MuscleMeat

Sticky Wesley Vissers

Omdat ik de stand gelijk wil zien. Doen we in mma sectie toch ook nooit 🤷‍♂️

Niet dat het super erg is ofzo maar had graag zijn video willen zien zonder de plaatsing 😅
Dan kun je beter niet in topics als deze komen kijken :o

Mma heb ik geen benul van, nog nooit gezien

Niet echt hoge kwaliteit helaas
Screenshot_20210718-192929_Instagram.jpg
Screenshot_20210718-192941_Instagram.jpg
Screenshot_20210718-192950_Instagram.jpg
Screenshot_20210718-193108_Instagram.jpg

Benen lijken goed vooruit te zijn gegaan. Oogt ook stukje harder dan voorheen, maar vooralsnog niet grainy genoeg imo. Abs en tight is wel erg mooi. Ben benieuwd hoe hij eruit ziet als hij hem zoals Cbum uitvoert, gewoon kaarsrecht zodat je massief oogt in plaats van een been naar voren.
1626630752104.png

Maar misschien zijn z'n benen daar nog wat te klein voor.

Of Wesley poseert/flext niet helemaal lekker. Je ziet aardig veel verschil tussen zij twee benen qua definitie.

• Like
Waarderingen: 6am
Benen lijken goed vooruit te zijn gegaan. Oogt ook stukje harder dan voorheen, maar vooralsnog niet grainy genoeg imo. Abs en tight is wel erg mooi. Ben benieuwd hoe hij eruit ziet als hij hem zoals Cbum uitvoert, gewoon kaarsrecht zodat je massief oogt in plaats van een been naar voren.
1626630752104.png

Maar misschien zijn z'n benen daar nog wat te klein voor.

Of Wesley poseert/flext niet helemaal lekker. Je ziet aardig veel verschil tussen zij twee benen qua definitie.

Bijlagen

• 2B391D89-A810-4B4A-8EAA-0C55E462AD08.png
    2B391D89-A810-4B4A-8EAA-0C55E462AD08.png
    919,9 KB · Weergaven: 161
Positie van benen is heel anders toch daar. Ik bedoelde beide benen op dezelfde hoogte zodat je een X look creeert.

Zoals verwacht Madelman eerste. Conditionering van Wesley was gewoon niet goed genoeg om deze show te pakken.

Het is echt een toffe gozer maar met je kind van nog geen jaar oud en je vrouw in de auto naar Portugal toe... Geen coach etc. Winnen op je eigen manier is dan dus belangrijker dan winnen.

Zoals verwacht Madelman eerste. Conditionering van Wesley was gewoon niet goed genoeg om deze show te pakken.

Het is echt een toffe gozer maar met je kind van nog geen jaar oud en je vrouw in de auto naar Portugal toe... Geen coach etc. Winnen op je eigen manier is dan dus belangrijker dan winnen.
:emo: Als je de sapcup doet misschien. Niemand op zijn niveau doet mee voor de ervaring.

Ik vind Wesley in elk geval beter dan ik had verwacht afgaande op zijn foto's en filmpjes voor de wedstrijd. Maar inderdaad nog steeds niet de hardheid en grainy look die je graag zou willen zien.

Beste shape tot nu toe denk ik, de line up was flink dus geen schande om 3e te plaatsen. Plaatst ook 2 plaatsen boven David Hoffmann bijvoorbeeld. Waar het niet dat het een qualifier is en je wel winst verwacht dus. Mist inderdaad het laatste beetje conditionering, wat net zo zwaar mee weegt als bij de open klasse is inmiddels wel gebleken. Vraag me af of dit puur genetics is of bijv. ook keuze van compounds in prep, diuretica etc. Dieet lijkt gewoon top en vetpercentage laag genoeg.

:emo: Als je de sapcup doet misschien.
Wesley deed in 2012 mee met Sap cup (toenertijd heette het flex cup) en won toen ook zijn klasse en de overall, hij was nog geen prof en Roellie was toen gastoptreden. Ik heb Wesley toen nog een paar tips gegeven en sindsdien is het alleen maar beter gegaan.

Enige pro shows in Europa die hij nog kan doen om te kwalificeren zijn de Europa pro league in Spanje en Polen half en eind Augustus.

Zou met een iets zwakkere line up en iets betere conditionering wel kans hebben op een 1e plek, maar vraag is of het zin heeft.
Bij Olympia zou het dan puur om een top 10 plek gaan realistisch (wat al lastig wordt).

Tegelijkertijd heeft hij weinig ruimte massa aan te komen voor volgend jaar als hij nu al bijna op weight limit zit en onder 6'3 gemeten wordt.

Gaat toch nog een show doen om zich te kwalificeren voor Mr Olympia
Screenshot_20210731-170615_Instagram.jpg

Enige pro shows in Europa die hij nog kan doen om te kwalificeren zijn de Europa pro league in Spanje en Polen half en eind Augustus.

Zou met een iets zwakkere line up en iets betere conditionering wel kans hebben op een 1e plek, maar vraag is of het zin heeft.
Bij Olympia zou het dan puur om een top 10 plek gaan realistisch (wat al lastig wordt).

Tegelijkertijd heeft hij weinig ruimte massa aan te komen voor volgend jaar als hij nu al bijna op weight limit zit en onder 6'3 gemeten wordt.

Zo een Olympia deelname geeft hem reden om nog 5754865132 filmpjes te maken over de vis die hij eet en de setjes bench press die hij doet en zodoende relevant te blijven en geld te verdienen. Als professional is dat waar het voornamelijk om draait. Niet om of hij nu 7e of 11e of laatste wordt

Het wordt dus de Europa pro in Polen over 3 weken. Denk dat de line-up daar wel gunstig gaat zijn, beter dan Europa pro in Spanje.
Wellicht ook een geheel andere jury. Hij wil wat droger staan aan de achterkant en voller. We gaan het zien.

Terug
Naar boven