MuscleMeat

Wereldkampioenschap gewichtheffen 2011

Ik hoorde dat het verschil tussen z'n training en wedstrijden te verklaren is met de doping controles. Kan dat zo zijn?

Van de website van de IWF

Countries deleted from the 2011 - 03.11.2011

[Afbeelding niet meer beschikbaar]In accordance with the decision taken on the 14th September 2010, the IWF Executive Board on the 3rd November 2011 reconfirmed that NFs who have not submitted their whereabouts information according to the IWF Anti-Doping Policy, and despite following repeated warnings, cannot participate in the 2011 IWF World Weightlifting Championships in Paris, France.
The countries concerned are: BUL, CYP, KSA, OMA, QAT, SLE, SRI.

alweer bulgarije?

Nee man, het zijn de blessures die hij constant heeft door zijn geweldige trainingsmethode.

idd. hij heeft z'n rotator (of iig 1 vd 4) al een keer gescheurd, een zware knieblessure. elke training tot de max en dat 6 x per week. tsja soms kom je jezelf dan een keer tegen.

nog vorderingen omtrent eurosport uitzendschema's?

17 uur vrouwen - 48kg
23 uur mannen - 56kg

Zijn er streams voor straks?

edit: Hetis natuurlijk gewoon op eurosport. Never mind.

Ik heb even naar de vrouwen onder - 47 kilo gekeken. Winnares pakt gewoon 117 kilo!!! Echt ongelooflijk, heb mijn frustatie over mijn nu wel erg babygewichtjes, gelijk weggegeten met junk food....

Het lijkt net of ze een bar die 2x zo dik is in hun handjes hebben.

Walgelijk sterk, stuk voor stuk over de 2xbw snatches. Kinda deplessing.

Trainen zonder steroiden valt blijkbaar moeilijk.
Nu goed, we zullen wel zien wat ie er nog vanafbrengt.

Ik zag dat hij dat zei idd. Grappig dat hij er zo open over praat. Maar denk je echt dat het echt steroidfree is? Die dokteren van het team kunnen daar toch wel mee dealen? Lijkt me stug dat ze helemaal niks gebruiken..

Ik zag dat hij dat zei idd. Grappig dat hij er zo open over praat. Maar denk je echt dat het echt steroidfree is? Die dokteren van het team kunnen daar toch wel mee dealen? Lijkt me stug dat ze helemaal niks gebruiken..

Rusland en steroid free is als een paard met een micropenis.

De docters mogen geen middelen gebruiken die op de dopinglijst staan, het is uiteraard niet verboden om middelen te gebruiken die niet op de dopinglijst staan, maar die naar werking toe héél dicht aanleunen bij de "échte" middelen. Het zou inderdaad naïef zijn om te geloven dat er op wereldniveau géén medicinale ondersteuning gebeurt. (je kunt het niet meer doping noemen aangezien de middelen niet op de dopinglijst staan.)

De docters mogen geen middelen gebruiken die op de dopinglijst staan, het is uiteraard niet verboden om middelen te gebruiken die niet op de dopinglijst staan, maar die naar werking toe héél dicht aanleunen bij de "échte" middelen. Het zou inderdaad naïef zijn om te geloven dat er op wereldniveau géén medicinale ondersteuning gebeurt. (je kunt het niet meer doping noemen aangezien de middelen niet op de dopinglijst staan.)

lol

Ik heb even naar de vrouwen onder - 47 kilo gekeken. Winnares pakt gewoon 117 kilo!!! Echt ongelooflijk, heb mijn frustatie over mijn nu wel erg babygewichtjes, gelijk weggegeten met junk food....

Clean&Jerk gisteren -52kg, 130 kg!

Vind dat echt super om te zien van die kleine vrouwtjes. Had die turkse die tweede werd al eerder gezien, is ook gewoon super slank.

Het is niet eerlijk. :p

Die chinezen en turkse vrouwen zijn echt afschuwelijk lelijk :p

Lopen wel wat zweedse en wat oostblokkers rond die wel te doen zijn

Volgens mij is de grootste reden dat die landen doctoren hebben om ervoor te zorgen dat ze goed cyclen, juiste spullen hebben, prikken etc en ervoor zorgen dat ze niet positief plassen. Ik geloof echt dat geen enkel team dopingvrij is.

---------- Post toegevoegd Mon 7 Nov 2011 om 13:05 ----------

Die chinezen en turkse vrouwen zijn echt afschuwelijk lelijk :p

Lopen wel wat zweedse en wat oostblokkers rond die wel te doen zijn

Heb je niet opgelet? Julia Rohde bitte!

Ja de rest not so mutch idd.

Laatst bewerkt:
Was een mooie wedstrijd in de -77 kg met 3 pogingen tot wereldrecord.

Ik had wel verwacht dat Su hem nog zou pakken, puur voor de strijd omdat het zo aannemelijk was dat Lu ging winnen :D

tegen die chinezen is echt niet op te boksen in de lichtere gewichtsklassen! vandaag zal Lu Yong wel weer winnen of rybakou moet in vorm zijn en z'n c&j nog verder verbeterd hebben

Terug
Naar boven