XXL Nutrition

Welke pro's komen er naar de Fibo ?

bijna zeker dat ik ook ga! lijkt me echt vet om wat pro's te zien in het echt, altijd die filmpjes is ook niet alles

In 2003 voor het laatst geweest en dat was erg telleurstellend. Je zag in de loop der jaren de FIBO van BB-ing/krachtsport beurs veranderen in fitness/vechtsport. Weinig show en optredens meer en steeds meer bruinings/cosmetica, zonnebanken shit enz.:mad: (oftewel een wijvenbeurs)
Om daar helemaal voor naar Essen te jagen....nee.

hal 10 en 11 is toch alleen bb hoor

ja voorgaande jaren waren toch echt wel vet met optredens van jay cutler, ronnie coleman en nog meer top profs. Gewoon een leuke beurs voor weinig geld, en lekker dichtbij.

ben er nog nooit geweest maar wil dit jaar ckr gaan, lijkt me een leuke belevenis/ervaring

Denk dat ik dit jaar weer een keertje zal gaan. Een paar jaar overgeslagen, dus nu denk ik wel weer.

Ik ga denk wel, wil die pro's wel eens in t echt zien :D
Lijken me in t echt nog groter dan op die foto's lijkt..

3 jaar op rij geweest, dit jaar word zeker nummer 4.
Vaak weinig nieuws te zien op de beurs als je elk jaar gaat, maar zeker goed voor de motivatie!

Ben van plan om te gaan, ff kijken hoe ik er precies ga komen en wie er met me meegaan

Ik ben nog nooit bij de fibo geweest, ik denk dat dit mijn eerste jaar word.

Echt super om al die pro's te zien toch ?:D

ik ga ook maar eens kijken is toch in de buurt

ik ga ook wel weer even kijken. Wel leuk om even pro's te kijken. Vorige keer Coleman, Heath, Wolf etc etc gezien, maar ik ben niet zo iemand die daar veel aandacht aan besteed.

Hoe kaarten te bestellen,ik zelf wil met een bus (busje)dit jaar gaan voor het eerst
alleen geen mail terug gehad van FIBO?dus hoe nu kaarten te regelen en verblijf

iemand al een idee hoe of wat?

Gewoon daaro kopen die kaarten. Hotel zal wel lastig zijn. Die zou ik ook wat buiten Essen pakken dan is het een stuk goedkoper.

Hoe kaarten te bestellen,ik zelf wil met een bus (busje)dit jaar gaan voor het eerst
alleen geen mail terug gehad van FIBO?dus hoe nu kaarten te regelen en verblijf

iemand al een idee hoe of wat?

verblijf? wil je het hele weekend? in 1 dag heb je het ook wel gezien hoor.

Ik ben ook van de partij als mijn buddy ook kan... lijkt me leuk!!

was er vorig jaar, nog hand geschud met ronnie coleman :P

wie weet ga ik dit jaar weer :)

hoop dat jay en dexter ook komen

Terug
Naar boven