XXL Nutrition

Welke Whey gebruik jij?

whey perfection van b&f shop,de variety sachets,elke dag dezelfde smaak ben ik na een week kotsbeu vandaar...

Whey Delicious van XXL Nutrition!!

Zit nu weer aan een heerlijke shake whey delicious cookies & cream. Dat is echt de lekkerste shake ooit!

BSN Syntha 6

Whey Perfection Bodyenfit
Casein Perfection voor 't slapen gaan

Vandaag Cookies&Cream van XXL geprobeerd, moet zeggen dat die me een stuk beter smaakt dan de B&F variant!

Coockies&Cream van B&F. Dat + havermout en melk is echt (L) ontbijt!!

Chocolade caramel,Lemon ice van B&F en heel soms puur omdat het kan lean dessert van BSN

Coockies&Cream van B&F. Dat + havermout en melk is echt (L) ontbijt!!

Ik heb echt tijden alleen maar aan de Whey Perfection Cookies gezeten.:D Zo lekker.

---------- Post toegevoegd Mon 15 Oct 2012 om 20:21 ----------

Chocolade caramel,Lemon ice van B&F en heel soms puur omdat het kan lean dessert van BSN

We hebben teveel lekkere smaken:D De nieuwe Chocolate Caramel gaat zeker een top smaak worden. Genieten van elke slok:zuip:
Zo voegen we bijna elke week wel nieuwe topper toe aan ons assortiment. We kunnen het bijna zelf niet meer bij houden:D

Vorige week Whey Perfection marshmallow en chocolate caramel. Donderdag komt ook de Whey Perfection speculaas.

Vandaag hebben we ook weer een paar hele mooie nieuwe producten mogen toevoegen:)

Terug
Naar boven