MuscleMeat

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.001
Oh shit, roid rage.

PS, geef dat geld beter aan een Grammatica Cursus uit.
Jonge ga eten. Of beter gezegt ga fietsen. En ik geef mijn geld uit waar ik wil ook daar heb je geen **** over te zeggen. En je mag mij op de negeerlijst zetten kan ook hoef je niet elke keer als een klein dom kind te reageren

'Ga eten'. Leer mij eerst kennen voordat je je oordeel trekt.
Ook een beetje raar dat je mij zegt dat ik jou niks moet zeggen en het vervolgens zelf doet maar ok.

• #2.003
Ik word gewoon moe van jou domme opmerkingen. En hoe kun je het hebben over leren kennen als je constant een oordeel hebt ?. Maakt verder niet uit ik ga met jou niet in discussie daar is dit topic niet voor dit topic is voor updates voor de jongens die in voorbereiding zijn op de flex cup. En die graag hun weg daar naartoe willen delen.

Damn Jesse, dat is een pittig schema!

• #2.005
Klopt is zeker een pittig schema ;). Ben dan ook gewent om vaak te trainen alleen off season zaterdag zondag vrij

Mijn max is 3x upper body heb ik gemerkt, dus bv 5x per week met 2x benen. Ga ik vaker dan 3x iets doen waar ik mijn armen mee gebruik krijg ik last van mijn ellebogen.

jij bent ook p*ssy :trollface:

Even wat posing geoefend voor ik de gym open gooi

uploadfromtaptalk1349506097346.jpg

Ik train 4 x meer als zat

Trainen is net als eten , de 1 móet 6000 binnen krijgen en de ander word al dik van 3000 .
Zelfde met trainen denk ik , de 1 hersteld anders dan de ander.
Daardoor kan je het moeilijk vergelijken.
En aan aas herstel je natuurlijk ook nog eens sneller.

IK train ook 6 dagen. Heerlijk

Train altijd 5 dagen en 2 rust. Is me lichaam ook wel nodig:(

Wijziging in plannen sta nu 4% vet ongeveer en doe voordat de flexcup is de mr holland in delft

vet!
Succes man!!

Hoeveel weken zitten daar tussen?

Vandaag gemeten op 8 procent, blijft lekker gaan. Houd voeding hetzelfde en ga iets meer Cardio doen, 4 x 30 minuutjes.

Wijziging in plannen sta nu 4% vet ongeveer en doe voordat de flexcup is de mr holland in delft

En dat allemaal zonder cardio hehe.
Je staat er echt goed bij....vooral in het echt zie je duidelijk dat je in feite al zo goed als klaar bent. Nu gewoon dat laatste beetje eraf, vocht afdrijven en laden en knallen maar ;)

En dat allemaal zonder cardio hehe.
Je staat er echt goed bij....vooral in het echt zie je duidelijk dat je in feite al zo goed als klaar bent. Nu gewoon dat laatste beetje eraf, vocht afdrijven en laden en knallen maar ;)

Wanneer ga jij nou eens het podium op! Luilak :mad:

Net mijn laatste cheatmeal op :eek:
Nu lekker de laatste 8 weken knallen!!!

Terug
Naar boven