MuscleMeat

Sticky Wesley Vissers

31C15CEB-5537-4A4F-A6AC-39A3019A9712.jpeg

Scherp zeg. Zo hebben we hem nog nooit gezien. Maar zijn UB lijkt wel een klein beetje plat hier… of misschien ligt dat aan mij? Misschien moet hij zo diep gaan om zijn benen hard te krijgen dat hij boven een beetje plat wordt?

Hoe zijn de back shots?

Scherp zeg. Zo hebben we hem nog nooit gezien. Maar zijn UB lijkt wel een klein beetje plat hier… of misschien ligt dat aan mij? Misschien moet hij zo diep gaan om zijn benen hard te krijgen dat hij boven een beetje plat wordt?

Hoe zijn de back shots?
Volgens mij is dit een oude foto.

Volgens mij is dit een oude foto.
Dit was inderdaad een foto van de portugal pro waar hij 3e werd. Hij zegt dat hij over 2 weken weer een wedstrijd heeft maar vraag me af welke dan. Dacht dat dit weekend de laatste kansen waren.

Dit was inderdaad een foto van de portugal pro waar hij 3e werd. Hij zegt dat hij over 2 weken weer een wedstrijd heeft maar vraag me af welke dan. Dacht dat dit weekend de laatste kansen waren.
2021 IFBB PRO LEAGUE BATTLE OF CHAMPIONS CLASSIC MEN'S PHYSIQUE

29 augustus is de enige die rond die datum is, is volgens mij wel een qualifier voor Olympia 2022.

2021 IFBB PRO LEAGUE BATTLE OF CHAMPIONS CLASSIC MEN'S PHYSIQUE

29 augustus is de enige die rond die datum is, is volgens mij wel een qualifier voor Olympia 2022.
Je hebt gelijk! Ik zat bij het overzicht van kwalificatiewedstrijden voor de open klasse te kijken.

Vanavond nieuwe poging voor kwalificatie Mr. O
Iemand die iets over de line-up weet?

Top, had met deze line-up ook niet anders verwacht. Zijn er al ergens foto's te vinden?

Geen HD foto's dat ik weet, maar conditioning was goed en stond er ook vol bij. Beste versie van Wesley tot nu toe imo.
Benen is geen weak point meer en rug zelfs een sterk punt nu.

Terug
Naar boven