XXL Nutrition

Sticky Wesley Vissers

Gelukkig heb jij nul verstand van bodybuilding.
Ik heb getraind met o.a. Bob Esprit en Alwin Djaoen, heb seminars bijgewoond van Tom Platz, Roy Callender en Tony Pearson en was de trainingspartner van Robby Robinson toen die in Nederland woonde.

Cbum heeft betere genetics, ondanks zijn biceps zwak zijn heeft hij weer betere genetics voor benen dan Wesley bijvoorbeeld. Dat weegt wat zwaarder.
Wat betreft kennis van training en voeding loopt Wesley voor, zeker gezien hij geen coach (meer) heeft. Cbum leunt heel erg op Ian, daar heeft hij dan wel weer geluk mee.
Maargoed, uiteindelijk gaat het om resultaat. Dan is Cbum zeker de betere atleet en dat zal niet veranderen komende jaren.

Cbum heeft betere genetics, ondanks zijn biceps zwak zijn heeft hij weer betere genetics voor benen dan Wesley bijvoorbeeld. Dat weegt wat zwaarder.
Wat betreft kennis van training en voeding loopt Wesley voor, zeker gezien hij geen coach (meer) heeft. Cbum leunt heel erg op Ian, daar heeft hij dan wel weer geluk mee.
Maargoed, uiteindelijk gaat het om resultaat. Dan is Cbum zeker de betere atleet en dat zal niet veranderen komende jaren.
Nogal logisch dat Cbum op Ian leunt, dat doet elke bodybuilder. Vrijwel elke IFBB bodybuilder heeft een coach. Niet omdat je zelf de kennis niet hebt, maar omdat je een objectieve blik op je shape wilt hebben en zelf niet tijdens een prep bezig wilt zijn met je eigen dieet, training en aas.

Als Wesley eens een fatsoenlijke coach zou nemen zou hij het wellicht een stuk beter doen. Al is het wel duidelijk dat hij niet de structuur heeft om een podium plaats in classic te krijgen.

Ik denk dat dat ookmeen cultuur dingetje is, wat wesley deelt is niet noodzakelijk wat wesley doet. En Amerikaanse determination schreeuw coach videos geven ook een vertekend beeld.

David Hoffmann doet ook mee aan de show blijkbaar, toch nog wat serieuze competitie. Al heeft Wesley net boven hem geplaatst bij de Olympia, hij brengt altijd goede conditioning. Alleen minder classic lijnen/structuur.

Wat me wel stoort aan Wesley is dat hij never zijn benen post, hij zegt zelf dat hij vind dat ze flink verbeterd zijn ten opzichte van voorgaande jaren maar als je elke update en elke foto op insta alleen maar je upper post en altijd een broek tot je knieën aanhebt.. lijkt alsof hij zelf geen confidence heeft in zen benen.

Edit: zie net dat Madelman ook meedoet , die vind ik wel echt een bruut fysiek hebben voor classic. best pittige lineup dan nog.

Laatst bewerkt:
Wat me wel stoort aan Wesley is dat hij never zijn benen post, hij zegt zelf dat hij vind dat ze flink verbeterd zijn ten opzichte van voorgaande jaren maar als je elke update en elke foto op insta alleen maar je upper post en altijd een broek tot je knieën aanhebt.. lijkt alsof hij zelf geen confidence heeft in zen benen.

Edit: zie net dat Madelman ook meedoet , die vind ik wel echt een bruut fysiek hebben voor classic. best pittige lineup dan nog.
Deze conditionering kan Wesley nooit tegenop lol.
Screenshot_20210717-163722_Instagram.jpg

Alleen jammer van zijn nichterige tepelpiercing.

Begin me wel af te vragen of het nou echt conditionering is, of gewoon genetics die hem een iets sofetere look geeft.

• Like
Waarderingen: 6am
Begin me wel af te vragen of het nou echt conditionering is, of gewoon genetics die hem een iets sofetere look geeft.

Grotendeels genetics, maar bij Olympia hield hij ook gewoon teveel water vast.
Hij zal nu minder carbs laden, zal wel helpen voor zijn shape.

Zijn benen blijven een zwak punt. Iknow, niet helemaal te vergelijken vanwege de verschillende poses.

Bijlagen

• 1723D7F8-C10B-4C40-86A2-CF467D1936B1.png
    1723D7F8-C10B-4C40-86A2-CF467D1936B1.png
    844,6 KB · Weergaven: 203
  • 79EE3232-FDEC-44C5-AE06-9519692CD8AC.png
    79EE3232-FDEC-44C5-AE06-9519692CD8AC.png
    828,6 KB · Weergaven: 178
Vind hem in die foto er best goed uitzien, ook zijn benen lijken goed droog.

Lijkt me overigens sterk datie z’n benen nog gaat kunnen transformeren tot een competitief formaat. Jammer wel.

benieuwd hoe die het heeft gedaan, zometeen eens kijken op insta.

Terug
Naar boven