MuscleMeat

Welkom DBB VIPS

Hehe wat een stress!
dbb off en iedereen pissed.

Get a life :)

Hahaha rellen breken overal los. Is there gonna be a take over? :D

Ik kom ook weer ff kijken, de eerste twee dagen kon ik me nog wel tot de DBB elite rekenen maar daarna kon ik er niet meer op?! Ook wel een keertje rustig trouwens. Dankzij benchMarc nu ook weer online. Maar goed, erg veel gebeurt er niet zo te zien, dus ik ga me straks weer elders vermaken.

Big'r zei:
OPROTTEN DAN VAN DEZE SITE!!!
Mijn mening op AR heb ik daar ook al gegeven.

ik bepaal dat zelf wel ja?

gelukkig heb jij daar niets over te zeggen.................

;)
Bon Pasku & Felis ana nobo toegewenst vanuit een regenachtig maar warm Curacao !!
;)

hehe, max vanaf donderdag is 33 leden, nu dus.

Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat er weer een stuk of 100 leden aanwezig zijn.. :D

Actieve gebruikers op dit moment: 35

Damn..

Blackadder zei:
hoow Big'r, rustig voor je bloeddruk, ik denk niet dat Klusmier het slecht bedoelt.

Ik denk het wel! :cool:
Wanneer je op anabolic resource.nl (voeg deze 2 woorden samen) kijkt, kom je tot dezelfde conclusie.

Hehe, eindelijk......

Met dank aan MWB :kiss:

Big'r zei:
Ik denk het wel! :cool:
Wanneer je op anabolic resource.nl (voeg deze 2 woorden samen) kijkt, kom je tot dezelfde conclusie.

iedereen heeft recht op zijn/haar mening, de mijne heb je idd al gezien............

;)
MIJN mening dat AR sneller en beter is voor MIJN trage verbinding, heeft dus alles te maken met MIJN situatie !

;)
waar maak je je dan zo druk om ??

;)
het betreft in MIJN geval een tijdelijke situatie, wanneer ik weer terug ben in Nederland kan ik weer van mijn snelle verbinding profiteren en zal ik dus vaker op DBB te vinden zijn.........

take a pil and take it easy!

Thx to google en MrJ ben ik ook weer online :D Begon al te denken aan banpartijen...

Blackadder zei:
hmmm klusmier zit je hier wat te collaboreren, jij onmenselijke deugniet.
;)niet verder vertellen...................het is soms wel kinderachtig, maar zoooooo leuk om een ander stress aan te jagen ( en vervolgens bij een boze reactie, net doen alsof je je van geen kwaad bent bewust;) ).......................

Vanwaar deze comotie?

Centaur zei:

;)

:D altijd wat.....................

zowel DBB als AR zijn beide GOEDE fora, alleen werkt AR bij mij op Curacao wat sneller ! ( vanaf 7/8 januari 2006 zal ik hier weer wat vaker gaan PESTEN; .........excuus ;) POSTEN !)

:cool:

klusmier zei:
;)

:D altijd wat.....................

zowel DBB als AR zijn beide GOEDE fora, alleen werkt AR bij mij op Curacao wat sneller ! ( vanaf 7/8 januari 2006 zal ik hier weer wat vaker gaan PESTEN; .........excuus ;) POSTEN !)

:cool:

AR vind ik maar een slap aftreksel van dbb.

Terug
Naar boven