XXL Nutrition

welke shop vinden julie de beste

XXL all the way :)

Bardolino ( www.bardolino.nl )

Veel keuze
Scherpe prijzen
Goede service (ook na de verkoop)

Om eerlijk te zijn verbaasd het me dat deze hier nog niet is opgegeven.

www.dutchbodyshop.nl vind ikeen hele goede site om te beste.
Ze hebben niet te veel poes pas gewoon lekker overzichtelijk en alles lekker duidelijk.
Vergeleken met andere site's erg voordelige producten!
Verzending vanaf 50euro gratis maar is voor mij geen probleem want koop toch altijd wel meerdere producten in een keer.
De service is ook toppie kwam ergens niet helemaal uit en had ze opgebelt en ze namen meteen op om me probleem op te lossen

www.dutchbodyshop.nl

XXL Nutrition. Deze site heeft ook een blog van waarbij je de atleten bij kunt houden en een duidelijke vragen lijst waar je al je vragen kunt stellen en er snel antwoord op krijgt, van zowel mede bodybuilders en van XXL Nutrition zelf. Vind ik ook een service punt!

www.dutchbodyshop.nl vind ikeen hele goede site om te beste.
Ze hebben niet te veel poes pas gewoon lekker overzichtelijk en alles lekker duidelijk.
Vergeleken met andere site's erg voordelige producten!
Verzending vanaf 50euro gratis maar is voor mij geen probleem want koop toch altijd wel meerdere producten in een keer.
De service is ook toppie kwam ergens niet helemaal uit en had ze opgebelt en ze namen meteen op om me probleem op te lossen

www.dutchbodyshop.nl

Valt niet op hoor

Dit gaat een mooi fanboy topic worden (eigenlijk is dat het zelfs al :P)

Ik heb goede ervaringen met Body en Fitshop, topservice, goede prijzen, snelle levering etc.

Andere boardsponsors heb ik nog niet hoeven proberen :D

ben alleen klant van B&F
vind het de beste service hebben, gaat voor alles imo..

Xxl of b&f ligt er maar net aan wat ik nodig heb;)

Body en Fitshop natuurlijk. :D. Nothing can top that :1e:

Terug
Naar boven