- Waardering
- 533
- Lengte
- 1m84
Phucking gaaf man! Hangen die posters op je (slaap)kamer?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel een dikke pens man
Netjes man, goed dat je gewicht ook lekker gaat!
gisteren had ik weer een meeting met heel het team was weer leuk om ze bijna allemaal weer te zien, Earl Carl was er ook om tips te geven.
Vet percentage is ook gemeten helaas ben ik nog nooit zo dik geweest als ik nu ben haha 13,5%
wat ik eraan ga doen voeding blijft hetzelfde ga er alleen 3x cardio bij doen in de week

Cardio kills gains toch :'( (*joke)
13,5% toch nog niet rampzalig joh
onder de +-15% zou ik zeggen ideaal om lekker te bouwen toch?

ik walg van mezelf als ik in de spiegel kijk haha heb nog nooit boven de 12 gestaan![]()

No you did not...kreeg ook te horen dat ik alleen me zwakkere punten moet trainen dus bijv. binnenkant en bovenkant borst en niet meer flat bankdrukken enzo...
we zullen zien hoe dit gaat uitpakken, nog niet echt een uiterlijk om progressie pics te posten haha dus die hou ik jullie nog tegoed
afgelopen zaterdag onverwachte training met me begeleider gehad, dus ook gelijk een kleine check up, ik ga goed met me kleine cut moet dit zo aanhouden en dan over 2 weken 200 cal stijgen om te kijken of ik goed zit of dat ik dan weer vet ga gainen. gaat dit nog goed moet ik weer 200 gaan verhogen tot ik zie op welke calorien ik zit om max te zitten zonder vet te gainen.
me benen en schouders gaan goed moet binnenkort broeken shoppen want lijk net dat ik alleen maar skinny jeans draag :'(
kreeg ook te horen dat ik alleen me zwakkere punten moet trainen dus bijv. binnenkant en bovenkant borst en niet meer flat bankdrukken enzo...
we zullen zien hoe dit gaat uitpakken, nog niet echt een uiterlijk om progressie pics te posten haha dus die hou ik jullie nog tegoed
noemde alleen wat hij tegen me zei 
Ik begrijp wel wat ze bedoelen...zeg het alleen niet hardop hier op DBBdacht ik dus ook
but not my wordsnoemde alleen wat hij tegen me zei
![]()
Binnen de NL'se coaches komt die term nog vaak voorbij..prima fysiek al krl in ieder geval goed gepiekt qua droogheid mag inderdaad nog wel wat massa aan wil je top 3 halen
wat ziezo lastig word als je natty blijft
succes man

haha tja cardio hoort er helaas ook bij, ben er ook niet echt gek op.
ik wil dit jaar ook mee gaan doen met flexcup zal binnenkort ook eens een logje beginnen met mijn start foto;s train nu al 5 jaar dus nu maar een keer kijken hoe ik op een podium eruit zie tussen de rest haha