Fitness Seller

Welke pro's komen er naar de Fibo ?

dan moet ik die zaterdag gaan,Ruhl mag ik niet missen

Ben vorig jaar geweest en zal het dit jaar zeker ook niet missen.
Maar waar ik nog meer naar uitkijk is het weekend na mr olympia dit jaar.
Alle IFBB Pro's komen dan naar berlijn. Joe weiders world cup ofzoiets.
Vorig jaar was coleman trouwens ook op fibo. maar lang aanschuiven.
Nu schijnt dat hij in berlijn zijn comeback gaat maken dit jaar.

grtn

• Topic Starter Topic Starter
Update, vers van de pers;):cool:.

Gunther Schlierkamp zal 4 dagen te vinden zijn in de stand van Bodies.
Khalid Almohsinawi in de stand van Performance
Markus Ruhl zal op Zaterdag te vinden zijn in de stand van "House of Pain"
Rich Gaspari zal 4 dagen te vinden zijn in de stand van NutriWorld

Kijk het begint vorm te krijgen:D...in het geruchten circuit is ook Chris Cormier opgedoken, die schijnt nog in onderhandeling te zijn met een standhouder.

Hoorde net dat de komst van Gunther Schlierkamp op losse schroeven is komen te staan en is ook al verwijderd uit verschillende aankondigingen van Bodies:(.....over het hoe en waarom is niets terug te vinden:dunno:.

Is het wel waard om 2 dagen te gaan?

Zijn er hier mensen van West-Vlaanderen die van plan zijn om te gaan? M'n maatje die normaal altijd meegaat heeft geen zin niet meer, en is ook niet meer echt into bodybuilding maar ik zou supergraag willen gaan! Heb al ieder jaar geweest en pept altijd mijn motivatie wel een beetje op!

Als je me dat kan laten weten? thx

de enige echte DEXTER JACKSON komt ook

ik maak dit op vanuit informatie op zijn website, kijk bij:

[Link niet meer beschikbaar]

appearances
APRIL 23-26 essence, Germany, Fibo, guest appearance.

;)

Beter :D

Ik ben er dit jaar ook weer....weet nog niet waar je me kan vinden maar zodra ik dat weet laat ik het je zeker weten :)

Hoorde net dat mijn teammate Shehab Eldin ook 4 dagen op de Fibo te vinden zal zijn:cool:...in welke stand is me nog niet helemaal duidelijk;).

Hoorde net dat mijn teammate Shehab Eldin ook 4 dagen op de Fibo te vinden zal zijn:cool:...in welke stand is me nog niet helemaal duidelijk;).

Hoorde net het gerucht dat voormalig PDI pro Andreas Frey waarschijnlijk ook
richting Fibo komt....zal even in de gaten houden in welke stand hij eventueel straks zal staan;).

Heb je tussen al die geruchten ook gehoord of er gratis kaarten te verkrijgen zijn?

Deelnemende bedrijven hebben kaarten zat en delen die vaak onder hun klanten of relaties;)...wie weet tref je er wat als je zo links en rechts rond shopt bij de verschillende bedrijven, de organisatie zelf stelt niets beschikbaar volgens mij.

Deelnemende bedrijven hebben kaarten zat en delen die vaak onder hun klanten of relaties;)...wie weet tref je er wat als je zo links en rechts rond shopt bij de verschillende bedrijven, de organisatie zelf stelt niets beschikbaar volgens mij.

16 eurotjes man, das toch prima te doen?

Hoorde net het gerucht dat voormalig PDI pro Andreas Frey waarschijnlijk ook
richting Fibo komt....zal even in de gaten houden in welke stand hij eventueel straks zal staan;).

Cool!
Ik heb nog een foto met hem van een vorige FIBO!
Vond het wel geen mega vriendelijke kerel eerlijk gezegd. Maarja als je zo duizenden mensen mee op de foto moet heb je wel eens een piss-off moment denk ik :D

Terug
Naar boven