XXL Nutrition

Sticky Wesley Vissers (3 bezoekers)

Bezoekers Topic (Leden: 1, Gasten: 2)

BB_

/_o_\
Elite Member
2x Challenge Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Waardering
26.931
Lengte
1m89
Massa
111kg
Ik ken iemand die zijn gear binnen europa gewoon overal mee naartoe neemt in zijn ruimbagage. Die kerel is voor zijn werk veel weg en vroeg hem eens hoe hij dat dan doet met gear in die tijd en hij zei dat hij het binnen Europa gewoon meeneemt.
Nice. Uit Turkije schijnt ook te kunnen.

Apw

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
12 jan 2019
Waardering
1.571
Lengte
1m87
Massa
93kg
Vetpercentage
13%
Ik zou zelf het risico nooit nemen.
Ik zag zojuist een vrouw op tv die 10 flesjes steroids meesmokkelde in australie en ze kwam er met een waarschuwing vanaf :D beetje vaag vond ik het

TallAndSmal

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
12 aug 2016
Waardering
891
Lengte
1m90
Massa
115kg
Vetpercentage
12%
Zit natuurlijk wel een groot verschil tussen intercontinentaal of Europees reizen qua bagage checks.

BB_

/_o_\
Elite Member
2x Challenge Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Waardering
26.931
Lengte
1m89
Massa
111kg

DeeJay1

•○¡°♤♡♧
Elite Member
Lid geworden
28 mei 2014
Waardering
25.258
Ik zou zelf het risico nooit nemen.
Als je pro bent heb je toch gewoon een briefje van de dokter? Net zoals rappende wietrokers een kaartje van de dokter hebben in USA.

mucci

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
8 apr 2016
Waardering
3.391
Lengte
1m79
Massa
96kg
Hebben gewoon connecties of worden zelf gesponsord.

ik vind hem echt een geweldig fysiek hebben. Velen zeggen dat z’n proporties niet kloppen maar ik vind dat het allemaal wel mooi in elkaar zit.

mocht ie op het podium staan het eerste jaar classic physique doorging, had ie em denk ik.

imo is de huidige classic gewoon een hybride vorm. In de ‘80 kwam niemand zo ripped op het podium zoals ze nu doen. Ik denk legit dat het initieel de bedoeling was om fysieken zoals uit de jaren 80 terug ‘in’ te laten worden. Ik herinner me dat het er kwam nadat Artemus Dolgin er mee begon op insta en het best populair was.

tommieee

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
16 jun 2010
Waardering
410
Vetpercentage
> 50%
We hebben een podcast opgenomen met Wesley Vissers over bodybuilding en hypertrofie. Zeker het luisteren waard!

RonReves

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
20 nov 2019
Waardering
887
Lengte
1m87
Massa
91kg
Vetpercentage
18%
We hebben een podcast opgenomen met Wesley Vissers over bodybuilding en hypertrofie. Zeker het luisteren waard!

Ja, prettige pod cast om te luisteren, met tegen het eind goede informatie rondom squatten en onderrug problemen. Misschien vooral voor de langere atleten.

Grappig dat de fysio zich tegen het eind van de podcast zich richt op het eventuele gewicht waar ouderen mee revalideren en hoeveel reps in de tank, het gaat om de juiste prikkel, want de uitvoering , en tijd onder spanning is veel belangrijker dan ' het gewicht '.

We want more!

Bovenaan