Fitness Seller

Welke stoere DBBer disste vandaag een grote man in de sauna? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
:roflol:
 
was het een negert?
 
het was echt iron.

---------- Toegevoegd om 18:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:49 ----------

we zijn nu op zoek naar de ecto, we vermoeden sniperx...
 
Ik was de ecto....:cool:
 
Hahaha waarschijnlijk kaas is groen!
 
sorry Iron!
 
Welke kneus drinkt er nou chocomelk in de sauna? En dan nog zeggen dat het voor massa is ook.
Die "bodybuilder">BBer hoeft niets terug te zeggen want die kneus van een ecto zet zichzelf al voor schut snap niet dat jullie nu vinden dat er een beest is gedissed.


:roflol:
 
Geweldig topic :P Zo heb ik eens een knul in de kleedkamer een tros bananen zien weg eten. Mijn collega die mee was sporten vroeg sarcastisch of hij honger had, waarop dat gastje antwoordde: nee maar ik was geadviseerd dat veel bananen eten na een zware training zorgt voor explosieve spiertoename. Welke HELD heeft dat geadviseerd :P

Denk dat het enige explosieve zijn kak was de dag erna
 
Geweldig topic :P Zo heb ik eens een knul in de kleedkamer een tros bananen zien weg eten. Mijn collega die mee was sporten vroeg sarcastisch of hij honger had, waarop dat gastje antwoordde: nee maar ik was geadviseerd dat veel bananen eten na een zware training zorgt voor explosieve spiertoename. Welke HELD heeft dat geadviseerd :P

Denk dat het enige explosieve zijn kak was de dag erna

:haha:

misschien een topic openen om die gast ook te vinden.

Een soort opsporing gezocht topic:D
 
t zou iets zijn geweest voor de Adema van een paar jaar terug.
Alex t, maar die pokert alleen nog.
Emile , maar denk dat hij alleen vanachter zn computer durft.
Dus dan ist een wannabee!
 
Welke kneus drinkt er nou chocomelk in de sauna? En dan nog zeggen dat het voor massa is ook.
Die "bodybuilder">BBer hoeft niets terug te zeggen want die kneus van een ecto zet zichzelf al voor schut snap niet dat jullie nu vinden dat er een beest is gedissed.

Nee , de BBer vroeg de hele tijd vragen en de ecto antwoorde kort en zonder dat hij zich probeerde te verantwoorden. Iedereen met verstand van social dynamics snapt dat de BBer geowned geweest is , onrechtstreeks heeft die ecto die 'grote BBer' een homo genoemt.
 


Geen probleem vondt het wel lachen eigenlijk! Maargoed ik nam aan dat iedereen zo slim is om te snappen dat het allemaal gespeelt was.
 
vondt :(
 
Geen probleem vondt het wel lachen eigenlijk! Maargoed ik nam aan dat iedereen zo slim is om te snappen dat het allemaal gespeelt was.

Jullie hadden dit afgesproken voor je de sauna in ging ???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven