms en onderbuik.

ik heb nog helemaal geen aders op me benen. wel vollop op me chest, arms, forearms en onderbuik.
'je hebt ook van die kleine beentjes he'

---------- Post toegevoegd Fri 5 Oct 2012 om 19:32 ----------

Klopt...uitblazen bij deze pose, toon je je buikspieren...

Veins komen lekker door, zelf op benen/kuiten nu.
Wanneer kwamen bij jou vorig jaar de lijnen in je benen echt door Daan?

Same here
Dikke aders op borst, rug, armen, traps en helaas ook nek en hoofd :p

Onderbuik een beetje maar benen nog niet, die komen waarschijnlijk als laatst na het verdwijnen van het baby vet :D

ik heb de pose zo geleerd, buik rond maken en juist niet aanspannen maar 'vacuum' maken des te groter kan je je maken, armen moeten idd wat naar voren....wat betreft de benen heb ik 'm ook zo geleerd. iedereen zijn eigen style...

'je hebt ook van die kleine beentjes he'

---------- Post toegevoegd Fri 5 Oct 2012 om 19:32 ----------

Wanneer kwamen bij jou vorig jaar de lijnen in je benen echt door Daan?

Lijnen en wat aders zijn er nu veel eerder, dan vorig jaar op de benen. Toen kwam dat echt pas op het allerlaatst. Ga nu ook de laatste 3 weken elke week vocht weg laten masseren, vorig jaar dag voor de wedstrijd alleen gedaan en toen verbeterde ze heel sterk...ik train de laatste paar weken ook geen benen meer.

---------- Post toegevoegd Fri 5 Oct 2012 om 19:37 ----------

ik heb de pose zo geleerd, buik rond maken en juist niet aanspannen maar 'vacuum' maken des te groter kan je je maken, armen moeten idd wat naar voren....wat betreft de benen heb ik 'm ook zo geleerd. iedereen zijn eigen style...

Gaat je punten kosten, de jury wil in deze pose ook je buikspieren van voor zien kerel!! Je kunt hem beide na elkaar doen even inhouden en dan boem uiblazen!

Ik had de aders al vrij snel gedurende mijn 'prep', naarmate de weken voorrbij gingen kwamen er wel steeds meer aders bij. Maar de lijnen kwamen bij mij pas echt door 2 days out, vrij laat. Flush-effect kwam hier ook pas ter sprake.
Maar was wel bewust ervan dat als ik ooit on-stage ga, dat mijn legs 1 week out al deze shape moeten hebben!

Wat FDB uitvoering betreft, je kan ook lichtjes vacuüm doen/na binnen trekken en je abs flexen erbij - lijkt mij dat het dan gewoon de correcte uitvoering is. Althans zo voer ik hem iig uit.

Lijnen en wat aders zijn er nu veel eerder, dan vorig jaar op de benen. Toen kwam dat echt pas op het allerlaatst. Ga nu ook de laatste 3 weken elke week vocht weg laten masseren, vorig jaar dag voor de wedstrijd alleen gedaan en toen verbeterde ze heel sterk...ik train de laatste paar weken ook geen benen meer.

---------- Post toegevoegd Fri 5 Oct 2012 om 19:37 ----------

Gaat je punten kosten, de jury wil in deze pose ook je buikspieren van voor zien kerel!! Je kunt hem beide na elkaar doen even inhouden en dan boem uiblazen!

Net mijn zwakke en sterke punten getraind schouder/borst.
Krijg al wat meer strepen/aders op het boven lichaam.
Bij de benen wel meer definitie maar nog geen strepen :mad:

w9fseq.jpg

Terug
Naar boven