Fitness Seller

welke shop vinden julie de beste

Al een lange tijd vaste klant bij B&F, ook een paar mensen die bij mij op de sportschool trainen overgehaald :)

Want XXL probeert B&F steeds te verkleinen, ook met dat BSN actie weer.

Body en fitshop zeker weten!!!

Body&Fit ,nooit anders gehad en altijd topsercivce

Body&Fitshop....

Ik bestel bijna altijd bij XXL. Ze waren ook de enige sponsor in de tijd dat ik me aanmeldde.
En ze zijn de Albert Heijn onder de supplementenwinkels. De rest kopieert alleen maar, verzinnen bijna nooit wat nieuws.

Body&fitshop natuurlijk! Een van voordelen van B&F is:

Bij body&fitshop kan je elke bestelling plaatsen, ookal is het bedrag laag het wordt gratis verzonden!

Bij xxlnutrition moet je een bestelling plaatsen boven de 15 euro en dan pas wordt je bestelling verzonden.

duzz

Ik ben XXL klant.

Heb ook wel eens bij Bodylab een emmer Rice&Protein besteld. Zat een stuk plastiek in -> heb ik gemeld en kreeg meteen een nieuwe -> paar weken later kreeg ik nog een nieuwe per ongeluk :)

www.xxlnutrition.nl
Is een boardsponsor (eigen topic hier waar je vragen kunt stellen).
Alles wat ik nodig heb bestel ik daar.
Ze hebben briljant lekkere Whey Delicious met goede voedingswaarde, hun Diet Shake is voor mij de perfecte maaltijdvervanger in geval van nood en ik word wel gelukkig van hun Essential Amino Stack.

Maar misschien vindt iemand ander een andere boardsponsor / webwinkel wel beter - ligt er een beetje aan waar je op beoordeelt...
+1
+ zijn niet gierig met zelf te kiezen samples/give-a-ways!
Zo hoort t:)

hahah na deze thread te zien krijg je bijna medelijden met xxl :D

Volgens mij komt het eiwit van al die winkels uit het zelfde brouwerij. Volgens mij was er maar een goede groothandelaar actief waar zei allemaal van inkopen.
Het gaat niet om het eticket maar om wat er in het potje zit.
En dat is allemaal hetzelfde.

ik haal bij B&F, ooit een keer besteld en nooit reden gehad ergens anders te bestellen. Als ik in de buurt van zwolle ben ga ik ook langs bij hun winkel. Voor mij nummer 1

Ik ben XXL klant.

Heb ook wel eens bij Bodylab een emmer Rice&Protein besteld. Zat een stuk plastiek in -> heb ik gemeld en kreeg meteen een nieuwe -> paar weken later kreeg ik nog een nieuwe per ongeluk :)

Vind ik erg slordig dan, sorry hoor Bodylab...heb niks tegen je
Maar wellicht is het uit goodwill gedaan

Laatst bewerkt:
ik haal bij B&F, ooit een keer besteld en nooit reden gehad ergens anders te bestellen. Als ik in de buurt van zwolle ben ga ik ook langs bij hun winkel. Voor mij nummer 1

Wanneer komen ze naar amsterdam?
Kan ik ook eens een bakkie halen by myself.

geen idee, zou wel makkelijk zijn.. :D

Alleen, XXL ;)

Boardsponsors XXLnutrition en Body & Fitshop.

Allebei top!

Terug
Naar boven