XXL Nutrition

Sticky Wesley Vissers

Zo lang Wesley eruitziet zoals hij doet, mag hij alles zeggen en heeft hij over gelijk in.

Degene met het beste fysiek heeft altijd gelijk.

Ja, zolang mensen maar beseffen dat ze die onzin beter niet op kunnen volgen.

• Like
Waarderingen: BB_
Hij is wel helemaal overgegaan op progressive overload, daar hoorde je hem eerst nooit over.

Hij is wel helemaal overgegaan op progressive overload, daar hoorde je hem eerst nooit over.

Tsja, dat is nu eenmaal wat nu ”in” is en waar iedereen een beetje mee loopt te koketteren. Pakweg 5 jaar geleden waren de grondleggers van HIT zoals Dorian en Mentzer een stelletje mong*len en klopte er geen kut van... nu is het opeens dé manier waarop iedereen moet trainen en anders doe je iets niet goed. Zal wel overwaaien over een tijdje en dan is het opeens weer pompen met high reps dat in is.

• Like
Waarderingen: vntl
Heb wel het idee dat hij beste gainz aan het maken is tho.

Beetje moeilijk te beoordelen aan de hand van 1 zo’n foto. De meeste pics die hij post op Insta zijn niet recent, dat is wel jammer.

Beetje moeilijk te beoordelen aan de hand van 1 zo’n foto. De meeste pics die hij post op Insta zijn niet recent, dat is wel jammer.

Hij heeft serieuze gains gemaakt, vooral in zijn rug en benen. Was 129kg na z’n bulk volgens mij en nu iets lager omdat hij een kleine cut heeft gedaan.

Zijn maximale stageweight is 112kg dus heel veel groter kan hij ook niet worden (wel droger en meer defined natuurlijk).

• Like
Waarderingen: BB_
Hij heeft serieuze gains gemaakt, vooral in zijn rug en benen. Was 129kg na z’n bulk volgens mij en nu iets lager omdat hij een kleine cut heeft gedaan.

Zijn maximale stageweight is 112kg dus heel veel groter kan hij ook niet worden (wel droger en meer defined natuurlijk).
Hij zat vorige keer inderdaad al bijna aan z'n max. Op nationaal niveau is de max. weight nog 10 kg lager, best lastig om daar onder te blijven.

Wesley is best lang voor een BBer, is die 112 kg de bovengrens voor iedereen of wordt de max berekend op basis van iemands lichaamslengte?

Wesley is best lang voor een BBer, is die 112 kg de bovengrens voor iedereen of wordt de max berekend op basis van iemands lichaamslengte?
Lengte. Volgens mij is ie 1.88 en is het lengte in cm - 100 + 24. Dat is voor Pro's.

Nationaal is het het lengte - 100 + 12 , maar dat ligt aan je lengte . Als je kleiner ben is de 12 10 volgens mij. Ik mag voor Classic BB 100 wegen en Classic Physique 102.

Beetje vaag dieet wat hij doet maargoed het zal wel helpen bij m

Terug
Naar boven