MuscleMeat

WENGSTERTJES road to the DUTCH NATIONALS after JBC and OR

• Topic Starter Topic Starter
Met de JBC is niets mis hoor. Je progressie gaat goed dus kan alleen maar beter worden als je nog wat langer kan groeien.

ja precies als ik terug ben na vakantie kan ik er nog een kleine clean bulk tegen aan gooien voor 2-3 maanden zodat ik niet te diep hoeft te cutten aangezien ik nu ook al in de cut zit :P

Goed bezig, zag je in 2014 op podium :P.

Goede punten neergezet trouwens iets waar velen niet aan denken. Wees gefocust maar heb ook plezier.

UPDATE

ik ga dit jaar geen FLEX/SAP cup doen!

toen me coach in Kuwait was had ik met zijn schoonvader een gesprek (door hem is me begeleider gaan bodybuilden) hij vroeg wanneer ik weer een wedstrijd ging doen dus ik zei zo de FLEX. toen zei hij waarom niet de JBC. Ik zo ja weet ik eigenlijk niet. hij toen weer. Ja is maar 1 dag en je vlak erna is de open Rotterdamse (10 min fietsen van me huis en wil me heel graag voor deze wedstrijd kwalificeren)

Dat heeft me aan het denken gezet en gister samen met me coach tot de conclusie gekomen om de JBC in 2016 te gaan doen, om de volgende redenen.

- geld omdat het op 1 dag is en niet 2 dus geen overnachting van 2 nachten
- tijd omdat het maar 1 dag is
- doorstroming wedstrijd waar ik me voor wil plaatsen is er vlak na
- groeien nog ff iets meer de tijd om ietsjes te groeien
- plaats is dichter bij dan Eindhoven

ik begin ook steeds meer te twijfelen over de flex. zit er aan te denken om de enercup te gaan doen omdat deze ook maar een dag is, aan gezien voor een eerste wedstrijd meteen 2 dagen top fysiek neer zetten erg lastig is en ook nog eens erg zwaar.

hoeveel was je vorig jaar ongeveer kwijt aan de flex met overnachtingen en inschrijvingen enz ? vraag me altijd af waar ik aan moet denken 150 euro ofzo ?

ik begin ook steeds meer te twijfelen over de flex. zit er aan te denken om de enercup te gaan doen omdat deze ook maar een dag is, aan gezien voor een eerste wedstrijd meteen 2 dagen top fysiek neer zetten erg lastig is en ook nog eens erg zwaar.

hoeveel was je vorig jaar ongeveer kwijt aan de flex met overnachtingen en inschrijvingen enz ? vraag me altijd af waar ik aan moet denken 150 euro ofzo ?

ja je moet al gouw aan de 180 denken volgens mij was ik 85 euro kwijt voor de overnachtingen dus hou ik toch weer in me zak plus met de trein 20 euro heen terug met me ouders gelukkig dan heb je het al over meer dan 100 euro en dan ben je er alleen dan heb je nog spraytan en inschrijfgeld geld voor de bond wat je per jaar betaald :P

opzich die 2 dagen is wel vol te houden vond ik wel tenminste maar 2 dagen lang wachten en wachten en het is zo massaal en druk op de flex :P

ener mag je wel alvast langzaam aan gaan beginnen met voorbereiden.

---------- Toegevoegd om 11:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:27 ----------

Goed bezig, zag je in 2014 op podium :P.

Goede punten neergezet trouwens iets waar velen niet aan denken. Wees gefocust maar heb ook plezier.

thnx man :D

ja klopt ener is over goede 4 maanden, maar zit nu al in wat strengere cut, omdat ik denk dat ik wel de keuze ga maken om daar aan mee te doen, ga nu weer richting 9 % dus rustig door cutten en kijken hoeveel massa ik vasthoud enige jammere van enercup is dat er alleen c klasse is dus moet ik er wel goed bij staan wil ik niet voor schut staan op het podium maar dat merken we vanzelf. wil nu wel graag beginnen met me contest prep en me gewoon gaan focussen op een wedstrijd

ja klopt ener is over goede 4 maanden, maar zit nu al in wat strengere cut, omdat ik denk dat ik wel de keuze ga maken om daar aan mee te doen, ga nu weer richting 9 % dus rustig door cutten en kijken hoeveel massa ik vasthoud enige jammere van enercup is dat er alleen c klasse is dus moet ik er wel goed bij staan wil ik niet voor schut staan op het podium maar dat merken we vanzelf. wil nu wel graag beginnen met me contest prep en me gewoon gaan focussen op een wedstrijd

CLassic is altijd op C en je zal niet zo snel voor schut staan hoor of je moet met je permabulk of een vochtpens op het podium staan :P

komt goed joh succes in ieder geval.

Ik doe ook geen flex cup. Beter nog ff groeien en vind het toch "leuker" om richting de zomermaanden scherp te staan ipv kurkdroog in de wintermaanden.

CLassic is altijd op C en je zal niet zo snel voor schut staan hoor of je moet met je permabulk of een vochtpens op het podium staan :P

komt goed joh succes in ieder geval.

ja dank je wel we zullen het zien he

zondag waarschijnlijk ff naar bodychallange cup in tiel ff wat inspiratie opdoen

Vanmiddag ff rug en biceps getraind hier fototje van me ruggetje

atq1ys.jpg

Volgende week weer meeting met het team dus ook posing etc
ben benieuwd of ik al wat met poseren vooruit gegaan ben.
Me latspread gaat al ietsjes beter dan op de flex haha

Pff goede rug man ook mooi smalle taile

sicke v taper en tricep sweep ook.

gvd man jaloers.

Dem wingss! :D

0,0 verschil :). Echt heel netjes kerel!

goede shape weer wes! :thumbs:

Zat ff me log door te lezen en kwam toen me eerste training tegen en wil even aan jullie het kracht verschil laten zien met gister.

Training van 17-12-14 toen ik net begon met dit schema

warm up
leg extension en legcurl 20/20

squat
20x40
12x50
8x60
8x70
12x60
20x50

legpress
2x20x120
12x150
12x170
12x180
12x190

stiff leg deadlifts
12x50
12x50
12x50

lex extension
3x10x50 dropset 8-10x27,5 kg

lying legcurl
3x10x45 dropset 8-10x27,5 kg

seated calve reases
3x20x50

legpress calve
3x20x??kg (verschillende voetenstanden)

standing calve raises
3x20x(8plates) (verschillende voetenstanden)

Training 19-06-15

Squat (in Smith en dan benen tegen elkaar)
10x40 warm up
20x60
12x100
8x140
6x160 (pr) 4x140 dropset
8x140
12x100
20x60

Legpress (smal)
20x200
20x240
15x290
12x330
12x370
14x410 PR

Stiftedlegs deadlift
12x70
12x70
12x70

Leg extension
10x45 3sec vast 10x45 erachter aan en dat 3 series
10x77 10x60 10x45 (dropset)

Leg curl
(Zelfde als 1e training)

Kuiten
Zelfde als 1e training

lekker verschil in kracht gaat de goede kant op, nu 2x benen in de week toch ?

lekker verschil in kracht gaat de goede kant op, nu 2x benen in de week toch ?

ja 2x per week benen maar zit te twijfelen om ze vandaag weer te trainen heb nog aardige spierpijn van vrijdag :P

gister meeting gehad met me team, was zeer leuk en gezellig weer ondanks dat er maar de helft was :P

ook is me vet opgemeten en dit valt heel erg tegen en ben net niet gaan huilen :P sta op 11% had me dus op 9 geschat. maar in verhouding met de rest hoort mijn triceps 3 punten te hebben maar had er 6 dus kortom ik heb letterlijk fatceps :( maar ik hou me lekker aan schema wat ik nu zit in de spiegel vind ik het er goed uitzien en is maar vakantie :P

Terug
Naar boven