joostd
Huge Freak
- Waardering
- 1.627
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Filmpjes op de vorige pagina zagen er goed uit
Hoe gaat het met je bigass legs?
ja ging wel lekker haah gister PRen week begon op de zaterdag met rug PR te zetten zoals de train in me log en donderdag 8x120 kg gesquat. dus benen worden ook sterker.
Je gaat alleen niet echt onder parallel of verkijk ik me daarop?
Via je instagram.
laannggg niet meer gelogd
maaar het gaat de goede kant op
PR op de squat gister 2x8x130 kg
PR gister met small placed feets legpress 2x12x320 kg
en dat terwijl ik nu 2 weken bezig ben met me summercut. zit nu op 3000 calorietjes en 3 keer per week cardio.
eind van de maand weer 300 calorietjes zakken en dan eind juni nog een 300 zakken zodat ik een beetje ripped me shoot kan doen en op vakantie kan gaan. als ik terug ben van vakantie begint gelijk me wedstrijd voorbereiding.
al vrij snel naar 2400 kcal, ga je al flink afvallen wat is je vet % nu dat je nu al begint met vrij strenge cut na mijn mening dan
haha oky ja is wel nice als die een goede camera heeft en goede belichting scheelt super veel voor het oog.
begin nu zelf ook met een lichte cut 200 kcal ongeveer weet nu rond 88 rond 10 % dus rustig terug cutten naar 85 kilo rond 7/8 %

ja die cut is voor ruim 2 maanden, als ik langzamer cut hou ik eigenlijk al mijn massa vast, wel vaker harde cut gedaan 500 kcal eraf enz maar dan kon ik niet meer lekker trainen. nu maar 200 kcal minder eten en ruimere sets weer 4/5x 12 reps dus wat meer verbranden en iets minder eten
---------- Toegevoegd om 15:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:58 ----------
wel vet dat je coach ook pro's shoot dan weet die wel waar die mee bezgi is ja
heerlijk hhahahaha ja dat is mooiste, aders kan ik altijd nog duidelijk zien vooral op de armen en op de benen als ik onder de 8 % ga ook erg duidelijk. alleen massa op de benen wil nog niet echt opschieten haha blijft kut
aders wil ik ook op me benen
heb die nog nooit gevonden daar hahaha