AndroidHealthClinic

WENGSTERTJES road to the DUTCH NATIONALS after JBC and OR

Beetje laat, maar ik ga je volgen :rolleyes:

Succes met je voorbereiding:D

• Topic Starter Topic Starter
Update pic

noybr8.jpg

Kast! :D

Bulk gaat lekker zie ik!! :D

Quads zijn goed vooruit gegaan zie ik!
Hamstrings is moeilijk te zien. Lijkt alsof ze nog wat achter lopen. Je staat er in elk geval wel goed vol bij! :thumb:

Nais Wes :thumb:

Heb vandaag gewerkt met een concurrent van je, die staat er vooralsnog een stuk minder bij dan jij :o

quads gaan goed!

niet overdrijven he :P

ging :P ben nu 3 weken met me cut begonnen maar thnx :D

Quads zijn goed vooruit gegaan zie ik!
Hamstrings is moeilijk te zien. Lijkt alsof ze nog wat achter lopen. Je staat er in elk geval wel goed vol bij! :thumb:

thnx ja quads gaan wel lekker hams geen idee eigenlijk, zou best kunnen dat die nog wat achterlopen.

thnx :D

Heb vandaag gewerkt met een concurrent van je, die staat er vooralsnog een stuk minder bij dan jij :o

thnx en leuk om te horen :P maar is nog een lange weg tot december.

ja mag niet klagen :P maar kan altijd beter :P thnx

ziet er netjes uit krl,

zit een beste rug op, hoeveel weeg je nu ?

netjes man! ;)

gaat lekkr rap dan het afvallen hahah maar prima vooruitgang geboekt zo te zien

Nice progress pic!

Oh, ik had even niet in de gaten dat je inmiddels al begonnen was met de cut. Veel succes in ieder geval! Ik ben benieuwd naar het resultaat :D.

UPDATE

ik ga dit jaar geen FLEX/SAP cup doen!

toen me coach in Kuwait was had ik met zijn schoonvader een gesprek (door hem is me begeleider gaan bodybuilden) hij vroeg wanneer ik weer een wedstrijd ging doen dus ik zei zo de FLEX. toen zei hij waarom niet de JBC. Ik zo ja weet ik eigenlijk niet. hij toen weer. Ja is maar 1 dag en je vlak erna is de open Rotterdamse (10 min fietsen van me huis en wil me heel graag voor deze wedstrijd kwalificeren)

Dat heeft me aan het denken gezet en gister samen met me coach tot de conclusie gekomen om de JBC in 2016 te gaan doen, om de volgende redenen.

- geld omdat het op 1 dag is en niet 2 dus geen overnachting van 2 nachten
- tijd omdat het maar 1 dag is
- doorstroming wedstrijd waar ik me voor wil plaatsen is er vlak na
- groeien nog ff iets meer de tijd om ietsjes te groeien
- plaats is dichter bij dan Eindhoven

Met de JBC is niets mis hoor. Je progressie gaat goed dus kan alleen maar beter worden als je nog wat langer kan groeien.

Terug
Naar boven