MuscleMeat

WENGSTERTJES road to the DUTCH NATIONALS after JBC and OR

• Topic Starter Topic Starter
Ja op me slaapkamer voor als ik ff geen motivatie heb weet ik toch waar ik het voor doe en al een keer bereikt heb. Plus vond het wel mooie plaatjes

---------- Toegevoegd om 12:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:35 ----------

kwa gewicht gaat het echt de goede kant op vandaag weer 900 gram zwaarder dan vorige week. 84.6 kg

ik trek dit nog even door tot 31 januari dan ga ik ff een maandje op 3000 cal(trainingsdagen rustdag 2500) zitten en knal me zuivel er weer uit in de ochtend. Dit omdat ik eind feb weer een shoot heb staan. zit alleen nog te twijfelen of ik er ook 2 keer per week cardio bij knal.

hier een pic van me vorige shoot.

iy0l6h.jpg

Mooie foto man. :thumbs:

Wel een dikke pens man:rolleyes:

Netjes man, goed dat je gewicht ook lekker gaat!

Nog ff me benen training loggen van gister

squat
20x60
12x70
8x90
8x100
12x70
20x60

legpress
2x20x120
4x12x220

stiff leg deadlifts
12x60
12x60
12x60

lex extension
3x10x50 dropset 8-10x27,5 kg

lying legcurl
3x10x45 dropset 8-10x27,5 kg

seated calve reases
3x20x60

legpress calve
3x20x40kg (verschillende voetenstanden)

standing calve raises
3x20x(8plates) (verschillende voetenstanden)

gisteren had ik weer een meeting met heel het team was weer leuk om ze bijna allemaal weer te zien, Earl Carl was er ook om tips te geven.

Vet percentage is ook gemeten helaas ben ik nog nooit zo dik geweest als ik nu ben haha 13,5%

wat ik eraan ga doen voeding blijft hetzelfde ga er alleen 3x cardio bij doen in de week

gisteren had ik weer een meeting met heel het team was weer leuk om ze bijna allemaal weer te zien, Earl Carl was er ook om tips te geven.

Vet percentage is ook gemeten helaas ben ik nog nooit zo dik geweest als ik nu ben haha 13,5%

wat ik eraan ga doen voeding blijft hetzelfde ga er alleen 3x cardio bij doen in de week

Cardio kills gains toch :'( (*joke)
13,5% toch nog niet rampzalig joh :)
onder de +-15% zou ik zeggen ideaal om lekker te bouwen toch?

ik walg van mezelf als ik in de spiegel kijk haha heb nog nooit boven de 12 gestaan :P

haha know the feel:
als ik boven de 12% kom zeg ik altijd tegen m'n vriendin.
Ben ik nu niet vet? Heb ik nu geen plofkop, ja toch???
zit gewoon tussen de oren zegt ze dan haha

afgelopen zaterdag onverwachte training met me begeleider gehad, dus ook gelijk een kleine check up, ik ga goed met me kleine cut moet dit zo aanhouden en dan over 2 weken 200 cal stijgen om te kijken of ik goed zit of dat ik dan weer vet ga gainen. gaat dit nog goed moet ik weer 200 gaan verhogen tot ik zie op welke calorien ik zit om max te zitten zonder vet te gainen.

me benen en schouders gaan goed moet binnenkort broeken shoppen want lijk net dat ik alleen maar skinny jeans draag :'(

kreeg ook te horen dat ik alleen me zwakkere punten moet trainen dus bijv. binnenkant en bovenkant borst en niet meer flat bankdrukken enzo...

we zullen zien hoe dit gaat uitpakken, nog niet echt een uiterlijk om progressie pics te posten haha dus die hou ik jullie nog tegoed

kreeg ook te horen dat ik alleen me zwakkere punten moet trainen dus bijv. binnenkant en bovenkant borst en niet meer flat bankdrukken enzo...

we zullen zien hoe dit gaat uitpakken, nog niet echt een uiterlijk om progressie pics te posten haha dus die hou ik jullie nog tegoed
No you did not...

Binnenkant borst?

afgelopen zaterdag onverwachte training met me begeleider gehad, dus ook gelijk een kleine check up, ik ga goed met me kleine cut moet dit zo aanhouden en dan over 2 weken 200 cal stijgen om te kijken of ik goed zit of dat ik dan weer vet ga gainen. gaat dit nog goed moet ik weer 200 gaan verhogen tot ik zie op welke calorien ik zit om max te zitten zonder vet te gainen.

me benen en schouders gaan goed moet binnenkort broeken shoppen want lijk net dat ik alleen maar skinny jeans draag :'(

Goodluck with that

prima fysiek al krl in ieder geval goed gepiekt qua droogheid mag inderdaad nog wel wat massa aan wil je top 3 halen
wat ziezo lastig word als je natty blijft
succes man

prima fysiek al krl in ieder geval goed gepiekt qua droogheid mag inderdaad nog wel wat massa aan wil je top 3 halen
wat ziezo lastig word als je natty blijft
succes man

thnx en inderdaad ff lekker massa pakken eerste echte bulk met een schema en elke dag constant dezelfde calorien binnenkrijg.

was zaterdag ook weer met me begeleider geweest. ga weer 200 cal uppen dus naar de 3200 en dan me carbs in me ontbijt en na me training verhogen. 3 keer per week cardio moet er helaas inblijven. stelde nog voor op de 3000 te blijven en de cardio te skippen maar dat mocht niet :(

haha tja cardio hoort er helaas ook bij, ben er ook niet echt gek op.
ik wil dit jaar ook mee gaan doen met flexcup zal binnenkort ook eens een logje beginnen met mijn start foto;s train nu al 5 jaar dus nu maar een keer kijken hoe ik op een podium eruit zie tussen de rest haha

haha tja cardio hoort er helaas ook bij, ben er ook niet echt gek op.
ik wil dit jaar ook mee gaan doen met flexcup zal binnenkort ook eens een logje beginnen met mijn start foto;s train nu al 5 jaar dus nu maar een keer kijken hoe ik op een podium eruit zie tussen de rest haha

Okee leuk heb je al een klasse in gedachte wat je gaat doen? Ja klopt heb net gehoord dat het meerdere functies heeft ook tijdens de bulk dus niet alleen vetverbranding :P

Terug
Naar boven