MuscleMeat

WENGSTERTJES road to the DUTCH NATIONALS after JBC and OR

Kappertje.nl

ik ga mss ook naar supersized :D zie je waarschijnlijk daar wel dan!

Supersized Kingsday? Ik ook!

• Topic Starter Topic Starter
ik zeg BB meet bij de RAW stage vooraan :P

Hoppa gister laatste legday gehad en ik begin nu echt gemotiveerd te worden. Had er begin deze week amper nog zin in maar sinds gister opeens volle motivatie gevonden.

Misschien door me refeed van donderdag en met de gedachte dat het nog maar een weekje is.

Log ff me reps on reps on reps legday (zonder squats dus ja scheld me maar uit of ga gewoon weg als je dat niet kan handelen :P )

Legpress
4x4x20 (smal onder breed onder smal boven breed boven)

Single leg legpress
3x20x buitenkant binnenkant recht

Supersets innerlijke tights outher tights
4x20 (geen rust)

Single leg lege tension
5x20x (buitenkant, binnen kant, recht, alle kanten (7,7,7), recht gestrekt houden en steeds knijpen 20x (dat 1 been daarna hetzelfde het andere been)

Lying legcurl curl
4x30x

40 min incline lopen 15% 6km/het

En paar uur later voor ik naar bed ging zag ik er zo uit.

IMG_20160415_232359.jpg

Vanmiddag ff langs de kapper want me haar zat echt niet op de OR dus moet toch wel ff doen haha.

Daarna check up met me coach en rug borst training met reps on reps on reps.

Keep grinding 8 days to go whoepwhoep

Staat er goed bij man! Die aders op je borst, Nice.

OT: mirin bro, fking nice

Thnx man maar nu ik je aandacht hier wel heb en je me op Instagram compleet negeert haha waar heb je die captain America stringer gekocht?
haha sorry man xD ik zie niet alles, soms meer dan 100 van die nieuwe berichten en dan ontgaat me eea. Bij ali expres

Keep pushin hard bro!

Ziet er goed uit.

Nog ff doorbijten.

Fucking NK!!

Keep pushin hard bro!

Ziet er goed uit.

Nog ff doorbijten.

Fucking NK!!

Zal ik zeker doen.

Denet check up gehad helaas sta ik er al tegoed bij en hoef ik dus niet te laden nog... wil zo graag eten :( haha hoow. Heb wel massa op me benen ingeleverd... kutzooi maar is te verwachten zo lang zo laag staan en al die cardio. Dus heb nu weer een schijten hekel aan me prep.

Kut mood swings. Vanaf woensdag weer update pics naar me coach sturen. Tot vrijdag trainen wat ik nu doe behalve benen dan. Mag nog wel biefstuk met aardappelen dit word maandag en vrijdag/zaterdag vrijdag op de planning maar miss voor wedstrijd beter op de zaterdag.

Achjah nog maar een week. Ga maar weer ff me vis en rijst koken haha. Blugh wil niet meer :'(

hoeveel kcal zit je dan?

Nog even volhouden man.

Die paar dagen kan jij nog wel aan!

hoeveel kcal zit je dan?

Nog even volhouden man.

Die paar dagen kan jij nog wel aan!

2800 kcal hoor ik te zitten maar neem al geen whey en dextrose na trainen voor zekerheid met vocht en 5 gram rijst per maaltijd minder mbt bang om shreds te verliezen haha ben wat bangig zeg maar zit ook te twijfelen om gewoon zoals op OR vanaf vrijdag gewoon wel gaat laden met rijstewafels weer.

2800 kcal hoor ik te zitten maar neem al geen whey en dextrose na trainen voor zekerheid met vocht en 5 gram rijst per maaltijd minder mbt bang om shreds te verliezen haha ben wat bangig zeg maar zit ook te twijfelen om gewoon zoals op OR vanaf vrijdag gewoon wel gaat laden met rijstewafels weer.

Gewoon overleggen met je coach.
Die man weet wel wat ie doet.
Shredz ga je echt niet verliezen man.

Terug
Naar boven