- Waardering
- 7.124
Zou iemand die natural iets meer heeft bereikt na pak'm beet 5 jaar trainen met aas ook zo goed als zeker beter presteren?
Zijn de verhalen dat de een er beter op gaat dan de ander broodje aap?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb een redelijk groot frame, brede schouders en lange arms, dat krijg je bijna niet vol. Op 1.87 is 105kg nog steeds niets. Het is groot, maar nooit buff. Het normale gewicht van mij is rond de 85kg.
Ik verbaas mij altijd dat Rico Verhoeven 120kg weegt, ziet er totaal niet "vol en rond" uit. Natuurlijk een reus als hij naast je staat.
Iemand als Yuri van Gelder oogt juist goed rond en vol, een midget van 60kg.
Hoe kan dit, aanhechtingen van de spieren, frame, pomp?
Dan heeft hij geen idee hoe dit werkt.
Met AAS presteer je altijd beter, maar volgens mij begrijp ik je vraag niet goed.Zou iemand die natural iets meer heeft bereikt na pak'm beet 5 jaar trainen met aas ook zo goed als zeker beter presteren?
ohja dah broabantse accent van weslie da hellupt ook nie ech meuh
Natuurlijk zal die beter presteren maar hoe veel is genetisch. Als je de genen hebt voor bodybuilden merk je dat wel na je eerste kuur(en).Zou iemand die natural iets meer heeft bereikt na pak'm beet 5 jaar trainen met aas ook zo goed als zeker beter presteren?
Dat is Jelle Starreveld. Paar keer zien trainen in mijn vorige gym in Gouda en Waddinxveen, serieus goed fysiek.

instagram.com
105kg op die lengte is wel heel buff hoor als het vp laag genoeg isIk heb een redelijk groot frame, brede schouders en lange arms, dat krijg je bijna niet vol. Op 1.87 is 105kg nog steeds niets. Het is groot, maar nooit buff. Het normale gewicht van mij is rond de 85kg.

Dat is Jelle Starreveld. Paar keer zien trainen in mijn vorige gym in Gouda en Waddinxveen, serieus goed fysiek.
Het is dat Wesley wat meer kilos spiermassa heeft, maar aesthetisch gezien blaast Jelle hem omver.
Op hun insta paginas staat er een trainingsvideo van hun samen en wat side by side pics.
Edit: zag dat @hoxyz me al voor was, my bad
![]()
Jelle Starreveld (@jelle_starreveld) • Instagram photos and videos
85K Followers, 648 Following, 506 Posts - See Instagram photos and videos from Jelle Starreveld (@jelle_starreveld)instagram.com
Dit verwoord alles perfectEn anders wordt je een mooiere drol dan dat je al bent. Je kan van een pink geen duim maken.

Je kan een bos bloemen in je kont stoppen, maar dan je nog geen vaas.En anders wordt je een mooiere drol dan dat je al bent. Je kan van een pink geen duim maken.
Top 16, maak je een grapje? Hij heeft nu een veel beter fysiek met vooral betere benen en betere conditioning (zie ook de Romania pro qualifier). Als je hem buiten de top 8 plaatst maak je denk ik een verkeerde inschatting. Check bijvoorbeeld de nummer 7 en 8 van vorig jaar, Arash Rahbar en Dani Younan. Ik plaats Wesley boven deze gasten als hij in shape komt.First callout gaat hem denk ik nooit van zijn leven worden, maar top 16 moet dit jaar wel lukken.
Top 16, maak je een grapje? Hij heeft nu een veel beter fysiek met vooral betere benen en betere conditioning (zie ook de Romania pro qualifier). Als je hem buiten de top 8 plaatst maak je denk ik een verkeerde inschatting. Check bijvoorbeeld de nummer 7 en 8 van vorig jaar, Arash Rahbar en Dani Younan. Ik plaats Wesley boven deze gasten als hij in shape komt.
Heel simpel, Wesley is niet meer dan een matige Arnold kloon. Afgelopen edities hebben ze duidelijk laten zien dat dat helemaal niet het fysiek is waar ze naar op zoek zijn. Het is dus niet gek dat die jongens boven hem worden gekozen.Top 16, maak je een grapje? Hij heeft nu een veel beter fysiek met vooral betere benen en betere conditioning (zie ook de Romania pro qualifier). Als je hem buiten de top 8 plaatst maak je denk ik een verkeerde inschatting. Check bijvoorbeeld de nummer 7 en 8 van vorig jaar, Arash Rahbar en Dani Younan. Ik plaats Wesley boven deze gasten als hij in shape komt.