Fitness Seller

Contest Log Wengstertjes prep log 2024

Status
Niet open voor verdere reacties.
En alweer verhoogd, zie volgende bericht(en)
Was jij toevallig gisteren ook bij euromuscleshow? Diederik had een seminar waar hij her over een health phase had en left ventricular hypertrophy. Hij gaf aan dat het reverseble is tijdens een cruise maar alleen onder de 250mg.

Ben je niet bang dat je tijdens een cruise van bijna 500mg niet herstelt?

Was jij toevallig gisteren ook bij euromuscleshow? Diederik had een seminar waar hij her over een health phase had en left ventricular hypertrophy. Hij gaf aan dat het reverseble is tijdens een cruise maar alleen onder de 250mg.

@Wengstertje wil een pro card en als je “bang” bent moet je sowieso niet gaan bodybuilden en juicen.

• Topic Starter Topic Starter

ik was er wel, geen idee of @Bullshark er ook was :P

maar mijn waarden zijn volledig hersteld alleen een iets verlaagde LDL en zoals @Spambod aangeeft ik heb een doel ik wil zo groot mogelijk worden om idd richting pro card te gaan, hiervoor zal je hoger moeten cruisen wil je niet de massa gaan verliezen die je zojuist de push heb gewonnen. vandaar een korte healthphase en een wat hogere dosering ipv de 125/150mg per week. en dat kan idd risico's mrt zich mee brengen. dat zijn keuzes die je maakt hoe graag je iets wilt of niet. Wil je gezond blijven had je helemaal gewoon nooit moeten gaan kuren

aan het einde van dit jaar ga ik even een goede check doen incl filmjes en echo's

Denk dat je @Wengstertje bedoelt, maar ik ken de mening van Diederik Smit. Ook al eens in een online video gezegd

Moest een post workout Pic maken van mijn coach om te zien hoe de pomp was met trainen. Hier is er 1 van.

20240718_190053.jpg

Weinig te melden cut gaat wel lekker. vanochtend 102,8 kilo alweer dus al 8 kilo kwijt in 5 weken prep nu.
nog 19 weken te gaan in dit tempo word het -90 waar ik straks in uitkom :)

niks veranderd nog kwa voeding, cardio, stappen, training en gear sinds begin prep.

Weinig te melden cut gaat wel lekker. vanochtend 102,8 kilo alweer dus al 8 kilo kwijt in 5 weken prep nu.
nog 19 weken te gaan in dit tempo word het -90 waar ik straks in uitkom :)

niks veranderd nog kwa voeding, cardio, stappen, training en gear sinds begin prep.
Wedstrijd Iron Man Maiden ?
spannend :cheer:

Dat is wel lekker als je 5 weken lang progressie boekt zonder ook maar iets te veranderen. Eigenlijk is dat in zowel bulk als cut het ideale streven.

Dat is wel lekker als je 5 weken lang progressie boekt zonder ook maar iets te veranderen. Eigenlijk is dat in zowel bulk als cut het ideale streven.
ja had ik ook niet verwacht eigenlijk, zeker omdat de drop eigenlijk wel mee viel en ik eigenlijk op een enkele keer nog geen honger ervaar.
5000 kcal momenteel nog
10 k stappen
3x15 min cardio

ja had ik ook niet verwacht eigenlijk, zeker omdat de drop eigenlijk wel mee viel en ik eigenlijk op een enkele keer nog geen honger ervaar.
5000 kcal momenteel nog
10 k stappen
3x15 min cardio

Dat betekent dat de gear zijn werk doet :hahaha: Die is neem ik aan wel verhoogd 5 weken geleden?

Gisteren helemaal trots te vertellen dat ik geen aanpassingen heb.
zojuist dus wel haha

slin rond de training eruit.
clen van 40 naar 80

200 kcal drop op TD en 250 op RD

Feedback weer terug. Shape gaat heel hard vooruit en ik lijk nog steeds vol en hard dus diet break gaat er nog niet komen waarschijnlijk komende tijd.
Pas wanneer ik softer gaat worden en minder vol etc.
vocht inname moet rond de 6 liter gaan zitten nu. Dus ga weer met mijn drink app werken anders vergeet ik weer te drinken etc etc.

laatste 2 nachten er ook 3 keer uit geweest om te plassen...

Feedback weer terug. Shape gaat heel hard vooruit en ik lijk nog steeds vol en hard dus diet break gaat er nog niet komen waarschijnlijk komende tijd.
Pas wanneer ik softer gaat worden en minder vol etc.
vocht inname moet rond de 6 liter gaan zitten nu. Dus ga weer met mijn drink app werken anders vergeet ik weer te drinken etc etc.

laatste 2 nachten er ook 3 keer uit geweest om te plassen...
Wat voor app heb je daarvoor? Ik heb nu m'n alarm op m'n telefoon gezet elk uur, maar als er een handige app is hou ik me aanbevolen 😀

Wat voor app heb je daarvoor? Ik heb nu m'n alarm op m'n telefoon gezet elk uur, maar als er een handige app is hou ik me aanbevolen 😀

De premium versie van Fat Secret heeft een water tracker. Gebruik het zelf niet want niet echt nodig maar in een prep oid kan het wel handig zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven