XXL Nutrition

Welke supplementen werken voor jou?

lesane

Dutch Bodybuilder
Waardering
4
Lengte
1m78
Massa
76kg
Bij welk supplement heb je nu echt het gevoel dat het iets toevoegd en dat je er iets van merkt?

Ik merk zelf duidelijk verschil bij Vitamine D en Bijenpollen. Ook merk ik (uiteraard) duidelijk verschil bij inname van Whey.
Daarnaast merk ik duidelijk verschil bij de B vitamines, bijvoorbeeld bij Biergist tabletten, daar krijg ik een duidelijk merkbaar verschil in energie.

Verder neem ik Visolie capsules en multivitamine (adam). Maar met deze supplementen merk ik geen verschil.

Jullie?

Laatst bewerkt:
Zucht,

Vis,kip,rijst,eggs,melk deden het wel voor mij denk ik..
rest is overrated.

Ecay werkte wel goed bij mij :).

Ga nu ook eens caffeïnetabs proberen. De rest zegt me niets, van whey krijg ik uitslag en darminfecties :o.

banaan met karamel als pre workout booster!

Creatine. Maar volgens mij was de helft van de vooruitgang placebo-effect.
Ik ging namelijk ook een veel gedisciplineerder voedingsschema aanhouden ten tijde van creatine-inname... wat overigens nergens op slaat, want de voeding moet eigenlijk eerst in orde zijn voor je aan creatine begint volgens velen.

Bij welk supplement heb je nu echt het gevoel dat het iets toevoegd en dat je er iets van merkt?

Ik merk zelf duidelijk verschil bij Vitamine D en Bijenpollen. Ook merk ik (uiteraard) duidelijk verschil bij inname van Whey.
Daarnaast merk ik duidelijk verschil bij de B vitamines, bijvoorbeeld bij Biergist tabletten, daar krijg ik een duidelijk merkbaar verschil in energie.

Verder neem ik Visolie capsules en multivitamine (adam). Maar met deze supplementen merk ik geen verschil.

Jullie?

Dat lijkt me duidelijk

Ik merk nergens iets duidelijk van (alleen caffeine en ok beta-alanine geeft een flush)

Multi vitamine, Unleash. Creatine merk ik 0,0 van

primal male van MAN

Kwam ik icm zwaar bulken wel wat aan ongeveer 1 kg a 1.5 kg op 2 potjes...

Hoe zit het met je voeding?
Zonder je voeding werkt geen enkel anabool supplement, zelfs geen steroide....

Multivitamines
Omega3
Mega grow van XXL
Creatine Monohydraat
eeeen Beta Alanine

En Crack, rest werkt voor mij niet

creapure
omega 3
nox pump

(test/primo en ana)

:$oeps

jack3d
omega 3
multivitamine
whey

unleash v2
crack
vooral Green Bulge
banaantje

Crack & 2 bananen werkt als een idioot.

Voor testosteronverhogende supplementen:
-d aspartic acid (40%meer testosteron)
-avena sativa(meer vrij testosteron)
-aswaghanda(tot 40 procent meer testosterom)
-uiensap:0,5g/kg lichaamsgewicht uiensap zorgt voor 300% testverhoging
-gember 200% testverhoging
-hornygoat weed/tongkat ali/longjack(zijn synoniemen)
-protodioscin(is een werkzaam testverhogend tribullus extract)

en voor tijdens en na training:

-Purple wraath (alle aminozuren)
-arginine
-taurine
-citrulline malaat
-creatine monohydraat
-2h voor training whey

en na training whey en casseine eiwit met 5-20gram leucine(zorgt voor meer eiwitsynthese) eventueel kaneel toevoegen voor meer insulinegevoeligheid...

Zijn ALLEMAAL nuttige supplementen...
Als je om financiele redenen prioriteiten moet stellen zou je lijstje er zo moeten uitzien:
1whey/casseine eiwit
2purple wraath(of een ander compleet aminozurensupplement voor tijdens de training
3 al de andere bovenstaande met mijn voorkeur: citrulline malaat(lange pomp vanwege de verhoogde endogene arginineproductie)

Laatst bewerkt:
Whey and creatine all the way baby.

Turbo Mass Gainer
Kre-alkalyn
Jack3d

Superpump 250
crack
Nano-Vapor

Whey
Casseine
Bcaa
Caffeine
Vit D

wat merk je dan aan de whey ? want ik merk er geen fl**ker van. zie dat ik voller en gespierder wordt met elk jaar maar is dat te wijten aan whey of de voeding icm trainen ?

waar ik aan merk is creatine isolaat en natuurlijk het echte spul zoals test prop en tren maar dat ter zijde.

andere supplementen merk ik weinig verschil van

Creatine.
Anadraulic pump.
Natuurlijk is whey goed, maar om te zeggen dat je die voelt werken...

Terug
Naar boven