Kubus86
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yes, I will be at the FIBO this year, representing METRX so come and stop by the booth ok. I'll have my new DVD out by then so you will be able to have a copy before many others outside of the U.S.

wat phil kwam op jouw plaats zitten, zalig toch een handtekening gevraagdyes phil komt!!!
Vorig jaar heb ik mijn stoel in de cafetaria af gestaan aan hem en hij zei "thanks guys" tegen ons !!!! wat ben ik fier![]()

wat phil kwam op jouw plaats zitten, zalig toch een handtekening gevraagd![]()

Ik kende nix van BB toen. Ik wist wel dat hij een pro was enzo maar interesseerde me verder weinig![]()

ik had eigenlijk meer aandacht voor het "fitness/figure model" dat bij hem was. Zij zag er best goed uit

denk dat je er nu wel wat meer zou over nadenken zeker om hem eensIk kende nix van BB toen. Ik wist wel dat hij een pro was enzo maar interesseerde me verder weinig![]()
Update: Dennis James zal alle 4 dagen te vinden zijn in de stand van
Bodies/San....heb ik altijd een waanzinnige goede atleet gevonden en gaan we zekerssss even ontmoeten
.

denk dat je er nu wel wat meer zou over nadenken zeker om hem eens
een tip te vrage :d

coleman komt ook hij gaat ze comeback maken.
ben benieuwd.
Hij word dit jaar al weer 45 jaar.
. Coleman gaat waarschijnlijk in Berlijn ook niet mee doen hoor...kwa startgeld etc etc. kunnen ze dat denk ik niet opbrengen.