AndroidHealthClinic

welke product dient waarvoor in de geneeskunde

Ano_1986_0

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
10
lijkt me duidelijk...

bv nolvadex wordt voorgeschreve voor vrouwen die een bepaald soort kanker hadden als ik me niet vergis...

testosteron voor mannen met een laag test niveau

deca voor anorexia patienten

en de rest???

lijkt me wel interesant om te weten...

meestal om ziekten dragelijker te maken, zoals bij kanker, of spierziekten.
Ook worden sommige anabolen gebruikt bij brandwonden omdat deze dan sneller herstellen (bv anavar)

AS tegen spierziektes...
hgh tegen aids..
sommige orals tegen leveraandoeningen...

ironmike86 zei:
lijkt me duidelijk...

bv nolvadex wordt voorgeschreve voor vrouwen die een bepaald soort kanker hadden als ik me niet vergis...

en de rest???

vroeg me idd ook af waarom nolva door bb's gebruikt werden

• Topic Starter Topic Starter
m'n beste,nolvadex wordt gebruikt in een nakuur om je eigen test productie terug om gang te brengen,zoals je wss wel weet ligt na een kuur je eigen productie zo goed als stil...en spieren vragen testosteron dus daarom de nolvadex...

op CVZ kompassen portaal kun je klikken op 'farmacotherapeutischkompas' (dat overigens ook via de URL Farmacotherapeutisch Kompas bereikbaar is :D)

hier kun je van alle geregistreerde medicijnen de indicatie. werking, bijwerkingen etc vinden.

ironmike86 zei:
m'n beste,nolvadex wordt gebruikt in een nakuur om je eigen test productie terug om gang te brengen,zoals je wss wel weet ligt na een kuur je eigen productie zo goed als stil...en spieren vragen testosteron dus daarom de nolvadex...

lol , als je al een kuur hebt genomen ,moet je toch weten dat nolvadex gebruikt wordt door BB'ers voor de oestrogeenproductie te verminderen .het wordt eigenlijk gebruikt door vrouwen die kanker hebben om de tumor in toon te houden.

ExTreeM zei:
lol , als je al een kuur hebt genomen ,moet je toch weten dat nolvadex gebruikt wordt door BB'ers voor de oestrogeenproductie te verminderen .het wordt eigenlijk gebruikt door vrouwen die kanker hebben om de tumor in toon te houden.

Na nieuw onderzoek is gebleken dat nolvadex de betere testproductie opstarter is dan clomid. Dus men gebruikt het nu meer als nakuur. Als anti-e gaat de voorkeur uit aan andere middelen zoals: femara, aromasin, liquidex. Maar het kan in beide gevallen gebruikt worden, dus zowel als nakuur als anti-e

Suat zei:
Na nieuw onderzoek is gebleken dat nolvadex de betere testproductie opstarter is dan clomid. Dus men gebruikt het nu meer als nakuur. Als anti-e gaat de voorkeur uit aan andere middelen zoals: femara, aromasin, liquidex. Maar het kan in beide gevallen gebruikt worden, dus zowel als nakuur als anti-e

stuur eens een linkje van dat onderzoek.

ExTreeM zei:

zeker lol..als je commentaar levert op een ander moet je wel je huiswerk doen :)

nolvadex is een serm (selective estrogen receptor modulator), naast het bezetten van oestrogeen receptoren heeft het de eigenschap LH/FSH te produceren, LH zorgt er voor dat de Leydigcellen in de testes, testosteron gaan produceren, en FSH zorgt ervoor dat de testes zaadcellen gaan aanmaken...

klaas zei:
AS tegen spierziektes...
hgh tegen aids..
sommige orals tegen leveraandoeningen...

Welke orals worden dan gebruikt tegen leveraandoeningen ? Naar mijn ( kleine kennis ) zijn de meeste orals vooral de gealkaliseerde net heel slecht voor de lever .

Little Me zei:
Welke orals worden dan gebruikt tegen leveraandoeningen ? Naar mijn ( kleine kennis ) zijn de meeste orals vooral de gealkaliseerde net heel slecht voor de lever .
ja klopt..tegen lever onstekingen zoals hepatitisb

Laatst bewerkt:
klaas zei:
ja klopt..tegen lever onstekingen zoals hepatitisb

Ok dat kan zijn , maar over welke orals heb je het dan die :

a) positief zijn voor herstel en/of spiergroei
b) ook nog eens gunstig zouden zijn voor de lever

Het enige produkt dat ik ken om hepatitis B te genezen is interferon en dat gebruiken ze niet in de sportwereld volgens mij .

G21 zei:
zeker lol..als je commentaar levert op een ander moet je wel je huiswerk doen :)

nolvadex is een serm (selective estrogen receptor modulator), naast het bezetten van oestrogeen receptoren heeft het de eigenschap LH/FSH te produceren, LH zorgt er voor dat de Leydigcellen in de testes, testosteron gaan produceren, en FSH zorgt ervoor dat de testes zaadcellen gaan aanmaken...

tja ...hij vraagt toch "welke product dient waarvoor in de geneeskunde" heb ik op geantwoord ;) en heb er bij gezegt , als je al gekuurd hebt dit al zeker zou moeten weten. :)

• Topic Starter Topic Starter
ExTreeM zei:
tja ...hij vraagt toch "welke product dient waarvoor in de geneeskunde" heb ik op geantwoord ;) en heb er bij gezegt , als je al gekuurd hebt dit al zeker zou moeten weten. :)

kerel,van da nolvadex gedoe weet ik wel al waarvoor het dient,maar er zijn nog een triljoen andere producten waarvan ik nie weet wat ze doen... da staat trouwens al in mijn eerste post... LEER LEZEN!!

ironmike86 zei:
lijkt me duidelijk...

-->bv nolvadex wordt voorgeschreve voor vrouwen die een bepaald soort kanker hadden als ik me niet vergis...<--

en de rest???

staat hierzo dacht ik :)

mhja goed moest men bek gehouden hebben .ben maar een naturelleke...volgende keer rits dicht op een topic van anabolica.

:)

Klaas: orals bij Hepatitis B. Sorry, maar dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. Dan is je lever nog veel vlugger naar de kloten. Ik zou wel is weten waar je dat gelezen hebt en over welke oral het gaat. Ik geloof er geen snars van. Is volgens mij één van de gevaarlijkste zaken die je kan doen als je Hepatitis hebt.

Short-term and long-term survival in patients with alcoholic hepatitis treated with oxandrolone and prednisolone

CL Mendenhall, S Anderson, P Garcia-Pont, S Goldberg, T Kiernan, LB Seeff, M Sorrell, C Tamburro, R Weesner, R Zetterman, and et al.

Abstract

A cooperative study was conducted to determine the efficacy of 30 days of treatment with either a glucocorticosteroid (prednisolone) or an anabolic steroid (oxandrolone) in moderate or severe alcoholic hepatitis. One hundred thirty-two patients with moderate disease and 131 with severe disease were randomly assigned to one of three treatments: prednisolone, oxandrolone, or placebo. During the 30 days, mortality in the groups receiving steroid therapy was not significantly different from mortality in the placebo group. Thirteen per cent of the moderately ill patients and 29 per cent of the severely ill patients died. Although neither steroid improved short-term survival, oxandrolone therapy was associated with a beneficial effect on long-term survival. This was especially true in patients with moderate disease: among those who survived for one or two months after the start of treatment the conditional six-month death rate was 3.5 per cent after oxandrolone and 19 to 20 per cent after placebo (P = 0.02). No consistent long-term effect was associated with prednisolone therapy.

This article has been cited by other articles:

Guha, I N, Rosenberg, W M (2006). Future use of the Glasgow alcoholic hepatitis score. Gut 55: 135-136 [Full Text]
Forrest, E H, Evans, C D J, Stewart, S, Phillips, M, Oo, Y H, McAvoy, N C, Fisher, N C, Singhal, S, Brind, A, Haydon, G, O'Grady, J, Day, C P, Hayes, P C, Murray, L S, Morris, A J (2005). Analysis of factors predictive of mortality in alcoholic hepatitis and derivation and validation of the Glasgow alcoholic hepatitis score. Gut 54: 1174-1179 [Abstract] [Full Text]
Javaheri, S., Almoosa, K. F., Saleh, K., Mendenhall, C. L. (2005). Hypocapnia Is Not a Predictor of Central Sleep Apnea in Patients with Cirrhosis. Am J Respir Crit Care Med 171: 908-911 [Abstract] [Full Text]
Madhotra, R., Gilmore, I.T. (2003). Recent developments in the treatment of alcoholic hepatitis. QJM 96: 391-400 [Abstract] [Full Text]
Strawford, A., Barbieri, T., Van Loan, M., Parks, E., Catlin, D., Barton, N., Neese, R., Christiansen, M., King, J., Hellerstein, M. K. (1999). Resistance Exercise and Supraphysiologic Androgen Therapy in Eugonadal Men With HIV-Related Weight Loss: A Randomized Controlled Trial. JAMA 281: 1282-1290 [Abstract] [Full Text]
Basaria, S., Wahlstrom, J. T., Dobs, A. S. (2001). Anabolic-Androgenic Steroid Therapy in the Treatment of Chronic Diseases. J Clin Endocrinol Metab 86: 5108-5117 [Abstract] [Full Text]
Devlin, J, O'Grady, J (1999). Indications for referral and assessment in adultliver transplantation: a clinical guideline. Gut 45: VI1-22 [Full Text]
Lieber, C. S. (1995). Medical Disorders of Alcoholism. NEJM 333: 1058-1065 [Full Text]

Terug
Naar boven