Fitness Seller

Welke Whey gebruik jij?

10Kg voor 130€ is niet slecht maar hoe zit het met de kwaliteit??? Ik heb vroeger eens Whey van "Dymatize" gebruikt en die maakte mij vet en dikker.. raar maar waar... .

Kijk.. er zijn tegenwoordig veel huismerken.. fitnesszaakjes,winkels enzo die hun Whey zelf laten maken 'ergens'.. maar meestal is de kwaliteit niet zo goed dat bedoel ik... .

Ps:Jongens.. (en mss meisjes ook weet het niet maar..) wat is beter?? Whey concentraat of Whey Isolaat?? De meeste Whey's gelijk Syntha 6 en Pure Whey van Performance enzo zijn concentraat zeker??

En wat vinden jullie van volgende eiwit??

[Afbeelding niet meer beschikbaar]http://www.fitnessconcept.be/product_info.php?manufacturers_id=21&products_id=5244

Heeft iemand die al eens gebruikt???(alleen serieuze reacties aub!!).
XXL probeert jou maar te helpen, de shakes zijn idd goed van prijs en kwaliteit! aanrader :)

Protein Perfection(protein mix), jammer alleen dat de smaken beperkt zijn. :( Sjaakie wil watermeloen!

meestal b&f isolaat, nu bodylab isolaat en bevalt ook prima

Bbbboooooodddddyyyyyylllllaaaaab

Het laatste poedertje wat ik had was 100% egg protein van ON.

XXL nutrition whey isolaat

10Kg voor 130€ is niet slecht maar hoe zit het met de kwaliteit??? Ik heb vroeger eens Whey van "Dymatize" gebruikt en die maakte mij vet en dikker.. raar maar waar... .

Kijk.. er zijn tegenwoordig veel huismerken.. fitnesszaakjes,winkels enzo die hun Whey zelf laten maken 'ergens'.. maar meestal is de kwaliteit niet zo goed dat bedoel ik... .

Ps:Jongens.. (en mss meisjes ook weet het niet maar..) wat is beter?? Whey concentraat of Whey Isolaat?? De meeste Whey's gelijk Syntha 6 en Pure Whey van Performance enzo zijn concentraat zeker??

En wat vinden jullie van volgende eiwit??

[Afbeelding niet meer beschikbaar]http://www.fitnessconcept.be/product_info.php?manufacturers_id=21&products_id=5244

Heeft iemand die al eens gebruikt???(alleen serieuze reacties aub!!).

Huh? Je denkt dat de whey van de boardsponsors zoals B&F, PS en XXL niet van hoge kwaliteit zijn. Vervolgens vraag je af wat het verschil is tussen concentraat en isolaat. Ten slotte vraag je wat we vinden van het product "Master Whey"???

Ik hoop echt dat je aan het trollen bent.

Ik ben persoonlijk al sinds jaren fan van isolaat, sinds ik na m'n eerste jaar van concentraat naar isolaat ging keek ik niet meer terug. Concentraat is natuurlijk prima maar de fijnheid en smaak van isolaat vond ik prettiger. En natuurlijk het hogere eiwit percentage.

Of je nou whey isolaat van B&F, XXL of powersupplements koopt, maakt niet zoveel uit. Heb alle drie meerdere keren besteld en ben elke keer tevreden.

Als ik de whey isolates zou raten:

1. Powersupplements
2. XXL
3. B&F

Whey Perfection van B&Fshop :)

• Topic Starter Topic Starter
Eiwitten van XXL zijn gewoon goed hoor. Het is wel bulk-whey, dus er zit wel wat meer vet en suiker in

Aha zo dus??? Ik dacht dat ze zeiden "bulk-whey" omdat het een grote hoeveelheid was maar wist niet dat het ook scheelde qua vet en suikers???

En scheelt dat echt veel?? Want teveel vet en suiker kan ik niet gebruiken.. sorry... .

Isolaat is beter dan concentraat. Zit ook meer eiwit in. (meestal 90+) en minder vet en suiker

Ja merk het ook aan de prijzen want isolaat is altijd wat duurder hoor... .

Dat eiwit waar jij naar linkt is erg duur maar met die actie valt wel mee. Als je het omrekent zit er zo'n 76,6% eiwit in, niet heel veel dus.

En als ik zeg dat ik voor zo'n pot van 900gr maar 18€'tjes betaal??? Is dat ook duur?? Heb gewoon voor te proberen eentje gekocht en de smaak is echt wel goed!!

Beter bestel je gewoon een huismerk van een grotere webshop. XXL en Powersupplements bevallen erg goed. Hier kan je tenminste ook reviews van de producten vinden (XXL dan) Prijs/smaak/kwaliteit is gewoon goed.

En via welke webshop kan ik XXL en Powersupp. vinden dan???

Whey van B&F (Isolaat) heb ook een ****ing dure pot van BSN gehad, en die smaakte nergens naar en werd er nog vet van ook, ook zaten er minder eiwitten in en was die 2x zo duur. B&F = top.

Aha zo dus??? Ik dacht dat ze zeiden "bulk-whey" omdat het een grote hoeveelheid was maar wist niet dat het ook scheelde qua vet en suikers???

En scheelt dat echt veel?? Want teveel vet en suiker kan ik niet gebruiken.. sorry... .

Per shake is dit bijna te verwaarlozen

Ja merk het ook aan de prijzen want isolaat is altijd wat duurder hoor... .

En als ik zeg dat ik voor zo'n pot van 900gr maar 18€'tjes betaal??? Is dat ook duur?? Heb gewoon voor te proberen eentje gekocht en de smaak is echt wel goed!!

Niet duur nee, maar zou toch voor XXL gaan

En via welke webshop kan ik XXL en Powersupp. vinden dan???

http://www.xxlnutrition.nl
http://www.powersupplements.nl
http://www.bodyenfitshop.nl

Al een tijdje die van Power Supplements, vooral aardbei en chocolade smaken erg goed

delicious puur voor de smaak

Whey perfection van Body en Fitshop.

Whey perfection heeft ook regelmatig nieuwe smaken en dat is altijd wel fijn.

• Topic Starter Topic Starter
Whey van B&F (Isolaat) heb ook een ****ing dure pot van BSN gehad, en die smaakte nergens naar en werd er nog vet van ook, ook zaten er minder eiwitten in en was die 2x zo duur. B&F = top.

Wat noem je "****ing duur"?? Heb je "Syntha 6" gehad?? Want ik heb die bijna een half jaar gebruikt en was er wel tevreden van.. geef wel toe dat je er 'iets' vetter van werd maar zolang je hard traint op conditie enzo(MMA,Thaiboxing,.. ) dan kun je die vetten wel gebruiken hoor!!??

Ps: als ik heel eerlijk mag zijn vond ik "Syntha 6" echt wel 1 van de lekkerste smaken hebben hoor.. ik nam altijd de "Vanilla Ice Cream" smaak en die was echt wel lekker en ik dronk dat nog met water ook dus!! Welke smaak nam jij dan want de rest heb ik niet geprobeerd.. .

whey perfection , goedkoop en kwalitatief zeer goed,

B&F Whey Isolaat

Terug
Naar boven