Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2.50
Ja, zolang mensen maar beseffen dat ze die onzin beter niet op kunnen volgen.
ik zou Wesley ook niet als koots nemenEens, vind hem best entertaining en zegt gerust zinnige dingen.
Greg maakt mijn cardio dragelijk.Eens, vind hem best entertaining en zegt gerust zinnige dingen.
Hij is wel helemaal overgegaan op progressive overload, daar hoorde je hem eerst nooit over.
Die hierboven is aardig recent meen ikBeetje moeilijk te beoordelen aan de hand van 1 zo’n foto. De meeste pics die hij post op Insta zijn niet recent, dat is wel jammer.
Beetje moeilijk te beoordelen aan de hand van 1 zo’n foto. De meeste pics die hij post op Insta zijn niet recent, dat is wel jammer.
Hij zat vorige keer inderdaad al bijna aan z'n max. Op nationaal niveau is de max. weight nog 10 kg lager, best lastig om daar onder te blijven.Hij heeft serieuze gains gemaakt, vooral in zijn rug en benen. Was 129kg na z’n bulk volgens mij en nu iets lager omdat hij een kleine cut heeft gedaan.
Zijn maximale stageweight is 112kg dus heel veel groter kan hij ook niet worden (wel droger en meer defined natuurlijk).
Wesley is best lang voor een BBer, is die 112 kg de bovengrens voor iedereen of wordt de max berekend op basis van iemands lichaamslengte?Hij heeft serieuze gains gemaakt, vooral in zijn rug en benen. Was 129kg na z’n bulk volgens mij en nu iets lager omdat hij een kleine cut heeft gedaan.
Zijn maximale stageweight is 112kg dus heel veel groter kan hij ook niet worden (wel droger en meer defined natuurlijk).
Wesley is best lang voor een BBer, is die 112 kg de bovengrens voor iedereen of wordt de max berekend op basis van iemands lichaamslengte?
Lengte. Volgens mij is ie 1.88 en is het lengte in cm - 100 + 24. Dat is voor Pro's.Wesley is best lang voor een BBer, is die 112 kg de bovengrens voor iedereen of wordt de max berekend op basis van iemands lichaamslengte?