- Waardering
- 795
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 85kg
Nick heeft er al een item over. Gotta love time zones.
Nick is er altijd wel snel bij
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nick heeft er al een item over. Gotta love time zones.
Zeer zwakke line-up wel zegHier wat matige kwaliteit foto's. Linker 3 zijn de top 3![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien kun jij hem wat leren over kuiten 
Ik voorspel geen coach, of een slechte. Zn conditioning gaat fucked zijn, posing trunks nog steeds aan de grote kant tov een trunk van cbum. Benen zijn gekend. Posing weer totaal niet goed, gaat steeds kaarsrecht staan waardoor ie blocky oogt. Met moeite in de top 10 gok ik
Damn, een licht verbeterde SL is de classic physique Mr. O. in mijn visie.Was te verwachten dat de line-up matig zou zijn, ook de reden waarom hij deze show gekozen heeft. Het ging hier puur om kwalificeren en dat is gelukt.
Als hij zelfde shape naar Olympia brengt verwacht ik een top 10 placing (7e of 8e gok ik). Logan Franklin is niet gekwalificeerd, zelfde geldt voor Steve Laureus.
Vorige keer plaatste hij 11e achter Logan met slechtere conditioning en slechtere benen en rug (+ een suboptimale posing trunk).
Er doen wel een aantal nieuwe gasten mee die het waarschijnlijk goed gaan doen, dus fingers crossed.
Hoop dat hij na de Olympia met een coach gaat werken.
Jup waarschijnlijk.Ik voorspel geen coach, of een slechte. Zn conditioning gaat fucked zijn, posing trunks nog steeds aan de grote kant tov een trunk van cbum. Benen zijn gekend. Posing weer totaal niet goed, gaat steeds kaarsrecht staan waardoor ie blocky oogt. Met moeite in de top 10 gok ik
En vergeet de vitamine c voor het uitdrogen niet!Damn, een licht verbeterde SL is de classic physique Mr. O. in mijn visie.
Stefan KienzlIk gok op Berry de Mey OF Jeffrey Suijkerbuijk. Ik vermoed de laatste, I called it first.
Als Wesley ook daadwerkelijk naar hem gaat luisteren kan het nog wel eens wat worden denk ik.Dat is die JP / HIT fanaat… ben benieuwd of dat een goede match is met Wesley die nog volgens de Arnold encyclopaedia traint
Wesley trainde al meer met progressive overload en back of sets.Dat is die JP / HIT fanaat… ben benieuwd of dat een goede match is met Wesley die nog volgens de Arnold encyclopaedia traint

Veel betere shape maar niet echt massa gewonnen, armen en lats lijken zelfs minder.