Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 34
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 7%
Maakt toch niet zoveel uit?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Inderdaad wat Daan en je benen mag geen licht tussendoor komen dit is de Roelly stand en maakt je benen dun. Buik aan spannen niet vacuum
'je hebt ook van die kleine beentjes he'ik heb nog helemaal geen aders op me benen. wel vollop op me chest, arms, forearms en onderbuik.
Wanneer kwamen bij jou vorig jaar de lijnen in je benen echt door Daan?Klopt...uitblazen bij deze pose, toon je je buikspieren...
Veins komen lekker door, zelf op benen/kuiten nu.
ik heb nog helemaal geen aders op me benen. wel vollop op me chest, arms, forearms en onderbuik.

'je hebt ook van die kleine beentjes he'
---------- Post toegevoegd Fri 5 Oct 2012 om 19:32 ----------
Wanneer kwamen bij jou vorig jaar de lijnen in je benen echt door Daan?
ik heb de pose zo geleerd, buik rond maken en juist niet aanspannen maar 'vacuum' maken des te groter kan je je maken, armen moeten idd wat naar voren....wat betreft de benen heb ik 'm ook zo geleerd. iedereen zijn eigen style...
Lijnen en wat aders zijn er nu veel eerder, dan vorig jaar op de benen. Toen kwam dat echt pas op het allerlaatst. Ga nu ook de laatste 3 weken elke week vocht weg laten masseren, vorig jaar dag voor de wedstrijd alleen gedaan en toen verbeterde ze heel sterk...ik train de laatste paar weken ook geen benen meer.
---------- Post toegevoegd Fri 5 Oct 2012 om 19:37 ----------
Gaat je punten kosten, de jury wil in deze pose ook je buikspieren van voor zien kerel!! Je kunt hem beide na elkaar doen even inhouden en dan boem uiblazen!
Net mijn zwakke en sterke punten getraind schouder/borst.
Krijg al wat meer strepen/aders op het boven lichaam.
Bij de benen wel meer definitie maar nog geen strepen
![]()