MuscleMeat

Welke ZMA? icm Uitputting/Depressie/Acne etc

dave2007

Dutch Bodybuilder
Waardering
23
Hey goedemorgen mede DBB'ers

Welke ZMA raden jullie aan?, ik heb natuurlijk gekeken op de verschillende boardsponsors maar wat is jullie ervaringen met de verschillende ZMA's. Bijvoorbeeld ZMA van NOW foods is 2x zo duur als de meeste maar qua dosering gelijk. Het gaat mij niet alleen om de goedkoopste maar vooral om degene met de beste werking.

Ik wil ZMA pakken voor betere/diepere slaap & acne. Nu pak ik deze los dmv zink monomethionine (NOW of source naturals) en Magnesium (citraat). En geloof sinds ik zink pak is mijn HELE acne verdwenen, talg productie is stukken minder en nu normaal.

Tevens staat er bij dat je deze ZMA beter niet kunt combineren met zuivel. En 2x voor het slapen moet pakken. Verder is er een competitie-effect tussen calcium & magnesium dus vandaar de slechte combinatie van Mg & Ca.

Oh ja een laatste hoe kijken jullie tegen dit artikel aan? Zinkverlies en laag zink niveau oorzaak voor depressie/acne problemen/burnout/uitputting en nog een hele riedel aan symptomen.

http://www.tycoons.nl/nieuwe_pagina_3.htm

uiteraard neem ik deze sites ook met een 'korreltje' zout maar wilde graag weten wat jullie hiervan vinden? of al ervaringen mee hebbben?

neem spirulina of chlorella eens, werkt heel goed hierbij imo.
ik neem die elke ochtend als ik opsta ;)
(spirulina van marc rohrer of now foods meestal)

Zma = zma.

Terug
Naar boven