Fitness Seller

Wereldkampioenschap gewichtheffen 2011

dus het wordt uitgezonden op eurosport? nice!!!! en wat johan zegt ''fixeert'' hahahaha dat klopt idd.

en deze dooddoener van piet:

''hij kan niet in 1 keer de armen volledig strekken, dus het is geen geldige beurt''

Bangelijk ! Mijn favo sportevent :)

Ik zie trouwens dat Pat Mendes er ook tussen staat nu... ben eens benieuwd...

Koklyaev zou toch ook weer gewichtheffen?Wanneer gaat dat van start?!

sick in training en squatten, verder niks vergeleken met de rest

dus het wordt uitgezonden op eurosport? nice!!!! en wat johan zegt ''fixeert'' hahahaha dat klopt idd.

en deze dooddoener van piet:

''hij kan niet in 1 keer de armen volledig strekken, dus het is geen geldige beurt''

"En dit is... uhmm.... even kijken.... ik geloof dat dit Steiner... nee, toch niet... dit moet dan.... even denken.... dit zou dan Koklyaev moeten zijn... dat zal wel niet kloppen... toch wel?... voor zijn tweede beurt... nee... toch zijn derde... met 230 kilo aan het halter... denk ik..." (en dan staat er met koeieletters in t scherm 240 oid)

sick in training en squatten, verder niks vergeleken met de rest

Translation: iemand op youtube zei dat hij in competition 10000 kilo minder doet en ik ben het met hem eens en doe me voor alsof ik iets van deze dingen afweet.

---------- Post toegevoegd Mon 24 Oct 2011 om 20:38 ----------

Hoe kan iemand 'niks voorstellen vergeleken de rest' als hij een unofficial wr doet? Ik bedoel je kunt beargumenteren dat hij niet de sterkste is of dat hij meer anabolen in z'n moddervette reet ramt dan de rest - maar hij zal hoe dan ook niet afdoen tov de andere deelnemers als hij in training een WR snatcht.

Translation: iemand op youtube zei dat hij in competition 10000 kilo minder doet en ik ben het met hem eens en doe me voor alsof ik iets van deze dingen afweet.

Hoe kan iemand 'niks voorstellen vergeleken de rest' als hij een unofficial wr doet? Ik bedoel je kunt beargumenteren dat hij niet de sterkste is of dat hij meer anabolen in z'n moddervette reet ramt dan de rest - maar hij zal hoe dan ook niet afdoen tov de andere deelnemers als hij in training een WR snatcht.

LOL

kijk ff wat hij in wedstrijden heeft gedaan, hij kan 1000000000000kg snatchen in training, maar in wedstrijd valt ie echt altijd erg tegen, je hebt veel youtube legends die amazing lifts doen in training maar nooit presteren op wedstrijden, ik zeg niet dat ie niet sterk is, maar hij is zeker niet op niveau salimi etc, en zijn C&J is zwak, dus zn total zal ook niet echt goed zijn, of ben ik verkeerd? proof me otherwise, sterk is die ZEKER, moster van een vent, maar nog niet op top niveau, and die record is ook niet eens unnofficial, salimi pakte meer als junior, unofficially!

nice translation joke ook, heel creatief, maar is niet wat andere zeggen, is wat ik zelf zie en wat hij presteerd heeft in wedstrijden, lol dat jij denkt dat hij 205kg+ plus elke keer trekt, do your research son. heb ook gehoord van irakeze gasten zeggen dat salimi 270kg+ C&J doet in training, maar training en wedstrijd zijn compleet anders

En waarom meteen weer roid shizzle brengen in de discusse, why? niemand heeft daarvan iets gezegd......

Laatst bewerkt:
"En dit is... uhmm.... even kijken.... ik geloof dat dit Steiner... nee, toch niet... dit moet dan.... even denken.... dit zou dan Koklyaev moeten zijn... dat zal wel niet kloppen... toch wel?... voor zijn tweede beurt... nee... toch zijn derde... met 230 kilo aan het halter... denk ik..." (en dan staat er met koeieletters in t scherm 240 oid)

Haha inderdaad :roflol:

En Pat Mendes zijn beste tot hier toe op wedstrijd is iets van 175 kg snatch en 220 kg clean and jerk dacht ik.
Ben benieuwd wat hij op het WK gaat doen, maar ik verwacht niet veel meer dan 180 en 225. (Wat natuurlijk nog zeer sterk is voor zijn leeftijd, maar niet veel in vergelijking met zijn trainingsfilmpjes)

Haha inderdaad :roflol:

En Pat Mendes zijn beste tot hier toe op wedstrijd is iets van 175 kg snatch en 220 kg clean and jerk dacht ik.
Ben benieuwd wat hij op het WK gaat doen, maar ik verwacht niet veel meer dan 180 en 225. (Wat natuurlijk nog zeer sterk is voor zijn leeftijd, maar niet veel in vergelijking met zijn trainingsfilmpjes)

+1

Hoop echt dat hij goed scoort en mooie WEDSTRIJD pr's zet, want talent heeft ie!

Haal de zand is uit je k*t man. Wat PV zegt is toch zo? Hij had (waarvan ik weet) 1 zeer teleurstellende wedstrijd gedraaid aangezien hij zo goed ging in zijn training. Bovendien zijn het niet de meest bescheiden gasten die er zijn. Hij zou die wedstrijd wel even ownen, zo kwam het over.

Doet verder niks af van zijn sicke trainingsprestaties. En waar haal je roids nou weer vandaan?

Trouwens hoe kan Pat Mendes een unofficial world record zetten als Salimi even oud is? Of mis ik iets?

Dat "record" van Mendes was bij de junioren.

Terug
Naar boven