AndroidHealthClinic

Welke Whey gebruik jij?

Mma Fighter

Cool Novice
Waardering
2
Jongens ik zou graag willen weten welke Whey jij gebruikt en waarom juist die?

Ik ben op zoek naar een andere merk Whey maar weet niet juist welke ik moet nemen want er zijn er ook zoveel op de markt hé???

Ik heb vroeger "Pure Whey" van Performance gebruikt en van die overgestapt naar "Syntha 6" van BSN.. en nu zou ik graag eens een ander EN BETER merk willen proberen.. .

Graag jullie mening en tips!! :);)

Nu die van dieet pro , nutri dynamics,
want ik kreeg er 2 met shakebeker voor 49Euro , Weeeeeeeeeeeee....

Sorry ik test zo eens in de maand een whey........
VIND ik LEUK...klikken kan.......

• Topic Starter Topic Starter
Nu die van dieet pro , nutri dynamics,
want ik kreeg er 2 met shakebeker voor 49Euro , Weeeeeeeeeeeee....

Sorry ik test zo eens in de maand een whey........
VIND ik LEUK...klikken kan.......

En waar en hoe koop je je whey? Via internet ofwat?

Weet het niet maar die "power supplements" is weer 1 van de zovelen huismerken die... 'volgens mij' kwalitatief gewoonweg niet in de buurt komen van topmerken gelijk BSN,GOLD STANDARD,PERFORMANCE,..

Weet het niet maar die "power supplements" is weer 1 van de zovelen huismerken die... 'volgens mij' kwalitatief gewoonweg niet in de buurt komen van topmerken gelijk BSN,GOLD STANDARD,PERFORMANCE,..

Zit ook wel wat prijsverschil tussen volgens mij.

Heb veel verschillende gehad. Gewoon de basis whey, aardbei smaak, van die zakken of potten met >4kg vind ik gewoon goed genoeg

Ik denk dat je er hier toch echt naast zit.....

ik gebruik whey delicious kokosnoot smaak xxl :)

yummie

whey perfection b&f shop

• Topic Starter Topic Starter
Gebruik zelf nu Basic bulk whey van XXL. 10kg voor 130e ofzo.

10Kg voor 130€ is niet slecht maar hoe zit het met de kwaliteit??? Ik heb vroeger eens Whey van "Dymatize" gebruikt en die maakte mij vet en dikker.. raar maar waar... .

Say what? Die mag je even uitleggen.

Kijk.. er zijn tegenwoordig veel huismerken.. fitnesszaakjes,winkels enzo die hun Whey zelf laten maken 'ergens'.. maar meestal is de kwaliteit niet zo goed dat bedoel ik... .

Ps:Jongens.. (en mss meisjes ook weet het niet maar..) wat is beter?? Whey concentraat of Whey Isolaat?? De meeste Whey's gelijk Syntha 6 en Pure Whey van Performance enzo zijn concentraat zeker??

En wat vinden jullie van volgende eiwit??

http://www.fitnessconcept.be/product_info.php?manufacturers_id=21&products_id=5244

Heeft iemand die al eens gebruikt???(alleen serieuze reacties aub!!).

Laatst bewerkt:
10Kg voor 130€ is niet slecht maar hoe zit het met de kwaliteit??? Ik heb vroeger eens Whey van "Dymatize" gebruikt en die maakte mij vet en dikker.. raar maar waar... .

Kijk.. er zijn tegenwoordig veel huismerken.. fitnesszaakjes,winkels enzo die hun Whey zelf laten maken 'ergens'.. maar meestal is de kwaliteit niet zo goed dat bedoel ik... .

Ps:Jongens.. (en mss meisjes ook weet het niet maar..) wat is beter?? Whey concentraat of Whey Isolaat?? De meeste Whey's gelijk Syntha 6 en Pure Whey van Performance enzo zijn concentraat zeker??

En wat vinden jullie van volgende eiwit??

http://www.fitnessconcept.be/product_info.php?manufacturers_id=21&products_id=5244

Heeft iemand die al eens gebruikt???(alleen serieuze reacties aub!!).

Eiwitten van XXL zijn gewoon goed hoor. Het is wel bulk-whey, dus er zit wel wat meer vet en suiker in dan een isolaat ja. prijs/kwaliteit en smaak is gewoon top!

Isolaat is beter dan concentraat. Zit ook meer eiwit in. (meestal 90+) en minder vet en suiker

Dat eiwit waar jij naar linkt is erg duur maar met die actie valt wel mee. Als je het omrekent zit er zo'n 76,6% eiwit in, niet heel veel dus.

Beter bestel je gewoon een huismerk van een grotere webshop. XXL en Powersupplements bevallen erg goed. Hier kan je tenminste ook reviews van de producten vinden (XXL dan) Prijs/smaak/kwaliteit is gewoon goed.

Die Master whey ziet er wel heel erg nep uit.
Ik vind de huismerken Whey van B&F,XXL en Bodylab beter vergeleken met die grote merken uit de VS. Ook uit de vele tests kwam Dymatize,BSN,USN en paar andere grote merken niet goed uit. Er zaten bij de meeste veel lagere eiwitwaardes dan op de label en veel schadelijke stoffen die er niet eens in mogen zitten.
Daarnaast zijn de prijzen van B&F,XXL en Bodylab veel aangenamer :)

Whey Perfection van B&F.Die is goedkoper dan de grote merken en kwalitatief gewoon goed.

Tja.. jij zult het wel aanbevelen.. jij verkoopt die merk!!!!???? :cool:

Wij verkopen vele merken maar thuis heb ik onze eigen Whey in de kast staan, omdat ik daarvan weet dat er de beste grondstoffen zijn gebruikt.

Als ik je posts zo lees dan kan jij het beste een whey nemen van een merk waar je wat meer betaald (voor de naam) en mss wel mindere kwaliteit hebt.

Maar ik weet zeker dat je dan door het placebo effect meer resultaat boekt :D

Terug
Naar boven