AndroidHealthClinic

Welkom DBB VIPS

Centaur zei:
Ja, en houd het daar dan ook bij, en ga niet vervolgens opnieuw zitten flippen.

Dat heb je maarliefst een keer of twintig eerder gezegd ja, één of twee keer is genoeg hoor.

Prima! Na je vakantie dus...ja, na je vakantie, ga van de zon genieten man.

Dat verschil zit op een forum in een text met, of zonder smiley, en ook als je psychopaat bent is dat geen excuus om je te mogen misdragen. Ik mag ook niet alles in de fik steken en begrip vragen als ik een pyromaan zou zijn.

Grappig dat je het ziet als "niemandalletjes" juist jij die er een compleet drama van maakt, gepaart met post bedolven onder boze smileys.

En strafpuntjes gaan we al helemaal niet discusseren hier. ;)

Kunnen we nu weer allemaal gezellig on topic blijven, en dan ook graag het topic op dit forum?

Dank u. :thumbup:

ja pappa:D

Wel grappig dat onze Über-VIP die deze thread begon en dacht een goede provider te hebben nu al dagen niet op het forum kan komen. :roflol:

Centaur zei:
Kunnen we nu weer allemaal gezellig on topic blijven, en dan ook graag het topic op dit forum?

Dank u. :thumbup:

hoezo gezellig & on topic blijven??

DBB-VIPS heeft voor mij een nare bijsmaak gekregen..............ik heb een topic gestart in Gare Hanenhok, waarbij 2 mensen een reactie hebben gegeven; en plotseling is MIJN topic verdwenen ????

hoe verklaar je dit? geen vrijheid van meningsuiting in Gare Hanenhok? geen PM naar mij ?

Very
Irritating
Persons.....

degene die zich aangesproken zal voelen zal waarschijnlijk een MOD wezen:eek:
;)
ps: de topic had ik al opgeslagen op mijn harde schijf, dus BACKUP genoeg.....

axestream zei:
Wel grappig dat onze Über-VIP die deze thread begon en dacht een goede provider te hebben nu al dagen niet op het forum kan komen. :roflol:
ahahah ja ahahahah
wat was het ook weer het ip was gewijzigd :D ja opa wist het allemaal! ICT nerd op en top! oeps........ het was toch niet zo:cool:

Ach laat hem joh, er zijn members die er aan geen kanten opraken ook al hebben ze een met handen en voeten uitgelegde handleiding gekregen met nog een tekeningetje erbovenop.

Laatst bewerkt:
Markywannabee zei:
ahahah ja ahahahah
wat was het ook weer het ip was gewijzigd :D ja opa wist het allemaal! ICT nerd op en top! oeps........ het was toch niet zo:cool:

Erg makkelijk he iemand naar beneden halen, gedraag je een normaal man. We laten jouw toch ook in je waarde!

eduardjanssen zei:
Erg makkelijk he iemand naar beneden halen, gedraag je een normaal man. We laten jouw toch ook in je waarde!
tsss ik maak maar een grapje!
en nu achteraf is het allemaal wel grappug!!:D
doe jij maar normaal o nee dat kun je niet sorry

edit

ik heet opa weer welkom! ...... waar is i dan?

• Topic Starter Topic Starter
Opa is druk met werken, lezen en toekomstige kampioenen trainen :cool:

Markywannabee zei:
ahahah ja ahahahah

Ip-wijziging was mij verteld door MrJ. Een waardig 'ICT nerd' alhier, niet ik, nooit gepretendeerd, en verder past het woord 'nerd' niet bij mij, noch bij MrJ, maar eerder bij jezelf zenuwachtig ventje. Dat je bij je geboorte zuurstofgebrek hebt gehad is niet mijn schuld geweest.

DBC01 zei:
Ip-wijziging was mij verteld door MrJ. Een waardig 'ICT nerd' alhier, niet ik, nooit gepretendeerd, en verder past het woord 'nerd' niet bij mij, noch bij MrJ, maar eerder bij jezelf zenuwachtig ventje. Dat je bij je geboorte zuurstofgebrek hebt gehad is niet mijn schuld geweest.
dbctje neemt het weer veeeel te serieus op!
en helaas niet echt dingen toe te vertrouwen!:(

Oh je wil zeggen dat je mij hebt toevertrouwd dat je écht zuurstofgebrek hebt gehad tijden je geboorte :roflol:

Moet niet gekker worden hier.

Terug
Naar boven