AndroidHealthClinic

Wereldkampioenschap gewichtheffen 2011

Salimi is volgens mij even oud en trekt meer?

Het record van Mendes was eind 2010. Als ze even oud zijn, waren ze toen nog junior. Filmpje van Salimi is geüpload in 2011, het jaar waarin ze beiden 21 worden en geen junior meer zijn.
Ik denk toch dat het zo werkt.

• Topic Starter Topic Starter
Het record van Mendes was eind 2010. Als ze even oud zijn, waren ze toen nog junior. Filmpje van Salimi is geüpload in 2011, het jaar waarin ze beiden 21 worden en geen junior meer zijn.
Ik denk toch dat het zo werkt.

Salimi is van 1989 en Mendes van 1990. Maar in de entry lijst zijn er die nog jonger zijn als Mendes en meer doen dus...

--

Laatst bewerkt:
--

Laatst bewerkt:
Tot wanneer ben je dan junior bij gewichtheffen? Gezien Salimi vorig jaar 208 trok.

tot en met het jaar dat je 20 wordt/bent geworden als ik me niet vergis

"En dit is... uhmm.... even kijken.... ik geloof dat dit Steiner... nee, toch niet... dit moet dan.... even denken.... dit zou dan Koklyaev moeten zijn... dat zal wel niet kloppen... toch wel?... voor zijn tweede beurt... nee... toch zijn derde... met 230 kilo aan het halter... denk ik..." (en dan staat er met koeieletters in t scherm 240 oid)

Toch moet Piet van der Kruk blijven! Ik wil altijd zijn commentaar horen!!!

images?q=tbn:ANd9GcS0J9QQT-Lzw10sYAF9s4wKrwVpUYfXd0N8tszyy33EjEuMOOGN-w.jpg

Leave Piet van der Kruk alone!!! You haters!!@!!

Is het normaal beetje leuke sfeer daar om te kijken? En kan je stiekem plates en barbells meejatten?

Is het normaal beetje leuke sfeer daar om te kijken? En kan je stiekem plates en barbells meejatten?

Het zal vooral leuke sfeer zijn als de franse moeten heffen en dan vooral bij Dabaya en Hennequin. Bij Hennequin is het ook al uitverkocht.
Barbells meejatten is niet mogelijk, er zitten altijd mensen in opwarmingzaal.

Haha was maar grapje he van die barbells :D
Hmm uitverkocht, leip, dan moeten we maar snel zijn.

Haha was maar grapje he van die barbells :D
Hmm uitverkocht, leip, dan moeten we maar snel zijn.

hey brotha als jij nou die people ff afleidt, dan zal ik r voor zorguh dat die plates in de hardste modus verdwijnen! what do ya think bra??

Laatst bewerkt:
is echt wel heel veonder zn kunnen, mss rustig aan gedaan voor WK?

3 van de 6 beurten missen is inderdaad niet rustig aan doen

Terug
Naar boven