- Waardering
- 34.342
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben alvast in me pre prep gegaan officieel start me prep pas 29 november (16 weeks out) maar ik begin liever wat lager in vp dan ik nu sta dus van 3500 kcal ben ik nu naar 3300 gezakt
Heb er zin in kan niet wachten om echt te beginnen.
Keep ya in tatsj
vind zelf ook veel beter om rustig aan te cutten. Dan ben je straks 2/3 weeks out contest ready en hoef je geen gekke dingen meer te doen.
Heeft dat ook niet een nadeel, hoe langer op een bepaalt bf des te meer verlies van vvm?
Daar had ik ook last van. Je hebt best wel een lange prep met 16 weken, maar daar ben ik zelf ook voorstander van. Lekker rustig beginnen, met een klein deficit.
Wtf 90kg 10%?! Heb je tijdje niet gevolgd maar wat heb jij gedaan...
aan je buikje te zien op de meet heb je goed gebulkt ghehe![]()
Kan ja. Maar is meer je maag dat uitgezet is.
@TS
met je benen is niets mis. Je bent goed bezig.
Waarvan, volgens mij bulkt hij op ergens in de 3k? Of heeft dat niets met voeding te maken.
vind zelf ook veel beter om rustig aan te cutten. Dan ben je straks 2/3 weeks out contest ready en hoef je geen gekke dingen meer te doen.
Heeft dat ook niet een nadeel, hoe langer op een bepaalt bf des te meer verlies van vvm?
je bedoelt of je 2/3 weken 3/4 % kan vasthouden zonder verlies?
Denk het wel als je dieet goed zit en enhanced bent. Je kan dan ook tijdelijk ff wat meer high carbs dagen doen en dan dichterbij wedstrijd weer naar beneden. Maar goed, zijn allemaal theorien natuurlijk.
Natty durf ik niet te zeggen, is veel stress voor je lichaam zo'n laag vp.
Bij procentje of 7/8 heb je toch al wel aders op benen bro,?
Ik volg op het moment FST-7 en gaat lekkerWas het maar zo'n feest xD
Zojuist gemeten het is weer om te huilen...
12,9%
Blijf op 3300 kcal en dan 4x 30 min cardio om te beginnen
Iemand suggesties voor een trainingschema 6x per week 1x rug en derest liefst 2x per week
je bedoelt of je 2/3 weken 3/4 % kan vasthouden zonder verlies?
Denk het wel als je dieet goed zit en enhanced bent. Je kan dan ook tijdelijk ff wat meer high carbs dagen doen en dan dichterbij wedstrijd weer naar beneden. Maar goed, zijn allemaal theorien natuurlijk.
Natty durf ik niet te zeggen, is veel stress voor je lichaam zo'n laag vp.
Ik volg op het moment FST-7 en gaat lekker
Veel succes in ieder geval met cutten!
Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
13% daar komt dat buikje dus doorZal ook wel wat vocht vasthouden. Maar met zoveel weken te gaan is dit een eitje man
No worries!
4x30 is wel best veel om mee te beginnen, persoonlijk zou ik dan 4x20 gaan doen.
Nee. natty ga je je vvm niet behouden op 4%.
Wat voor cardio ga je doen? Ik ga vanaf vandaag ook cardio starten![]()
Succes met je prep! Grote kans dat we naast elkaar staan op de JBC!
Thnx ga je ook classic doen? Dan weet ik al 2 tegenstanders haha maar jij ook succes dan