- Waardering
- 12.367
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Countries deleted from the 2011 - 03.11.2011
[Afbeelding niet meer beschikbaar]In accordance with the decision taken on the 14th September 2010, the IWF Executive Board on the 3rd November 2011 reconfirmed that NFs who have not submitted their whereabouts information according to the IWF Anti-Doping Policy, and despite following repeated warnings, cannot participate in the 2011 IWF World Weightlifting Championships in Paris, France.
The countries concerned are: BUL, CYP, KSA, OMA, QAT, SLE, SRI.
Ik hoorde dat het verschil tussen z'n training en wedstrijden te verklaren is met de doping controles. Kan dat zo zijn?
Nee man, het zijn de blessures die hij constant heeft door zijn geweldige trainingsmethode.
Hij heeft in Rusland al deelgenomen aan het Russisch kampioenschap
Deed daar 201 snatch, maar had geen geldige poging in het stoten.
Hij zou 2de of 3de geweest zijn in zijn reeks denk ik en de op papier 2 beste deden niet mee.
http://www.youtube.com/watch?v=jhdcyYlFipk
Trainen zonder steroiden valt blijkbaar moeilijk.
Nu goed, we zullen wel zien wat ie er nog vanafbrengt.
Ik zag dat hij dat zei idd. Grappig dat hij er zo open over praat. Maar denk je echt dat het echt steroidfree is? Die dokteren van het team kunnen daar toch wel mee dealen? Lijkt me stug dat ze helemaal niks gebruiken..
De docters mogen geen middelen gebruiken die op de dopinglijst staan, het is uiteraard niet verboden om middelen te gebruiken die niet op de dopinglijst staan, maar die naar werking toe héél dicht aanleunen bij de "échte" middelen. Het zou inderdaad naïef zijn om te geloven dat er op wereldniveau géén medicinale ondersteuning gebeurt. (je kunt het niet meer doping noemen aangezien de middelen niet op de dopinglijst staan.)Ik zag dat hij dat zei idd. Grappig dat hij er zo open over praat. Maar denk je echt dat het echt steroidfree is? Die dokteren van het team kunnen daar toch wel mee dealen? Lijkt me stug dat ze helemaal niks gebruiken..
De docters mogen geen middelen gebruiken die op de dopinglijst staan, het is uiteraard niet verboden om middelen te gebruiken die niet op de dopinglijst staan, maar die naar werking toe héél dicht aanleunen bij de "échte" middelen. Het zou inderdaad naïef zijn om te geloven dat er op wereldniveau géén medicinale ondersteuning gebeurt. (je kunt het niet meer doping noemen aangezien de middelen niet op de dopinglijst staan.)
Ik heb even naar de vrouwen onder - 47 kilo gekeken. Winnares pakt gewoon 117 kilo!!! Echt ongelooflijk, heb mijn frustatie over mijn nu wel erg babygewichtjes, gelijk weggegeten met junk food....

De docters mogen geen middelen gebruiken die op de dopinglijst staan, het is uiteraard niet verboden om middelen te gebruiken die niet op de dopinglijst staan, maar die naar werking toe héél dicht aanleunen bij de "échte" middelen. Het zou inderdaad naïef zijn om te geloven dat er op wereldniveau géén medicinale ondersteuning gebeurt. (je kunt het niet meer doping noemen aangezien de middelen niet op de dopinglijst staan.)
Die chinezen en turkse vrouwen zijn echt afschuwelijk lelijk
Lopen wel wat zweedse en wat oostblokkers rond die wel te doen zijn