MuscleMeat

Wesking vs. SniperX fysieken log.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga em volgen:)

zonder deftige foto's vind ik dit topic echt het bekijken niet waard.
:rolleyes::rolleyes:

Over en sluiten met dit topic. Vind jullie vervelend worden de laatste tijd zeg, overal onnodige posts plaatsen etc. Ga eten en kom terug (over 3 jaar).

• Topic Starter Topic Starter
Over en sluiten met dit topic. Vind jullie vervelend worden de laatste tijd zeg, overal onnodige posts plaatsen etc. Ga eten en kom terug (over 3 jaar).

Ja, ik wordt ook vervelend. Bedank daar een aantal DBB-ers maar voor. Diegenen weten zelf heel goed dat ik het over hun heb, dus ik noem geen namen. Ik moest me maar als 14 jarige gaan gedragen. Goed, dan doe ik dat, dan wordt ik vervelend.
Eerst postte ik ook vaak genoeg in de trainingsschema sectie. Nu ook niet meer. In de tienersectie post ik ook amper nog. Hoe komt dat toch....

Omdat je een eigenwijze snotneus bent. Die kletst alsof hij al jaren bezig is maar eigenlijk nog helemaal geen ervaring heeft? :D

Omdat je een eigenwijze snotneus bent. Die kletst alsof hij al jaren bezig is maar eigenlijk nog helemaal geen ervaring heeft? :D

Voel je je aangesproken of zo? Ik had het niet eens over jou. De talloze k*topmerkingen die ik altijd te verduren krijg. Het is ook nooit goed verdomme, komen er eens tieners die fatsoenlijke taal typen en geen chattaal, die hun best doen om mensen te helpen, en dan is het weer niet goed. En voor de duidelijkheid: "Tieners", ofwel ik heb het niet enkel over mezelf. Maar goed, ik zal chattaal gaan typen. Kijken hoe lang dat leuk blijft.

Voel je je aangesproken of zo? Ik had het niet eens over jou. De talloze k*topmerkingen die ik altijd te verduren krijg. Het is ook nooit goed verdomme, komen er eens tieners die fatsoenlijke taal typen en geen chattaal, die hun best doen om mensen te helpen, en dan is het weer niet goed. En voor de duidelijkheid: "Tieners", ofwel ik heb het niet enkel over mezelf. Maar goed, ik zal chattaal gaan typen. Kijken hoe lang dat leuk blijft.

Nee hoor.

sluit dit topic! dit gaat niet meer over waarover het zou moeten gaan!!!
en het gaat van kwaad naar erger.

er word alleen maar gebashed.

btw, SniperX doet erg zijn best om iedereen te helpen, is dat verkeerd dan? en volgens mij heeft hij best wel kennis van zaken.
verteld hij iets verkeerds verbeter hem dan ipv hem de grond in te boren.
stelletje lompe boeren. jullie zijn ouder toch, zou je beter moeten weten. jullie gedragen je zelf als 12 jarige!

SLUIT TOPIC

sluit dit topic! dit gaat niet meer over waarover het zou moeten gaan!!!
en het gaat van kwaad naar erger.

er word alleen maar gebashed.

btw, SniperX doet erg zijn best om iedereen te helpen, is dat verkeerd dan? en volgens mij heeft hij best wel kennis van zaken.
verteld hij iets verkeerds verbeter hem dan ipv hem de grond in te boren.
stelletje lompe boeren. jullie zijn ouder toch, zou je beter moeten weten. jullie gedragen je zelf als 12 jarige!

SLUIT TOPIC

Tymen heeft gesproken mensen, laten we maar snel doen wat hij zegt! :rolleyes:

@SniperX: "ik wordt" fatsoenlijke taal. :roflol:

Ik word ook heel erg moe van jou, het liefste zou ik willen dat mensen onder de 17 maar toegang hebben tot 1 sectie en die volspammen in plaats van het hele forum onder te kwakken met troep en foto's plaatsen die simpelweg in het funny pics topic kunnen.
Bereik eerst eens iets zelf en kom dan terug om te vertellen hoe je het bereikt hebt, mister know it all.

Ik word ook heel erg moe van jou, het liefste zou ik willen dat mensen onder de 17 maar toegang hebben tot 1 sectie en die volspammen in plaats van het hele forum onder te kwakken met troep en foto's plaatsen die simpelweg in het funny pics topic kunnen.
Bereik eerst eens iets zelf en kom dan terug om te vertellen hoe je het bereikt hebt, mister know it all.

Oke dan mrs.sjekoog :roflol:!!!!

Als je een keer achter de computer uitkomt in je leven kom me dan opzoeken dan al ik jou een misses laten voelen :D

Laatst bewerkt:
plaats gewoon foto's!!!!!!!
dit is toch een fototopic:mad:

+1

Je probeert misschien mensen te helpen, maar de enige kennis die je gebruikt is die je hier of op andere plekken leest. Zelf heb je totaal geen ervaring met serieus trainen/eten, aangezien je dat constant maar voor jezelf bijft uitstellen.

En ik denk dat mensen het gewoon niet van een 14 jarig jochie aannemen die zelf niet eens normaal traint.(zou ik ook niet doen)...

Ik train toch normaal? Ik train 3x per week FB, eet goed, rust goed. Wat is er dan nog niet normaal aan? Ja de gewichten, maar verder train ik gewoon zoals het moet.

Ik train toch normaal? Ik train 3x per week FB, eet goed, rust goed. Wat is er dan nog niet normaal aan? Ja de gewichten, maar verder train ik gewoon zoals het moet.

Zoals je denkt dat het moet, je weet toch niet van jezelf hoe je erop reageerd of gaat reageren. Mischien werkt dit wel helemaal niet voor jou en tegelijkertijd geef je een ander advies terwijl je weinig tot niks praktijkervaring hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven