- Waardering
- 11.762
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als hij Dubai ook nog gaat winnen let maar op dan gaat hij top 5 halen bij olympia
Klopt maar ik gun het Wesley echt heel ergAbsoluut, want Terrence is top 3 Olympia in goede shape.
Gaat wel lastig worden omdat hij er erg goed bijstaat en profiteert van de verhoogde weightcap voor kleinere atleten.
Tweede plaats zou ook al goede prestatie zijn.
Zijn benen zijn erg goed geworden, zien er alleen nog van achteren minder uit dan die van zijn concurrenten.Ik zou het graag zien maar ik denk niet dat Wesley Terrence gaat verslaan. Mocht hij dat wel doen dan zou hij idd een enorme jump kunnen maken in plaatsering op de Olympia. Het is hem gegund.
Zijn benen zijn erg goed geworden, zien er alleen nog van achteren minder uit dan die van zijn concurrenten.
Hoe bedoel je dat laatste precies?Ookal verliest hij (close) van ruffin, hij speelt zichzelf wel goed in de kijker dan.
Stel hij staat in de laatste call out met Ruffin(dus met zijn 2'en) dan valt hij wel op als hij zich kan meten met 1 van de beste.
Hopelijk komt Cbum dit jaar met twee goede armen. Dat van vorig jaar...is oneerlijk jureren. De rest van hem maakte dat gebrek aan symmetrie niet goed.
Terence heeft prachtige lijnen en flow, maar hij is wel extreem kort. Kan me nog herinneren dat ik Robby Robinson ontmoette die ik verreweg de beste bodybuilder vond in die tijd en op een of andere manier vond ik hem in het echt veel minder indrukwekkend dan op de foto's in de magazines. Tom Platz deed daar nog een schepje bovenop, die was zeker 2 koppen kleiner dan ik en had een raar hoog heliumstemmetje.Ja laat dat nu net Terrence zijn strong point zijn, superveel detail vanachter.
Terence heeft prachtige lijnen en flow, maar hij is wel extreem kort. Kan me nog herinneren dat ik Robby Robinson ontmoette die ik verreweg de beste bodybuilders vond in die tijd en op een of andere manier vond ik hem in het echt veel minder indrukwekkend dan op de foto's in de magazines. Tom Platz deed daar nog een schepje bovenop, die was zeker 2 koppen kleiner dan ik en had een raar hoog heliumstemmetje.