Fitness Seller

WENGSTERTJES road to the DUTCH NATIONALS after JBC and OR

• Topic Starter Topic Starter
Pak je schouders dan nu nog extra op die ene rustdag? Baas boven baas

Ja train nu 7 dagen per week vandaag schouders geknald terwijl ik ze eergisteren ook al had getraind en trainde spierpijn vrij nu mag ik overmorgen weer schouders pakken.

Succes met je cut haha, benen willen nog niet echt heb ik het idee? Maarja, sommige spiergroepen willen gewoon niet haha

Haha

Mwa benen zijn wel redelijk bijgetrokken morgen miss ff fotootje van posten. Maar klopt genen spelen helaas ook een grote rol zo'n 90% xD

20151029_122841-1.jpg
Beentjes

20151029_122841-1.jpg

20151029_122841-1.jpg

Ja is altijd lastig zoiets, ik heb het idee dat achterlopende spiergroepen nooit op gelijke niveau komen..maar ik blijf er wel naar srtrevren

trouwens, zoveel kg's zwaarder zijn als vorig jaar zou wel een verdomd goede prestatie zien..pff ben benieuwd!

Ja is altijd lastig zoiets, ik heb het idee dat achterlopende spiergroepen nooit op gelijke niveau komen..maar ik blijf er wel naar srtrevren

trouwens, zoveel kg's zwaarder zijn als vorig jaar zou wel een verdomd goede prestatie zien..pff ben benieuwd!

Ja of je moet alleen maar die spiergroep trainen en derest niet meer haha maar schiet ook niet op dan.

Ja ben benieuwd wat er van me overblijft krijg wel veel complimenten in me omgeving van mensen die ik een tijd niet heb gezien dat ik serieus flink gegroeid ben.

Jezus.. zeven dagen per week. Je moet er maar zin in hebben. Vind die motivatie en drive die ik terug lees in dat logje van jou trouwens aanstekelijk werken. Benieuwd naar je volgende wedstrijd..

gaat lekker, die squats tho bohh

130 setjes van 12.

ik weet nog dat setjes van 12 deed met 140, was helemaal maar dan ook helemaal naar de t*fus :roflol:

Jezus.. zeven dagen per week. Je moet er maar zin in hebben. Vind die motivatie en drive die ik terug lees in dat logje van jou trouwens aanstekelijk werken. Benieuwd naar je volgende wedstrijd..

Thnx man ja nog ff 3 weken 7x pw knallen dan neem ik ff een weekje / 3 dagen rust om dan vol gas me prep in te gaan heb er in iedergeval zin in en thnx man ben zeker gemotiveerd hahha

gaat lekker, die squats tho bohh

130 setjes van 12.

ik weet nog dat setjes van 12 deed met 140, was helemaal maar dan ook helemaal naar de t*fus :roflol:

Ja verschrikkelijk ook echt naar adem happen erna hahha van de week ging squaten wel echt kut maarja die heb je er wel eens tussen...

Je bent niet de enige die zijn beetjes niet groter krijgt hahaha of eerder snik snik snik

Iemand verstand van bij zwaardere squats pijnlijke steek bij je onderste buikspieren? Heb het bij squats boven 120kg dus word vandaag cardio squaten helaas...

bedoel je echt je onderste buikspier of aanhechting bovenbeen?

Ben alvast in me pre prep gegaan officieel start me prep pas 29 november (16 weeks out) maar ik begin liever wat lager in vp dan ik nu sta dus van 3500 kcal ben ik nu naar 3300 gezakt

Heb er zin in kan niet wachten om echt te beginnen.

Keep ya in tatsj

Ben alvast in me pre prep gegaan officieel start me prep pas 29 november (16 weeks out) maar ik begin liever wat lager in vp dan ik nu sta dus van 3500 kcal ben ik nu naar 3300 gezakt

Heb er zin in kan niet wachten om echt te beginnen.

Keep ya in tatsj

foutje gespot :D 29 november ben je 15 weken uit :rolleyes: (ga er namelijk ook aan deelnemen maar wel MAP)

foutje gespot :D 29 november ben je 15 weken uit :rolleyes: (ga er namelijk ook aan deelnemen maar wel MAP)
O serieus joh haha had ik eerst toch goed geteld maar kwam een post op fb tegen en toen dacht ik dat ik verkeerd had geteld haha thnx zal ff me coach contacten dat we dit weekend moeten beginnen dan xD

Laatste legday van me bulk en wat was hij lekker
Squats
5x20
5x40
5x60
5x100 (warm up pauze laden van gewichten)
12x100
10x120
5x140
5x140
10x100
15x60

Single leg legpress (nadruk buitenkant been)
3x10x90

Legpress (smal)
5x20x220 (rust 30 sec)

Legextension
3x3x10xsteeds 2 plakken zwaarder 10 sec rust
10x73 59 45 Dropset 73 kg vasthouden gelijk erachteraan (benen gestrekt net van de zitting af en lichtjes bouncen)
Daarna met 18 kg benen strekken en knijpen

Lying legcurl
4x10x50 36 (dropsets)

Standing legcurl concentrated
3x10x14kg

Sitted calve raises
3x20x60

Standing calve raises
3x20x?? (Verschillende standen)

Buikjes

Morgen meeting en bespreking van het game plan voor komende 16 weken

Zin in :D

Dikke squatsessie man! Ben benieuwd hoe je erbij staat op podium over 16weken.

t*ring! Wat een volume op die legday. Pak je benen 2 keer in de week?!

Mooie training! Squat je nog steeds alleen in de smith?

Terug
Naar boven