Fitness Seller

Contest Log Wengstertjes prep log 2024

Status
Niet open voor verdere reacties.
110 dus uiteindelijk alsnog behaald. Vorige week trouwens al 110 precies. Gisteren 110,8 en vanochtend 110,6 waar ik dus mijn prep mee begin vandaag.
Ben benieuwd wat er overblijft hiervan.
Prep van 2 jaar geleden starte ik op 97kg en was ik iets vetter dan nu (of oogde zo omdat spieren minder tegen huid drukte ivm massa)

Kleine drop in voeding.
Gear wel redelijk omhoog
400 test
800 mast
800 primo
10 gh

Daarnaast t3 t4 metformin Telmisartan proviron en clen 40 mcg

Screenshot_20240617_074031_Instagram.jpg
10iu gh per dag, merk je ergens verschil in toz van toen je 6iu nam?
Hoe is je bloeddruk / glucose momenteel, neem je insuline?

• Topic Starter Topic Starter
10iu gh per dag, merk je ergens verschil in toz van toen je 6iu nam?
Hoe is je bloeddruk / glucose momenteel, neem je insuline?
ik merk weinig van de GH. wel dat ik mijn schoenen moeilijker aankrijg net of mijn voeten dikker/groter zijn geworden

bloeddruk is 125/75 glucose zit rond de 5 maar zal nu wel langzaam weer gaan dalen.

10 lantus
5 slin pre en 7 post

dit was 20 lantus, 8 slin pre en 10 post

• Like
Waarderingen: AK
Zou in je cut moeten wegtrekken, want denk dat het vocht is. (opgezette voeten)

Zou in je cut moeten wegtrekken, want denk dat het vocht is. (opgezette voeten)
ja denk ook wel dat het weg trekt. is alleen kut omdat je al lomp bent met deze omvang.
kom je al moeilijk bij je voeten om je schoenen of sokken aan te doen. zitten ze opeens nog strakker ook... :treuren:

voeding zit btw op
TD 5250 Kcal
RD 5000 Kcal

gewicht is al anderhalve kilo gedaald

Hoe zien je trainingen er tegenwoordig uit, nog alles tot falen?

Hoe zien je trainingen er tegenwoordig uit, nog alles tot falen?
ja alles tot falen nogsteeds 1 a 2 werksets en dan 1 a 2 back off sets )op armen na dat zijn allemaal zelfde rep ranges per oefening.
wel een andere split sinds februari

push-a
pull-a
rest
legs-a
rest
push-b
pull -b
rest
legs-b
rest

Gear wel redelijk omhoog
400 test
800 mast
800 primo

10 gh

Daarnaast t3 t4 metformin Telmisartan proviron en clen 40 mcg
Vanwaar de test zo laag met 1.6gr aan Estrogen control/surpression compounds? Ben wel benieuwd hoe dat er op bloedwerk uit zou zien

Vanwaar de test zo laag met 1.6gr aan Estrogen control/surpression compounds? Ben wel benieuwd hoe dat er op bloedwerk uit zou zien
ivm sides van de estrogenen hoe hoger de test hoe meer vocht je gaat vasthouden. dit willen we zo laag mogelijk houden lijkt dan namelijk ook vetter dan je daadwerkelijk bent (in deze fase) dus dan wil je niet hebben dat je denkt meer vet te moeten gaan verliezen terwijl het dus vocht zou kunnen zijn.

Heeft niet veel met BB te maken, maar als je breed lacht zie je er oprecht vrolijk uit man, is fijn om te zien (en ferme fysiek!)

weinig te melden hier eigenlijk.
De cut is cutting en ben al zo´n 6 kilo kwijt inmiddels.
Kracht blijft hetzelfde en soms zelfs wat sterker.
Hacksquat ging van de week wel kut. bij de 4e rep schoot het in mijn knie en deze daarna gestaakt.
Knie gaat nu wel beter dus Maandag nieuwe kans om de Hack weer te nailen 8x240 kg

Broeken en shirtjes gaan al wat losser zitten bij mijn middel en buik.
ook mag ik niet meer in bepaalde gebieden injecteren omdat daar dan de strepen in zullen verdwijnen terwijl dat juist mijn sterke punt is.
Side delts,chest,glutes.quads zijn verboden gebieden

reardelt, triceps, biceps, lats en traps mag ik wel pinnen

No Nudes ?
#boring

Doe je voorzichtig aan met je knie :heart:

Is dat een beetje te doen met enkel deze inject spots en zoveel ml? Lijkt me echt heel kut 😅

Heeft niet veel met BB te maken, maar als je breed lacht zie je er oprecht vrolijk uit man, is fijn om te zien (en ferme fysiek!)
Jawel jawel...
@Wengstertje ... het moet er gemakkelijk uitzien, lachen met zelfvertrouwen, je hebt er de kop voor, beetje shinen en showbizzness is pre :thumb:

Is dat een beetje te doen met enkel deze inject spots en zoveel ml? Lijkt me echt heel kut 😅
ik pinde nu steeds alles constant in mijn delts eigenlijk. is net geen 2 ml totaal
wil nogsteeds die 200 primo halen maar moet dan eerst even sparen omdat je alleen per grote hoeveelheden daar kan halen en er helaas steeds tot nu toe onverwachte grote uitgaven waren...
dan is het maar 10 ML totaal per week

Primo 200 kan wel dikke PIP geven kan ik je uit ervaring vertellen

Helaas was Odin buiten op het balkon achter de duiven aan het aangaan terwijl ik de check in foto's nam.

En de pardoes sloffen zijn weggegooid door mijn vriendin helaas.

Vanochtend woog ik 110 kg zwaarste ever en was het doel van einde push. Dus dat ik het nu in mijn healthfase toch nog heb gehaald vind ik toch een beetje een grote win.
Laatste weekje healthfase nu en 17 juni begint de prep.
Afgelopen week een beetje rommelig getraind en vrijdag een cupping massage gehad. Vandaar de bruises op mijn rug schouders en nek.

Komende week zal ik deload week hebben zodat ik daarna 6 weken volledig zal kunnen en moeten knallen weer.

Hier wat foto's van Vanochtend

20240609_083809.jpg
20240609080210_IMG_7979.JPG
20240609080259_IMG_7981.JPG
20240609080338_IMG_7983.JPG
20240609080928_IMG_7991.JPG
Hoe zit nou health phase eruit kwa gear & meds?

In btw!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven