- Waardering
- 7.960
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 104kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij is dit een oude foto.Scherp zeg. Zo hebben we hem nog nooit gezien. Maar zijn UB lijkt wel een klein beetje plat hier… of misschien ligt dat aan mij? Misschien moet hij zo diep gaan om zijn benen hard te krijgen dat hij boven een beetje plat wordt?
Hoe zijn de back shots?
Dacht dat dit van een recent show was. Hij was toch ergens aan het competen laatst?Dit was inderdaad een foto van de portugal pro waar hij 3e werd. Hij zegt dat hij over 2 weken weer een wedstrijd heeft maar vraag me af welke dan. Dacht dat dit weekend de laatste kansen waren.
2021 IFBB PRO LEAGUE BATTLE OF CHAMPIONS CLASSIC MEN'S PHYSIQUEDit was inderdaad een foto van de portugal pro waar hij 3e werd. Hij zegt dat hij over 2 weken weer een wedstrijd heeft maar vraag me af welke dan. Dacht dat dit weekend de laatste kansen waren.
Je hebt gelijk! Ik zat bij het overzicht van kwalificatiewedstrijden voor de open klasse te kijken.2021 IFBB PRO LEAGUE BATTLE OF CHAMPIONS CLASSIC MEN'S PHYSIQUE
29 augustus is de enige die rond die datum is, is volgens mij wel een qualifier voor Olympia 2022.
2021 IFBB PRO LEAGUE BATTLE OF CHAMPIONS CLASSIC MEN'S PHYSIQUE
29 augustus is de enige die rond die datum is, is volgens mij wel een qualifier voor Olympia 2022.
Vanavond nieuwe poging voor kwalificatie Mr. O
Iemand die iets over de line-up weet?
maar weet niet of ik spoilers mag gevenHoezo zou je geen spoilers mogen geven? Zeg opIk weet de uitslag almaar weet niet of ik spoilers mag geven

Vorige keer vonden sommige dat niet zo leuk.Hoezo zou je geen spoilers mogen geven? Zeg op
Kon zelf nog niks vinden.
Top, had met deze line-up ook niet anders verwacht. Zijn er al ergens foto's te vinden?Vorige keer vonden sommige dat niet zo leuk.
Maar hij heeft de winst! Dus gaat naar de Olympia in oktober op de valreep
Top, had met deze line-up ook niet anders verwacht. Zijn er al ergens foto's te vinden?