- Waardering
- 11.762
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit ja, maar hij gaat ook gewoon niet diep genoeg. Hij blijft op de een of andere manier altijd een beetje soft. Wie weet heeft het wel te maken met gebruik. Dat de rest bijvoorbeeld meer tren gebruikt en wesley niet.

Hij zei dat als hij dit jaar niet het verwachte resultaat zou behalen hij misschien zou overwegen om naar John Meadows te gaan.Hij moet gewoon een coach nemen hij heeft het nu al zovaak zelf verkloot, snap dat niet.
Ja zag ik ook. Maar dit heeft hij al een paar keer geroepen. Is toch zonde om zo in je prime een aantal jaar te verneuken omdat je te eigenwijs bent om een fatsoenlijke coach te nemen.Hij zei dat als hij dit jaar niet het verwachte resultaat zou behalen hij misschien zou overwegen om naar John Meadows te gaan.
Zeker zonde ja, maar hij is behoorlijk eigenwijs.Ja zag ik ook. Maar dit heeft hij al een paar keer geroepen. Is toch zonde om zo in je prime een aantal jaar te verneuken omdat je te eigenwijs bent om een fatsoenlijke coach te nemen.
Zat hij vorige olympia al niet meer bij.Heeft toch al een tijd bij Ferdi robijns gezeten? Is relatief onbekend maar krijgt wel ze steeds wel in een gekke shape imo.
Misschien wil die wel niet zo grainy zijn omdat het niet de echt classic bb’ing weerspiegelt![]()
Mwhoa zou niet perse de gear zijn denk ik. Sommige naturel atleten komen gestoord shredded. Denk meer een case van gewoon dieper moeten gaan dan je mentaal aan kan, of meer tijd nodig.Dit ja, maar hij gaat ook gewoon niet diep genoeg. Hij blijft op de een of andere manier altijd een beetje soft. Wie weet heeft het wel te maken met gebruik. Dat de rest bijvoorbeeld meer tren gebruikt en wesley niet.![]()
Ik vind Wesley een betere classic atleet. Chris heeft geen biceps, doet me aan de andere Chris (Dickerson) denken, de slechtste Mr. O. die er ooit was.Sowieso is hij delusional als hij ook maar denkt in de buurt van cbum te kunnen komen.
Ik vind Wesley een betere classic atleet. Chris heeft geen biceps, doet me aan de andere Chris (Dickerson) denken, de slechtste Mr. O. die er ooit was.
Gelukkig heb jij nul verstand van bodybuilding.Ik vind Wesley een betere classic atleet. Chris heeft geen biceps, doet me aan de andere Chris (Dickerson) denken, de slechtste Mr. O. die er ooit was.
Van voor de oorlog

This is Sparta!