MuscleMeat

Wesking vs. SniperX fysieken log.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoals je denkt dat het moet, je weet toch niet van jezelf hoe je erop reageerd of gaat reageren. Mischien werkt dit wel helemaal niet voor jou en tegelijkertijd geef je een ander advies terwijl je weinig tot niks praktijkervaring hebt.

Je hebt een punt...

is zijn advies dan niet gebaseerd op kennis en niet op ervaring?! zijn volgens mij 2 verschillende dingen kennis / ervaring.
is het verkeerd om je kennis te delen, ongeacht goede of foute info. we zijn hier met velen, iedereen een andere ervaring of andere kennis, gebruik die eens samen. verbeter elkaar, voer discussies.

maar ik vind niet dat je iemand die zich zo hard inzet voor een community zo de grond in moet boren. jammer....

Ik vind dit een hele leerzame, confronterende discussie welke op betrekkingsniveau nog veel kanten op kan, maar wat ik jammer vind is dat alle dramatoeristen op deze manier dit topic gaan lezen, ipv van het mijne, welke door dit topic steeds een plaats naar beneden wordt geschoven.

Verder wens ik jullie natuurlijk ongelooflijk veel succes toe in de toekomst jongens. Wanneer Jullie in de twintig zijn heersen jullie waarschijnlijk over DBB!

Laatst bewerkt:
Ben jij geestelijk niet helemaal in orde of zo? Zomaar insinueren dat ik spastisch ben? Kip.
Ooit gehoord van uit alle macht alles aanspannen? Oh nee wacht, te hoog niveau.

Tweede maal dat ik je "insinueren" zie gebruiken en dat het helemaal geen insinuatie is sniperx. :roflol:

Doe niet zo wijs en trek gewoon normale foto's. Je zegt steeds dat het gaat om mislukte MM-poses maar op élke foto sta je voorovergebogen en veel te dicht bij de camera. Dus praat een ander maar even nog niet over "hoog niveau", je staat er nu eenmaal een beetje raar op...

9 pagina's :roflol:

:slotje:

indd tis echt een lachertje:D

Insinueren :roflol:

Doe eens normaal SniperX!

SNIPER EN WESKING post gewoon die ****ing pics iedereen happy
daarvoor is dit topic toch opgestart? jezus ..

SNIPER EN WESKING post gewoon die ****ing pics iedereen happy
daarvoor is dit topic toch opgestart? jezus ..

Ik denk dat niemand nu hier nog wat op die foto's geeft. Als een mod nou gewoon dit topic sluit, hun een nieuw topic openen met Stats, en goede fullbody pics is iedereen blij toch?

Ik nomineer hierbij dit topic tot het grootste k*ttopic vant jaar.

Ik wil fotos!!!!!!!

Je hebt een punt...

is zijn advies dan niet gebaseerd op kennis en niet op ervaring?! zijn volgens mij 2 verschillende dingen kennis / ervaring.
is het verkeerd om je kennis te delen, ongeacht goede of foute info. we zijn hier met velen, iedereen een andere ervaring of andere kennis, gebruik die eens samen. verbeter elkaar, voer discussies.

maar ik vind niet dat je iemand die zich zo hard inzet voor een community zo de grond in moet boren. jammer....

Een beetje credibiliteit is wel nodig om iets van iemand aan te nemen.

dit is te gek voor woorden hahaha

:roflol: Denk je serieus dat ik nog foto's ga posten in dit topic? :roflol: IQ van een koe.

Even om het samen te vatten.

1. Je opent een topic
2. Je plaatst geen foto's
3. Mensen merken dit op, en melden dit.
4. Na een tijdje nog geen foto's, mensen vragen zich af waarvoor dit topic geopent is, vermelden dat ze het niet snappen, het is immers een fototopic.
5. Je post geen foto's meer omdat iedereen reageert op je fototopic zonder foto's, en daarbij is degene die je hierop wijst een domme koe.

Ik vind het prachtig, maar als ik ergens een stap vergeet en jij eigenlijk niet de domme koe ben spreek me er gerust op aan. Je bent van harte welkom, ook met 10, 12 14 of wat voor leeftijd dan ook. Maar als je op een forum wilt meedoen met volwassenen op een volwassen niveau zul je je zelf ook zo moeten gedragen, anders val je buiten de boot.

Ik vind het wel bewonderenswaardig dat jullie allebei op je leeftijd al zo veel met de sport bezig zijn, dat kan alleen maar goed zijn voor de toekomst, knallen boys, niet zo zeuren.

jonge wat is dit man,wesking vs sniperx?
dit kan je toch niet serieus nemen,jullie posten zelf geen foto`s maar wel
lekker comentaar geven?sluit dit topic of die niet zo kinderachtig man,wat wil je nou?

• Topic Starter Topic Starter
Even om het samen te vatten.

1. Je opent een topic
2. Je plaatst geen foto's
3. Mensen merken dit op, en melden dit.
4. Na een tijdje nog geen foto's, mensen vragen zich af waarvoor dit topic geopent is, vermelden dat ze het niet snappen, het is immers een fototopic.
5. Je post geen foto's meer omdat iedereen reageert op je fototopic zonder foto's, en daarbij is degene die je hierop wijst een domme koe.

Ik vind het prachtig, maar als ik ergens een stap vergeet en jij eigenlijk niet de domme koe ben spreek me er gerust op aan. Je bent van harte welkom, ook met 10, 12 14 of wat voor leeftijd dan ook. Maar als je op een forum wilt meedoen met volwassenen op een volwassen niveau zul je je zelf ook zo moeten gedragen, anders val je buiten de boot.

Ik vind het wel bewonderenswaardig dat jullie allebei op je leeftijd al zo veel met de sport bezig zijn, dat kan alleen maar goed zijn voor de toekomst, knallen boys, niet zo zeuren.

Kijk eens naar posts van mij uit Maart, Februari, Januari, etc. Daar werd om de zoveel posts gevraagd of ik werkelijk 13 was, op een manier van je lijkt VEEL volwassener. Na veel rotopmerkingen dat ik moest gaan rellen etc, ben ik me gaan gedragen zoals nu: Een irritante rotpuber op dbb. Zoek maar eens posts van mij uit februari bijvoorbeeld, zeker weten dat je mening wordt bijgesteld.
Ik heb wél degelijk foto's geplaatst; op pagina 1.

• Topic Starter Topic Starter
jonge wat is dit man,wesking vs sniperx?
dit kan je toch niet serieus nemen,jullie posten zelf geen foto`s maar wel
lekker comentaar geven?sluit dit topic of die niet zo kinderachtig man,wat wil je nou?

Kijk op pagina 1 of zowww, 3 fotos te vinden mang

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven