Fitness Seller

Sticky Wesley Vissers

Volgens mij was
Ja, dat heb je altijd met die pro bodybuilders. Je verwacht echt een soort monster, maar meestal zijn het maar kleine mannetjes die je in het echte leven met kleren aan misschien zelfs amper zou opmerken tussen de mensenmassa. Dat is ergens wel een beetje teleurstellend ofzo.
Dit was vandaag wel zichtbaar. Wesley leek een reus met zn 189 cm (of zoiets?).

Beste shape ooit denk ik, ook goed vol. Die Braziliaan Fabio staat er ook echt super conditioned bij. Terrence lijkt minder op te vallen, maar komt ook door zijn huidskleur en lengte. Zal in het echt anders zijn.

Lijkt 3e plek

Derde… vind hem persoonlijk toch het meest klassiek

Terrence had deze imo nooit mogen winnen maar okay

Die politics zoals ook vorige week met Regan worden wel vrij obvious. De insta famouz bro’s moeten per se naar de Olympia ten kosten van alle andere atleten. Amerikaanse mongoloids.

Terrence had deze imo nooit mogen winnen maar okay

Die politics zoals ook vorige week met Regan worden wel vrij obvious. De insta famouz bro’s moeten per se naar de Olympia ten kosten van alle andere atleten. Amerikaanse mongoloids.
Ik moet de HD foto’s/video’s nog een keer zien maar conditionering leek slechter bij hem dan zowel Wesley als Fabio. Als ze puur voor de classic lines/shape gaan snap ik niet waarom ze Fabio boven Wesley kiezen (al is dat misschien een 1 punt verschil).

Misschien hebben we nog wel een verkeerd(lees verouderd) zicht op de classic

Wat is 'de ideale classique physique'?
Arnold? Zane? Bumstead? Bob Paris? Robby Robinson?

Frank Zane is 100% mijn favoriet

Cutler rond 2005 is wel het ultieme fysiek imo

Terug
Naar boven