Fitness Seller

Welke pro's komen er naar de Fibo ?

Ik sla de plank gruwelijk mis,(niet fibo)ik bedoel ProWorldCup 2009 3-4 okt duitsland berlijn

iemand?[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Update

Update: bb legende Francis Benfatto komt ook naar de Fibo en zal te vinden zijn in de stand van Nutri World. Pro met een enorme staat van dienst,
deed 4x mee aan de Mr.O en wist zich 15x in de top 10 de klasseren van de verschillende pro wedstrijden:cool:. Hij moet nu ergens begin 50 zijn, dacht hij
2 of 3 jaar terug nog op de Australian Pro GP stond.

Update: bb legende Francis Benfatto komt ook naar de Fibo en zal te vinden zijn in de stand van Nutri World. Pro met een enorme staat van dienst,
deed 4x mee aan de Mr.O en wist zich 15x in de top 10 de klasseren van de verschillende pro wedstrijden:cool:. Hij moet nu ergens begin 50 zijn, dacht hij
2 of 3 jaar terug nog op de Australian Pro GP stond.

thanks! Klink vet! Ik heb zelf geen auto maar als me maatje kan dan ga ik er zeker weten heen!!! :D

ik ga zowiezo ,eender welke pro's er komen.Maar welke komen er nu eigenlijk heel zeker?

ik ga zowiezo ,eender welke pro's er komen.Maar welke komen er nu eigenlijk heel zeker?

Deze zijn zeker aanwezig:
Update:
Dennis wolf
Ed van Amsterdam
Markus Becht
Dorian Yates
Flex Lewis
Francis Benfatto
Brandon Curry
Trey Brewer

Verder worden de namen van o.a. Rich Gaspari, Clarence DeVis en Khalid Almohsinawi komende weken eventueel verwacht (en nog een aantal);).

*Net nog even contact gehad met Universal USA, zoals het er nu uit ziet, komen er geen atleten van hun naar de Fibo:(...jammer had een beetje gehoopt op Evan Centopani of Frank McGrath.

nice, Frank Mc.grath had ik ook wel s willen zien

nog niet echt denderend dan:D

Khalid Almohsinawi komt ook. Had m gesproken in de nieuwe gym van Hedwig Parden. Kerel is echt huugggee.

Vorig jaar heb ik op het laatste nippertje moeten afzeggen, dus dit jaar ga ik er zeker naartoe. Ik ben beniewd, want het is de eerste keer voor mij. Als iemand uit Brussel en omstreken mee wil, laat maar weten!

woon in liedekerke, 17 km van brussel, en wil wel carpoolen...
greetz

Is dorian yates nog steeds buff eigenlijk ?

Iemand pics van nu ? karma

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is dorian yates nog steeds buff eigenlijk ?

Iemand pics van nu ? karma
dorian2.jpg

Netjes vind ik persoonlijk hoor, loopt niet te slonzen

Ff huge worden voor die tijd, anders lijk ik zo klein vergeleken bij de pro's :P

Update

Deze zijn zeker aanwezig:
Update:
Dennis wolf
Ed van Amsterdam
Markus Becht
Dorian Yates
Flex Lewis
Francis Benfatto
Brandon Curry
Trey Brewer

Verder worden de namen van o.a. Rich Gaspari, Clarence DeVis en Khalid Almohsinawi komende weken eventueel verwacht (en nog een aantal);).

*Net nog even contact gehad met Universal USA, zoals het er nu uit ziet, komen er geen atleten van hun naar de Fibo:(...jammer had een beetje gehoopt op Evan Centopani of Frank McGrath.

Update, vers van de pers;):cool:.

Gunther Schlierkamp zal 4 dagen te vinden zijn in de stand van Bodies.
Khalid Almohsinawi in de stand van Performance
Markus Ruhl zal op Zaterdag te vinden zijn in de stand van "House of Pain"
Rich Gaspari zal 4 dagen te vinden zijn in de stand van NutriWorld

Kijk het begint vorm te krijgen:D...in het geruchten circuit is ook Chris Cormier opgedoken, die schijnt nog in onderhandeling te zijn met een standhouder.

Markus Ruhl alleen op zaterdag,is dat heel zeker??

Markus Ruhl alleen op zaterdag,is dat heel zeker??

Yep:yes:...is helemaal rond, hoop zelf dat hij er nog een daggie erbij gaat pakken, vorig jaar nog ff met hem staan babbelen.
Heb zelf regelmatig even contact met de mensen van NutriWorld...wil zekersss weten Rich Gaspari ontmoeten, een van de helden toen ik net begon met de ijzers:cool:.

Terug
Naar boven