Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
!Update, vers van de pers.
Gunther Schlierkamp zal 4 dagen te vinden zijn in de stand van Bodies.
Khalid Almohsinawi in de stand van Performance
Markus Ruhl zal op Zaterdag te vinden zijn in de stand van "House of Pain"
Rich Gaspari zal 4 dagen te vinden zijn in de stand van NutriWorld
Kijk het begint vorm te krijgen...in het geruchten circuit is ook Chris Cormier opgedoken, die schijnt nog in onderhandeling te zijn met een standhouder.
.....over het hoe en waarom is niets terug te vinden
.
, denk dat je in de war bent met die wedstrijd in Berlijn
.Ik ben er dit jaar ook weer....weet nog niet waar je me kan vinden maar zodra ik dat weet laat ik het je zeker weten![]()
Waar ze tallen samples en eiwitpannenkoeken en eiwitijsjes en sexy foto's van mascha uitdelen?Ik ben er dit jaar ook weer....weet nog niet waar je me kan vinden maar zodra ik dat weet laat ik het je zeker weten![]()
dan ga ik zeker weten foto's maken
Hoorde net dat mijn teammate Shehab Eldin ook 4 dagen op de Fibo te vinden zal zijn...in welke stand is me nog niet helemaal duidelijk
.
.Hoorde net het gerucht dat voormalig PDI pro Andreas Frey waarschijnlijk ook
richting Fibo komt....zal even in de gaten houden in welke stand hij eventueel straks zal staan.
Heb je tussen al die geruchten ook gehoord of er gratis kaarten te verkrijgen zijn?
...wie weet tref je er wat als je zo links en rechts rond shopt bij de verschillende bedrijven, de organisatie zelf stelt niets beschikbaar volgens mij.Deelnemende bedrijven hebben kaarten zat en delen die vaak onder hun klanten of relaties...wie weet tref je er wat als je zo links en rechts rond shopt bij de verschillende bedrijven, de organisatie zelf stelt niets beschikbaar volgens mij.
Hoorde net het gerucht dat voormalig PDI pro Andreas Frey waarschijnlijk ook
richting Fibo komt....zal even in de gaten houden in welke stand hij eventueel straks zal staan.