DOC.FEELGOOD
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 14
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Hij moet nu ergens begin 50 zijn, dacht hijUpdate: bb legende Francis Benfatto komt ook naar de Fibo en zal te vinden zijn in de stand van Nutri World. Pro met een enorme staat van dienst,
deed 4x mee aan de Mr.O en wist zich 15x in de top 10 de klasseren van de verschillende pro wedstrijden. Hij moet nu ergens begin 50 zijn, dacht hij
2 of 3 jaar terug nog op de Australian Pro GP stond.

ik ga zowiezo ,eender welke pro's er komen.Maar welke komen er nu eigenlijk heel zeker?
.
...jammer had een beetje gehoopt op Evan Centopani of Frank McGrath.Vorig jaar heb ik op het laatste nippertje moeten afzeggen, dus dit jaar ga ik er zeker naartoe. Ik ben beniewd, want het is de eerste keer voor mij. Als iemand uit Brussel en omstreken mee wil, laat maar weten!
Deze zijn zeker aanwezig:
Update:
Dennis wolf
Ed van Amsterdam
Markus Becht
Dorian Yates
Flex Lewis
Francis Benfatto
Brandon Curry
Trey Brewer

Is dorian yates nog steeds buff eigenlijk ?
Iemand pics van nu ? karma
OMGOMGOMGOMGOMGOMG!!!!!
!Dorian Yates!
OMGOMGOMGOMGOMGOMG!!!!!![]()

Denk dat ik behoorlijk in elkaar getimmerd word door meneer Yates als ik zo zou reageren, maar in all fairness, wil de goede man toch al heel wat jaartjes ontmoeten, blood and guts baby!!Deze zijn zeker aanwezig:
Update:
Dennis wolf
Ed van Amsterdam
Markus Becht
Dorian Yates
Flex Lewis
Francis Benfatto
Brandon Curry
Trey Brewer
Verder worden de namen van o.a. Rich Gaspari, Clarence DeVis en Khalid Almohsinawi komende weken eventueel verwacht (en nog een aantal).
*Net nog even contact gehad met Universal USA, zoals het er nu uit ziet, komen er geen atleten van hun naar de Fibo...jammer had een beetje gehoopt op Evan Centopani of Frank McGrath.

.
...in het geruchten circuit is ook Chris Cormier opgedoken, die schijnt nog in onderhandeling te zijn met een standhouder.
...is helemaal rond, hoop zelf dat hij er nog een daggie erbij gaat pakken, vorig jaar nog ff met hem staan babbelen.
.