Fitness Seller

Welke vechtsport doen jullie? Hoe combineer je dat met bb

Bezoekers in dit topic

Demian

Huge Freak
Lid geworden
16 jan 2011
Berichten
7.643
Waardering
649
Lengte
1m88
Massa
91kg
Vetpercentage
15%
Vroeg me af wat voor vechtsport jullie doen, en hoe jullie dat combineren met bodybuilding?

Hoevaak sporten jullie, en hoevaak daarvan BB?

Ik zelf doe op maandag/woensdag avond eerst anderhalfuur kickboksen, daarna nog een ruim uurtje boksen.

Daarbij doe ik op dit moment een 3x fullbody, maar wil nog een ander schema gaan verzinnen omdat ik nu al 2 maanden ruim dit schema heb.

Post your lifestyle!
 
15 jaar karate
4 jaar kickboxen.

Mee gestopt en nu alleen maar BB
 
Blessures/ verveling
 
ik heb 2,5 jaar worstelen en bjj gedaan (nu ongeveer 1 jaar gestopt). ging nog wel om beide sporten te combineren met BB en met mijn studies. nu dat ik werk heb ik hier totaal geen tijd meer voor en gewoon BB..
 
12 jaar BJJ: Maandag/Woensdag/Zaterdag.

7 jaar BB: Dinsdag/Donderdag/Vrijdag.

Zondag Rust.
 
ik heb 2,5 jaar worstelen en bjj gedaan (nu ongeveer 1 jaar gestopt). ging nog wel om beide sporten te combineren met BB en met mijn studies. nu dat ik werk heb ik hier totaal geen tijd meer voor en gewoon BB..

balen...


12 jaar BJJ: Maandag/Woensdag/Zaterdag.

7 jaar BB: Dinsdag/Donderdag/Vrijdag.

Zondag Rust.

Niet uit etc op zaterdag ofso? Of andere hobbies? Blokkeert BJJ je BB niet?
 
Laatst bewerkt:
Niet uit etc op zaterdag ofso? Of andere hobbies? Blokkeert BJJ je BB niet?
Soms op zaterdagavond met vrouwtje en vrienden de kroeg in..

Andere hobby's? Nee, 6x in de week sporten, 5 dagen in de week werken, een vrouw, 3 honden... Mijn tijd zit wel vol ;)

Blokkeert BB mijn wijze van BJJ?
Kan soms wel irritant dat ik mijn arm niet helemaal kan strekken.
Maar aan de andere kant is mijn kracht wel weer een voordeel.
 
Soms op zaterdagavond met vrouwtje en vrienden de kroeg in..

Andere hobby's? Nee, 6x in de week sporten, 5 dagen in de week werken, een vrouw, 3 honden... Mijn tijd zit wel vol ;)

Blokkeert BB mijn wijze van BJJ?
Kan soms wel irritant dat ik mijn arm niet helemaal kan strekken.
Maar aan de andere kant is mijn kracht wel weer een voordeel.

Doe je met BJJ dan geen push ups, abs, etc?
 
Doe je met BJJ dan geen push ups, abs, etc?
Wel. Maar push ups en me abs doe ik in de gym niet ;)

Dinsdag: Borst, Triceps
Donderdag: Rug, Biceps, cardio.
Vrijdag: Benen, Schouders, Trapezius
 
Laatst bewerkt:
schouders dan?
 
anderen?
 
Maandag:KT
Dinsdag:Boksen
Woensdag:KT
Donderdag:Boksen
Vrijdag: KT

Doe nu zo'n 2 jaar aan boksen, en ben pas in december begonnen met krachttraining. Ik merk wel dat ik de laatste tijd een stuk harder stoot, daar zal de KT zeker iets mee te maken hebben.
 
Maandag:KT
Dinsdag:Boksen
Woensdag:KT
Donderdag:Boksen
Vrijdag: KT

Doe nu zo'n 2 jaar aan boksen, en ben pas in december begonnen met krachttraining. Ik merk wel dat ik de laatste tijd een stuk harder stoot, daar zal de KT zeker iets mee te maken hebben.

Wat voor schema doe je? En welke heb je geprobeertt
 
rippetoe, ik denk dat mijn SQ en DL redelijk zijn. Alleen niet zo heel tevreden over mijn BP. Maar ik denk dat je een stuk harder stoot als je veel kracht in je heupen hebt zitten.
Wil nu inmiddels wel op een ander schema over gaan stappen, iemand suggesties? Wil sowieso ook wat meer op m'n armen focussen denk ik
 
om de week boksen of krachtraining. dus 1 week ma di vrij krachttraining andere week ma, di vrij boksen. als je serieus krachttraining doet is het vrijwel onmogelijk om dezelfde week nog een sport als boksen kickboxen etc te doen want je bent dan zo stijf door de spierpijn.
 
7 jaar lang gebokst, in het begin begonnen met 1 a 2 keer per week trainen, op het laatste 6 keer per week, sinds mei er even tussenuit onder andere door blessures, werk en de motivatie werd wat minder. Nu ben ik volledig overgeschakeld op bb. Combineren van bb en boksen is me nooit goed bevallen
 
rippetoe, ik denk dat mijn SQ en DL redelijk zijn. Alleen niet zo heel tevreden over mijn BP. Maar ik denk dat je een stuk harder stoot als je veel kracht in je heupen hebt zitten.
Wil nu inmiddels wel op een ander schema over gaan stappen, iemand suggesties? Wil sowieso ook wat meer op m'n armen focussen denk ik

Rippetoe is k*t.. :cool:

om de week boksen of krachtraining. dus 1 week ma di vrij krachttraining andere week ma, di vrij boksen. als je serieus krachttraining doet is het vrijwel onmogelijk om dezelfde week nog een sport als boksen kickboxen etc te doen want je bent dan zo stijf door de spierpijn.

Mijn spierpijn valt gelukkig best mee... :)

7 jaar lang gebokst, in het begin begonnen met 1 a 2 keer per week trainen, op het laatste 6 keer per week, sinds mei er even tussenuit onder andere door blessures, werk en de motivatie werd wat minder. Nu ben ik volledig overgeschakeld op bb. Combineren van bb en boksen is me nooit goed bevallen

het is inderdaad lastig...
 
Back
Naar boven