Fitness Seller

WENGSTERTJES road to the DUTCH NATIONALS after JBC and OR

lekkere train man!

Filmpjes op de vorige pagina zagen er goed uit :thumbs:

Hoe gaat het met je bigass legs?

• Topic Starter Topic Starter

thnx en indderdaad hij was heerlijk

Filmpjes op de vorige pagina zagen er goed uit :thumbs:

Hoe gaat het met je bigass legs?

thnx :D ja ging wel lekker haah gister PRen week begon op de zaterdag met rug PR te zetten zoals de train in me log en donderdag 8x120 kg gesquat. dus benen worden ook sterker.

na deze PRen week ff weekje rust genomen (lang weekend was ik op trainings weekend als begeleider namelijk en ben nu nog verrot) maar helaas gister kneiter hard door me enkel gegaan dus hoop dat ik donderdag me legs gewoon kan trainen.

laannggg niet meer gelogd :P

maaar het gaat de goede kant op

PR op de squat gister 2x8x130 kg

PR gister met small placed feets legpress 2x12x320 kg

en dat terwijl ik nu 2 weken bezig ben met me summercut. zit nu op 3000 calorietjes en 3 keer per week cardio.

eind van de maand weer 300 calorietjes zakken en dan eind juni nog een 300 zakken zodat ik een beetje ripped me shoot kan doen en op vakantie kan gaan. als ik terug ben van vakantie begint gelijk me wedstrijd voorbereiding.

ik vroeg me al af waar je gebleven was! :D

IN.

Nog steeds natty toch?

Je gaat alleen niet echt onder parallel of verkijk ik me daarop?
Via je instagram.

Je gaat alleen niet echt onder parallel of verkijk ik me daarop?
Via je instagram.

Klopt tot parallel onder parallel pak je je Asser meer en focus ligt vooral op de quads onder parallel ga je ook meer onderrug en andere spieren in je heup gedeelte gebruiken dit wil ik niet trainen focus ligt vooral op me quads. Legpress ook tot 90 graden beugen en niet helemaal tot aan je chest

http://www.benpakulski.com/optimizing-leg-press-maximum-results/

laannggg niet meer gelogd :P

maaar het gaat de goede kant op

PR op de squat gister 2x8x130 kg

PR gister met small placed feets legpress 2x12x320 kg

en dat terwijl ik nu 2 weken bezig ben met me summercut. zit nu op 3000 calorietjes en 3 keer per week cardio.

eind van de maand weer 300 calorietjes zakken en dan eind juni nog een 300 zakken zodat ik een beetje ripped me shoot kan doen en op vakantie kan gaan. als ik terug ben van vakantie begint gelijk me wedstrijd voorbereiding.

al vrij snel naar 2400 kcal, ga je al flink afvallen wat is je vet % nu dat je nu al begint met vrij strenge cut na mijn mening dan

al vrij snel naar 2400 kcal, ga je al flink afvallen wat is je vet % nu dat je nu al begint met vrij strenge cut na mijn mening dan

geen idee op spiegel afgaande rond de 11%

maar wil ripped me shoot doen en op vakantie zijn. als ik terug kom denk dat ik weer terug op de 3000 zit

vorig jaar begon ik me wedstrijd voorbereiding op 8,5% en begon toen met 2800 cal.

waarvoor het je een shoot dan ?

haha oky ja is wel nice als die een goede camera heeft en goede belichting scheelt super veel voor het oog.
begin nu zelf ook met een lichte cut 200 kcal ongeveer weet nu rond 88 rond 10 % dus rustig terug cutten naar 85 kilo rond 7/8 %

haha oky ja is wel nice als die een goede camera heeft en goede belichting scheelt super veel voor het oog.
begin nu zelf ook met een lichte cut 200 kcal ongeveer weet nu rond 88 rond 10 % dus rustig terug cutten naar 85 kilo rond 7/8 %

ja hij gaat over ruim een week ook naar Kuwait om een paar pro's te shooten dus hij heeft er wel verstand van :P

hoelang trek je je cut door dan? want 200 is vrij weinig, vind ik dan :P

ja die cut is voor ruim 2 maanden, als ik langzamer cut hou ik eigenlijk al mijn massa vast, wel vaker harde cut gedaan 500 kcal eraf enz maar dan kon ik niet meer lekker trainen. nu maar 200 kcal minder eten en ruimere sets weer 4/5x 12 reps dus wat meer verbranden en iets minder eten

---------- Toegevoegd om 15:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:58 ----------

wel vet dat je coach ook pro's shoot dan weet die wel waar die mee bezgi is ja

ja die cut is voor ruim 2 maanden, als ik langzamer cut hou ik eigenlijk al mijn massa vast, wel vaker harde cut gedaan 500 kcal eraf enz maar dan kon ik niet meer lekker trainen. nu maar 200 kcal minder eten en ruimere sets weer 4/5x 12 reps dus wat meer verbranden en iets minder eten

---------- Toegevoegd om 15:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:58 ----------

wel vet dat je coach ook pro's shoot dan weet die wel waar die mee bezgi is ja

okee ja daarom zak ik ook per maand en niet in 1 keer naar 2400, kracht zit nog steeds goed. kan bijna elke training nog zwaarder pakken. motivatie is altijd een stuk hoger als ik in de cut zit, aders en strepen die zichtbaar worden :P heerlijk hhaha

haha ja dat is mooiste, aders kan ik altijd nog duidelijk zien vooral op de armen en op de benen als ik onder de 8 % ga ook erg duidelijk. alleen massa op de benen wil nog niet echt opschieten haha blijft kut

haha ja dat is mooiste, aders kan ik altijd nog duidelijk zien vooral op de armen en op de benen als ik onder de 8 % ga ook erg duidelijk. alleen massa op de benen wil nog niet echt opschieten haha blijft kut

ja blijft kut ja ze zijn wel wat gegroeid haha maar of het nou voldoende zal zijn om top 3 waardig te zijn haha:P aders wil ik ook op me benen :( heb die nog nooit gevonden daar hahaha

haha ja top 3 is lastig en omdat je natty bent nog moeilijker.
maar aders op je benen heb je verder niks aan ofzo ziet er leuk uit maar doet niks aan je definitie vind ik

Terug
Naar boven