AndroidHealthClinic

Sticky Wesley Vissers

Hier wat matige kwaliteit foto's. Linker 3 zijn de top 3
double bi front.png
double bi back.png
abdominal.png
side chest.png
Zeer zwakke line-up wel zeg

Terecht gewonnen, maar deze tegenstanders zijn natuurlijk geen olympia kaliber. Mis nog steeds de grainyness. Betwijfel of hij dat ooit voor elkaar gaat krijgen.

• Like
Waarderingen: 6am
Was te verwachten dat de line-up matig zou zijn, ook de reden waarom hij deze show gekozen heeft. Het ging hier puur om kwalificeren en dat is gelukt.

Als hij zelfde shape naar Olympia brengt verwacht ik een top 10 placing (7e of 8e gok ik). Logan Franklin is niet gekwalificeerd, zelfde geldt voor Steve Laureus.
Vorige keer plaatste hij 11e achter Logan met slechtere conditioning en slechtere benen en rug (+ een suboptimale posing trunk).
Er doen wel een aantal nieuwe gasten mee die het waarschijnlijk goed gaan doen, dus fingers crossed.

Hoop dat hij na de Olympia met een coach gaat werken.

Ik voorspel geen coach, of een slechte. Zn conditioning gaat fucked zijn, posing trunks nog steeds aan de grote kant tov een trunk van cbum. Benen zijn gekend. Posing weer totaal niet goed, gaat steeds kaarsrecht staan waardoor ie blocky oogt. Met moeite in de top 10 gok ik

Ik voorspel geen coach, of een slechte. Zn conditioning gaat fucked zijn, posing trunks nog steeds aan de grote kant tov een trunk van cbum. Benen zijn gekend. Posing weer totaal niet goed, gaat steeds kaarsrecht staan waardoor ie blocky oogt. Met moeite in de top 10 gok ik

Tja je kan maar beter lage verwachtingen hebben misschien

Was te verwachten dat de line-up matig zou zijn, ook de reden waarom hij deze show gekozen heeft. Het ging hier puur om kwalificeren en dat is gelukt.

Als hij zelfde shape naar Olympia brengt verwacht ik een top 10 placing (7e of 8e gok ik). Logan Franklin is niet gekwalificeerd, zelfde geldt voor Steve Laureus.
Vorige keer plaatste hij 11e achter Logan met slechtere conditioning en slechtere benen en rug (+ een suboptimale posing trunk).
Er doen wel een aantal nieuwe gasten mee die het waarschijnlijk goed gaan doen, dus fingers crossed.

Hoop dat hij na de Olympia met een coach gaat werken.
Damn, een licht verbeterde SL is de classic physique Mr. O. in mijn visie.

Jup waarschijnlijk. :roflol: En vergeet de vitamine c voor het uitdrogen niet!

Damn, een licht verbeterde SL is de classic physique Mr. O. in mijn visie.

Helaas weinig progressie gemaakt, hij werd 4e bij tampa pro. Mist nog massa en had slechte conditioning.
Dan toch Terrence Ruffin > Steve L voor mij.

Grootste kanshebber voor de titel komende jaren imo is Robert Timms. Is ook gekwalificeerd voor dit jaar.
Mist alleen nog iets aan massa in z'n benen. Belachelijk goede flow, brede schouders + smal middel en biceps waarschijnlijk beste van de gehele divisie.

Ok, ik lees zojuist in de comments van een van zijn IG updates, dat hij met een coach gaat werken voor Mr O 2021.
Gaaf, ben benieuwd wie dat is. Ik gok op Berry de Mey OF Jeffrey Suijkerbuijk. Ik vermoed de laatste, I called it first.

Moet zeggen dat ik Wesley`s journey met plezier volg de laatste jaren, gun hem alle succes.

1630675463223.png

Dat is die JP / HIT fanaat… ben benieuwd of dat een goede match is met Wesley die nog volgens de Arnold encyclopaedia traint
Wesley trainde al meer met progressive overload en back of sets.

Iig in wat filmpjes van hem van afgelopen jaar.

Hij heeft zelfstandig zijn rug en benen verbeterd door specifieke aanpassingen in training. Heel veel verschil gaat een coach daar niet in maken... is meer voor het laatste zetje en hem scherp te houden. En voor de prepfase belangrijk, iemand met veel verstand van gebruik van PED's kan wellicht nuttig zijn ( geen idee hoe gevorderd zijn kennis daarover is want daar praat hij natuurlijk niet over).

Ken die coach niet maar Wesley traint inderdaad op die manier hoe de hoek van JP ook traint. Ik denk dat training ook niet het probleem is bij Wesley als je ziet hoeveel progressie hij heeft gemaakt. Afgelopen jaar zie je wesley altijd met 1 topset en 1 backoff set werken en niet meer van die oldschool oefeningen.

Het is vooral een objectieve blik tijdens prep en misschien iets meer pijn lijden om dieper te gaan. Althans, dat denk ik. f**k do I know. :roflol:

Stefan Kienzl zette Tim Budesheim en Urs Kalecinski wel in top shape, benieuwd hoe Wesley op de olympia verschijnt.

Terug
Naar boven