XXL Nutrition

Wesking vs. SniperX fysieken log.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk eerst het topic eens door alvorens je mening te uiten.

Helaas heb ik dit topic geheel doorgelezen. Zonde van mijn tijd/energie.

Jullie kleuters zouden je energie eens moeten steken in de dingen die erom doen in het leven...

Post nou eens full body pics....

haha sniper je kwam meestal wel serieus over, maar dit topic is echt te kansloos voor woorden.
een huge failure als je het mij vraagt, en ik hoop dat je dat zelf ook inziet.

@ beide topicstarters.

Zolang de intensie waarmee jullie deze sport bedrijven vanuit jullie hart komt wil ik jullie alles succes van de wereld wensen. Creër een doel. En hou eraan vast tot je het hebt behaald.

Laat niets of niemand je beinvloeden. Jullie ontwikkeling van jonge jongens naar toekomstige adolescenten kan op een positieve wijze gestalte krijgen wanneer jullie leren dat Bodybuilding echt is. Een manier van leven waar regelmatig uitgaan & chickhoppen niet bijhoren.

Je stelt je doel aan de hand van een aantal criteria en ongeacht wat je op je pad tegenkomt je gaat het door jou voorafopgestelde doel behalen. Leer om te handelen op basis van research. Jullie kunnen fouten die andere maken in hun begin periode in een eerder stadium aanpakken en verdelgen.

Zodra jullie obstakels tegenkomen schroom niet om ,al jullie vragen, neer te leggen bij de personen waarvan jullie denken dat ze van meerwaarde kunnen zijn voor het verloop van jullie ontwikkeling.

Trek je niets aan van de figuren die jullie afkraken. Maar vergeet nooit dat jullie nu nog jong zijn. Dus begin met vreten en trainen tot ,bij wijze van, je hartspieren kramp krijgen.

Jullie zijn jong en kunnen je eigen carriere maken of breken. Wacht niet af. Hoe eerder je begint met bodybuilding te ademen, hoe beter!

Ciao!

• Topic Starter Topic Starter
@ beide topicstarters.

Zolang de intensie waarmee jullie deze sport bedrijven vanuit jullie hart komt wil ik jullie alles succes van de wereld wensen. Creër een doel. En hou eraan vast tot je het hebt behaald.

Laat niets of niemand je beinvloeden. Jullie ontwikkeling van jonge jongens naar toekomstige adolescenten kan op een positieve wijze gestalte krijgen wanneer jullie leren dat Bodybuilding echt is. Een manier van leven waar regelmatig uitgaan & chickhoppen niet bijhoren.

Je stelt je doel aan de hand van een aantal criteria en ongeacht wat je op je pad tegenkomt je gaat het door jou voorafopgestelde doel behalen. Leer om te handelen op basis van research. Jullie kunnen fouten die andere maken in hun begin periode in een eerder stadium aanpakken en verdelgen.

Zodra jullie obstakels tegenkomen schroom niet om ,al jullie vragen, neer te leggen bij de personen waarvan jullie denken dat ze van meerwaarde kunnen zijn voor het verloop van jullie ontwikkeling.

Trek je niets aan van de figuren die jullie afkraken. Maar vergeet nooit dat jullie nu nog jong zijn. Dus begin met vreten en trainen tot ,bij wijze van, je hartspieren kramp krijgen.

Jullie zijn jong en kunnen je eigen carriere maken of breken. Wacht niet af. Hoe eerder je begint met bodybuilding te ademen, hoe beter!

Ciao!

Thanks, mooie post. Ik ben al heeeeel wat fouten kwijtgeraakt de afgelopen 1.5 jaar.

Thanks, mooie post. Ik ben al heeeeel wat fouten kwijtgeraakt de afgelopen 1.5 jaar.

Jammer genoeg lees ik in je log (correctie: in al jouw logs) dat je er nog steeds heeeeel wat hebt, met als grootste fout: niet luisteren naar de mensen die nuttige tips geven. Je weet het niet beter, dus doe wat ze je aanraden.

Surpriced this thread still isn't locked,
O oeps van engels naar nederlands is lastig :p

Maar goed jullie snappen wat ik bedoel....
als jullie beiden gewoon de fotos hadden geplaats was er niks aan de hand geweest :)

meer richting wesking , sniperx moet alleen nog full body pics showen..
Kbeythnx....

Laatst bewerkt:
ik daag elke dag mijn gewichten uit dat werkt heel goed ;) maar dit niet

Jammer genoeg lees ik in je log (correctie: in al jouw logs) dat je er nog steeds heeeeel wat hebt, met als grootste fout: niet luisteren naar de mensen die nuttige tips geven. Je weet het niet beter, dus doe wat ze je aanraden.

+ontelbaar

met alle respct. maar sluit dit topic maar!!!
ik heb zojuist 10 mijn van mij leven gespilt door waardeloze posts te bekijken.

maak hem opnieuw
eerste post bestaat uit:
weight
BF
stats (sq, dl, bp)
FULL BODY PICTURES!!!!!

goodluck

aan de andere kant, laat ze lekker
klik dan niet op dit topic als je het niks vind

aan de andere kant, laat ze lekker
klik dan niet op dit topic als je het niks vind

er staan maar iets van een halfe pagina aan nuttige comments....
oh ik vind het prima dat ze er een "battle" van maken.

maar ik mis de punten die in een functionerend topic belangrijk zijn!

ik kan helaas niet oordelen wat erin het topic staat als ik er nog niet heb op geklikt;)

ja kvind het ook een waardeloos topic maargoed, om nu telkens tegaan bashen kost me teveel moeite

sniper 4 the win!!! :wl:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven