XXL Nutrition

Sticky Wesley Vissers

Competitor list voor Europa pro zondag, denk dat Wesley hier favoriet is. Week erna doet hij Dubai pro show, hier is nog geen deelnemerslijst van volgens mij.

Uit updates kan ik opmaken dat hij droger staat dan vorig jaar, verbeterde benen en kleine verbeteringen aan upper body. Nog wel +- 2kg gewicht over na laden, dus zit nog wel ruimte voor meer massa.

IMG_5423.jpeg
via waar kan ik kijken zondag

• Like
Waarderingen: BB_
Dubai pro volgende week wordt trouwens interessanter vanuit competitie oogpunt, met in ieder geval Ruff Diesel, Madelman en Chen Kang in de lineup. En $20K 1e prijs volgens mij.

Dat is dan ook de reden dat hij er niet bij zit denk ik, komen ze erachter dat Steve eigenlijk al die jaren al inferieur is aan onze @Schwarzeneggertje
Ik denk dat Steve Weinberger jaloers is omdat zijn kennis en inzicht in bodybuilding verbleekt bij die van @Schwarzeneggertje
Steve kan niet eens een man van een vrouw onderscheiden.

En terwijl ik 11 jaar biologie studeerde en daarna onderzoek deed op dat vakgebied, theoretische onzin uiteraard, was boefje Steve bezig een grote boef te worden en raakte betrokken bij een nationaal doping schandaal, een wijze man uit de praktijk!

n terwijl ik 11 jaar biologie studeerde en daarna onderzoek deed op dat vakgebied, theoretische onzin uiteraard, was boefje Steve bezig een grote boef te worden en raakte betrokken bij een nationaal doping schandaal, een wijze man uit de praktijk!
Beetje oneerlijke vergelijking he, jij had toen al 150 jaar levenservaring

Beetje oneerlijke vergelijking he, jij had toen al 150 jaar levenservaring
Ik snap die bewondering voor schurken niet zo vanuit mijn standpunt; voor jullie opklimmende onderwereldfiguren is hij natuurlijk wel een halfgod (misschien afgezien van zijn onvermogen om een man van een vrouw te onderscheiden).

Oef, echt wel streeffysiek dit. Cbum ook trouwens, ben benieuwd naar volgende Olympia.

Urs gaat ook lekker, dus voldoende concurrentie

Hij staat er heel goed bij dit keer! heeft iemand nog een link voor een gratis live stream?

net 447 USA zenders na gekeken toen ik me realiseerde dat het geen show in the us is waar het hier boven over gaat :roflol:

Top 2 is in ieder geval Madelman en Wesley, werden apart vergeleken.

Als je spiergroep voor spiergroep vergelijkt gaan ze redelijk gelijk op.
Wesley wel veel meer classic imo. Madelman heeft goede flow, maar zie hem liever in 212 net als Breon bijvoorbeeld (die nu weer classic doet dit jaar lol).
Blijft lastig iemand te vergelijken die bijna 2 koppen groter is en compleet andere structuur heeft.

Wel grote verbetering in legs voor Wesley, is nu geen weakpoint meer. Enkel achterkant kan nog beter, maar dat is grotendeels genetics.
Zijkant ziet er nu ook beter uit bij side chest pose.

Zou na het winnen hier geen Dubai pro draaien, dat zijn 3 wedstrijden in 7 weken tijd

Zou na het winnen hier geen Dubai pro draaien, dat zijn 3 wedstrijden in 7 weken tijd

Is volgende week al dus gewoon deze shape behouden en hij kan zo weer op het podium stappen. Is ook goede PR voor hem omdat die show veel coverage krijgt. Kan ook nog wat collabs doen in Binous gym met bijvoorbeeld Andrew Jacked. Daarna 6 weken "rust" tot Olympia.

weet ik, maar Olympia daar gaat het om, om daar goed te presteren

Mja, ligt er ook een beetje aan wat Wesley allemaal heeft moeten doen om te pieken voor een show. Als het extreme protocollen zijn (wat ik betwijfel), dan zou het idd beter zijn om tot de Olympia te wachten. Als het meevalt zou ik juist nog een paar shows doen om het piekproces nog een paar keer te oefenen en evt wat doekoe te pakken.

Maar met zijn coach denk ik dat het wel goed zal komen. Die kerel heeft er verstand van.

Terug
Naar boven