XXL Nutrition

WENGSTERTJES road to the DUTCH NATIONALS after JBC and OR

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon overleggen met je coach.
Die man weet wel wat ie doet.
Shredz ga je echt niet verliezen man.

Nee heb je zeker gelijk in. Had gister er gewoon de P in dat ik wat in me benen heb ingeleverd. Motivatie is er nu weer en ga zo weer armen en schouders pompen met wat cardio. En dan lekker vanmiddag op de bank hangen beentjes omhoog en voetbal kijken vanavond weer lekker maaltijdjes preppen voor 3 dagen.

Foto van gister btw no ass was seen that day :(
FB_IMG_1460832835475.jpg

Laatst bewerkt:
Hard man:thumb:
Hoeveel % is dit?

WTF supershape Wes!!

Inderdaad super shape!

Hoe komt het dat je je zo futloos voelt op 2800 kcal met toch zoveel carbs nog?

Thnx man

Bedankt nou omdat ik blijkbaar toch meer verbrand dan er binnen komt aan kcals haha 5/6x per week 40 min helling lopen moet je niet vergeten hé haha meer dan 500 kcal aan cardio alleen

Waarom wordt er gekozen voor meer cardio ipv voeding verlagen?

meer cardio is compenseren met meer eten
je metabolisme is dan wel sky hi voordeel is n grotere vetverbranding
Wanneer je blijft verlagen loop je gezondheidsrisico's er is n grens en je lichaam gaat protesteren

(correct me if i'am wrong)

Wanneer je blijft verlagen loop je gezondheidsrisico's er is n grens en je lichaam gaat protesteren

Dit dacht ik ook, maar op 2800 kan er nog wel wat verlaagd worden tegenover een bijpassend activiteitsniveau.

Dit dacht ik ook, maar op 2800 kan er nog wel wat verlaagd worden tegenover een bijpassend activiteitsniveau.

Ja maar ik wil niet verlagen want minder eten is kutter heb nu al na 5 min me eten op en komt immo op hetzelfde neer of je minder gaat eten of meer cardio... want je blijft onder onderhoud en je blijft je in prep toch kut voelen hoe kutter je je voelt hoe beter je shape is haha

He?
Een tekort blijft toch gewoon een tekort?
Door extra cardio of voeding verlagen maakt dan toch niet/weinig uit?

Ja
He?
Een tekort blijft toch gewoon een tekort?
Door extra cardio of voeding verlagen maakt dan toch niet/weinig uit?

ja klopt maar er is wel n grens, n energiebehoefte om te functioneren zeg maar
je kan niet blijven minderen tot je n ons weegt. Er is n min.basisbehoefte.
"Zorg dat de kachel blijft branden"

Sommigen atleten eten zo weinig dat alles wordt opgenomen en er geen ontlasting meer is..dat hou je niet lang vol en loop je risico's

Ja maar ik wil niet verlagen want minder eten is kutter heb nu al na 5 min me eten op en komt immo op hetzelfde neer of je minder gaat eten of meer cardio... want je blijft onder onderhoud en je blijft je in prep toch kut voelen hoe kutter je je voelt hoe beter je shape is haha

Hoe gaat het op het werk? Of heb je vakantie nu?

Ja

ja klopt maar er is wel n grens, n energiebehoefte om te functioneren zeg maar
je kan niet blijven minderen tot je n ons weegt. Er is n min.basisbehoefte

Sommigen atleten eten zo weinig dat alles wordt opgenomen en er geen ontlasting meer is..dat hou je niet lang vol en loop je risico's

Duidelijk.

Maar stel dat je onderhoud 2500 kcal is en je verlaagt je kcal inname naar 1500 kcal , is er dan een verschil voor je gezondheid of je dat doet door extra cardio of door je inname te verlagen?
Feit blijft dat je op 1500 kcal p.d uitkomt toch?

Sorry voor evt topic vervuiling Wengstertje. ;)

Hoe gaat het op het werk? Of heb je vakantie nu?

Nee begon net met een nieuwe baan 2 weken voor de JBC na een halfjaar thuis zitten/werk zoeken dus timing is wat minder maar blij dat ik werk heb gelukkig op kantoor dus kan eten wanneer ik wil magnetron en koelkast aanwezig en collega's die het accepteren

Duidelijk.

Maar stel dat je onderhoud 2500 kcal is en je verlaagt je kcal inname naar 1500 kcal , is er dan een verschil voor je gezondheid of je dat doet door extra cardio of door je inname te verlagen?
Feit blijft dat je op 1500 kcal p.d uitkomt toch?

Sorry voor evt topic vervuiling Wengstertje. ;)

Dus je eet liever 1500 kcals dan 2500 kcal... okee dan hahha jij liever dan ik dan maar die extra cardio hoor.

Je gaat dan zeker vastlopen want je metabolisme is laag
Dat kun je doorbreken met cardio en meer eten

Je komt niet onder de 8% zonder cardio. Natty natuurlijk

Nee begon net met een nieuwe baan 2 weken voor de JBC na een halfjaar thuis zitten/werk zoeken dus timing is wat minder maar blij dat ik werk heb gelukkig op kantoor dus kan eten wanneer ik wil magnetron en koelkast aanwezig en collega's die het accepteren

Dus je eet liever 1500 kcals dan 2500 kcal... okee dan hahha jij liever dan ik dan maar die extra cardio hoor.

Wat ik wil zeggen is dat ik net zoveel trek heb op 1500 kcal.

Of dat ik nou mijn voeding verlaag naar 1500 kcal of extra cardio doe om op de 1500 kcal uit te komen, dat maakt geen bal uit.
1500 kcal is 1500 kcal.

op 1500 zonder cardio ga je vastlopen, kachel uit

met cardio houd je de kachel aan ;)

Wes doet misschien wel 2x /dg cardio? Heeey Champ waar ben je? :p

Terug
Naar boven