AndroidHealthClinic

WENGSTERTJES road to the DUTCH NATIONALS after JBC and OR

Daar had ik ook last van. Je hebt best wel een lange prep met 16 weken, maar daar ben ik zelf ook voorstander van. Lekker rustig beginnen, met een klein deficit.

Wtf 90kg 10%?! Heb je tijdje niet gevolgd maar wat heb jij gedaan...

aan je buikje te zien op de meet heb je goed gebulkt ghehe :P

Op 10% een buikje?

Kan ja. Maar is meer je maag dat uitgezet is.

@TS
met je benen is niets mis. Je bent goed bezig.

Waarvan, volgens mij bulkt hij op ergens in de 3k? Of heeft dat niets met voeding te maken.

Ben alvast in me pre prep gegaan officieel start me prep pas 29 november (16 weeks out) maar ik begin liever wat lager in vp dan ik nu sta dus van 3500 kcal ben ik nu naar 3300 gezakt

Heb er zin in kan niet wachten om echt te beginnen.

Keep ya in tatsj

vind zelf ook veel beter om rustig aan te cutten. Dan ben je straks 2/3 weeks out contest ready en hoef je geen gekke dingen meer te doen.

vind zelf ook veel beter om rustig aan te cutten. Dan ben je straks 2/3 weeks out contest ready en hoef je geen gekke dingen meer te doen.

Heeft dat ook niet een nadeel, hoe langer op een bepaalt bf des te meer verlies van vvm?

Heeft dat ook niet een nadeel, hoe langer op een bepaalt bf des te meer verlies van vvm?

je bedoelt of je 2/3 weken 3/4 % kan vasthouden zonder verlies?

Denk het wel als je dieet goed zit en enhanced bent. Je kan dan ook tijdelijk ff wat meer high carbs dagen doen en dan dichterbij wedstrijd weer naar beneden. Maar goed, zijn allemaal theorien natuurlijk.

Natty durf ik niet te zeggen, is veel stress voor je lichaam zo'n laag vp.

• Topic Starter Topic Starter
Daar had ik ook last van. Je hebt best wel een lange prep met 16 weken, maar daar ben ik zelf ook voorstander van. Lekker rustig beginnen, met een klein deficit.

ja precies hoef ik ook niet zo heel diep te gaan etc

Wtf 90kg 10%?! Heb je tijdje niet gevolgd maar wat heb jij gedaan...

eten eten eten en trainen heb 1 keer 90 aangetikt zit nu op 86/88 procentje 10/12 (zometeen meeting dan weet ik het precieser)

aan je buikje te zien op de meet heb je goed gebulkt ghehe :P

haha rijst buik :'(

voedsel opslag buik

Kan ja. Maar is meer je maag dat uitgezet is.

@TS
met je benen is niets mis. Je bent goed bezig.

thnx zijn redelijk bijgetrokken ja nu hopen dat ik er een beetje definitie in kan krijgen

Waarvan, volgens mij bulkt hij op ergens in de 3k? Of heeft dat niets met voeding te maken.

mwa heb paar weken op 4+k gezeten laatste weken 3500

ja klopt net als vorig jaar gewoon elke dag zelfde carbs behouden niet afgewisseld met hoog en laag etc

vorig jaar niet echt last van gehad tot 2 weeks out had ik gewoon nog zelfde kracht laatste week train je niet echt meer.

Denk het wel als je dieet goed zit en enhanced bent. Je kan dan ook tijdelijk ff wat meer high carbs dagen doen en dan dichterbij wedstrijd weer naar beneden. Maar goed, zijn allemaal theorien natuurlijk.

stond nog niet 3/4 laatste weken weet niet eens hoeveel ik btw op contest zelf stond miss net onder 5 hoop dat ik dit jaar ietsjes droger staat nog zodat ik ook aders op benen heb ghehe.

Bij procentje of 7/8 heb je toch al wel aders op benen bro,?

Bij procentje of 7/8 heb je toch al wel aders op benen bro,?

Was het maar zo'n feest xD

Zojuist gemeten het is weer om te huilen...
12,9%

Blijf op 3300 kcal en dan 4x 30 min cardio om te beginnen

Iemand suggesties voor een trainingschema 6x per week 1x rug en derest liefst 2x per week

Was het maar zo'n feest xD

Zojuist gemeten het is weer om te huilen...
12,9%

Blijf op 3300 kcal en dan 4x 30 min cardio om te beginnen

Iemand suggesties voor een trainingschema 6x per week 1x rug en derest liefst 2x per week

Ik volg op het moment FST-7 en gaat lekker ;)

Veel succes in ieder geval met cutten!

Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk

13% daar komt dat buikje dus door ;) Zal ook wel wat vocht vasthouden. Maar met zoveel weken te gaan is dit een eitje man ;) No worries!
4x30 is wel best veel om mee te beginnen, persoonlijk zou ik dan 4x20 gaan doen.

Ja dat heeft natuurlijk 2 kanten. Toen ik aardig laag zat voelde ik mij echt waardeloos, maar ik had dan ook geen high carb dagen meer..wekenlang op 30 gr carbs ofzo. Maar de stress die je ervaart als je ziet dat anderen al een stuk droger staan is ook geen pretje.

Ik volg op het moment FST-7 en gaat lekker ;)

Veel succes in ieder geval met cutten!

Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk

Ga FF opzoeken hoe dat eruit ziet nooit van gehoord en bedankt

13% daar komt dat buikje dus door ;) Zal ook wel wat vocht vasthouden. Maar met zoveel weken te gaan is dit een eitje man ;) No worries!
4x30 is wel best veel om mee te beginnen, persoonlijk zou ik dan 4x20 gaan doen.

Ja 2x per week cheaten heeft toch wat vet opgeslagen haha als ik daar mee stopt scheelt het ook al zo'n 1500 kcal per week is toch al zo'n 5x30 min cardio wat scheelt hahaha maarja luister braaf naar me coach en doe gewoon die 4x30 cardio

Nee. natty ga je je vvm niet behouden op 4%.
Wat voor cardio ga je doen? Ik ga vanaf vandaag ook cardio starten :(

Succes met je prep! Grote kans dat we naast elkaar staan op de JBC!

Nee. natty ga je je vvm niet behouden op 4%.
Wat voor cardio ga je doen? Ik ga vanaf vandaag ook cardio starten :(

Ben benieuwd we zullen zien gewoon fietsen hartslag 130 geen HITT kan ik lekker relaxed kook programma's volgen zo leuk als je in de cut zit... not

Succes met je prep! Grote kans dat we naast elkaar staan op de JBC!

Thnx ga je ook classic doen? Dan weet ik al 2 tegenstanders haha maar jij ook succes dan

Terug
Naar boven