Basiclove
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 75
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Over en sluiten met dit topic. Vind jullie vervelend worden de laatste tijd zeg, overal onnodige posts plaatsen etc. Ga eten en kom terug (over 3 jaar).
Omdat je een eigenwijze snotneus bent. Die kletst alsof hij al jaren bezig is maar eigenlijk nog helemaal geen ervaring heeft?![]()
Voel je je aangesproken of zo? Ik had het niet eens over jou. De talloze k*topmerkingen die ik altijd te verduren krijg. Het is ook nooit goed verdomme, komen er eens tieners die fatsoenlijke taal typen en geen chattaal, die hun best doen om mensen te helpen, en dan is het weer niet goed. En voor de duidelijkheid: "Tieners", ofwel ik heb het niet enkel over mezelf. Maar goed, ik zal chattaal gaan typen. Kijken hoe lang dat leuk blijft.
He is backOmdat je een eigenwijze snotneus bent. Die kletst alsof hij al jaren bezig is maar eigenlijk nog helemaal geen ervaring heeft?![]()

sluit dit topic! dit gaat niet meer over waarover het zou moeten gaan!!!
en het gaat van kwaad naar erger.
er word alleen maar gebashed.
btw, SniperX doet erg zijn best om iedereen te helpen, is dat verkeerd dan? en volgens mij heeft hij best wel kennis van zaken.
verteld hij iets verkeerds verbeter hem dan ipv hem de grond in te boren.
stelletje lompe boeren. jullie zijn ouder toch, zou je beter moeten weten. jullie gedragen je zelf als 12 jarige!
SLUIT TOPIC

Voel je je aangesproken of zo? Ik had het niet eens over jou. De talloze k*topmerkingen die ik altijd te verduren krijg. Het is ook nooit goed verdomme, komen er eens tieners die fatsoenlijke taal typen en geen chattaal, die hun best doen om mensen te helpen, en dan is het weer niet goed. En voor de duidelijkheid: "Tieners", ofwel ik heb het niet enkel over mezelf. Maar goed, ik zal chattaal gaan typen. Kijken hoe lang dat leuk blijft.
Ik word ook heel erg moe van jou, het liefste zou ik willen dat mensen onder de 17 maar toegang hebben tot 1 sectie en die volspammen in plaats van het hele forum onder te kwakken met troep en foto's plaatsen die simpelweg in het funny pics topic kunnen.
Bereik eerst eens iets zelf en kom dan terug om te vertellen hoe je het bereikt hebt, mister know it all.
!!!!En nu heeft hij ook nog een punt. met deze reply

plaats gewoon foto's!!!!!!!
dit is toch een fototopic![]()

+1Bereik eerst eens iets zelf en kom dan terug om te vertellen hoe je het bereikt hebt, mister know it all.
Ik train toch normaal? Ik train 3x per week FB, eet goed, rust goed. Wat is er dan nog niet normaal aan? Ja de gewichten, maar verder train ik gewoon zoals het moet.